#1
Hi!
Na het een en ander te hebben gelezen op dit forum dacht ik wel dat jullie mij het beste kunnen informeren/adviseren bij mijn vragen.
Ik ben van het weekend alleen thuis en wilde xtc gaan doen. Alleen in mijn eigen huis. Ik voel mij momenteel goed, lichamelijk en geestelijk. Maar heb gewoon de behoefte om het lekker alleen te doen en mij even âlekkerâ te voelen. Indien ik sociaal contact wil dan kan ik iemand bellen. Maar vooralsnog ga ik het alleen doen. Plan is om gewoon met een kwartje te beginnen, dit omdat het bijna 7 jaar geleden is dat ik voor het laatst xtc deed en ik niet zeker weet hoe ik er nu op ga reageren.
Hoe staan jullie hier tegenover? Nog tips of tricks waar ik rekening mee moet houden, of doen? Wat zal ik bijvoorbeeld in huis halen aan voeding? Dacht zelf aan cola, dextro, kauwgom en sinaasappelsap voor de vitamine c voor de volgende dag.
(Ps. Als ik het goed heb gelezen mag ik niet vragen naar de ervaringen met een bepaalde pil, klopt dat?)
Ik hoor het graag van jullie.
Na het een en ander te hebben gelezen op dit forum dacht ik wel dat jullie mij het beste kunnen informeren/adviseren bij mijn vragen.
Ik ben van het weekend alleen thuis en wilde xtc gaan doen. Alleen in mijn eigen huis. Ik voel mij momenteel goed, lichamelijk en geestelijk. Maar heb gewoon de behoefte om het lekker alleen te doen en mij even âlekkerâ te voelen. Indien ik sociaal contact wil dan kan ik iemand bellen. Maar vooralsnog ga ik het alleen doen. Plan is om gewoon met een kwartje te beginnen, dit omdat het bijna 7 jaar geleden is dat ik voor het laatst xtc deed en ik niet zeker weet hoe ik er nu op ga reageren.
Hoe staan jullie hier tegenover? Nog tips of tricks waar ik rekening mee moet houden, of doen? Wat zal ik bijvoorbeeld in huis halen aan voeding? Dacht zelf aan cola, dextro, kauwgom en sinaasappelsap voor de vitamine c voor de volgende dag.
(Ps. Als ik het goed heb gelezen mag ik niet vragen naar de ervaringen met een bepaalde pil, klopt dat?)
Ik hoor het graag van jullie.