Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dag allen, Binnenkort ga ik voor het eerst GHB nemen. Dit zal ik doen met iemand die ik vertrouw (en een piemel heeft, schijnt ook nog wel van pas te komen met GHB. Ik ben overigens een vrouw) en bij mij thuis (ik woon alleen). Ik ben mij al het een en ander aan het inlezen over het nemen van GHB en de dosering, maar ik kan niet echt vinden hoe het zit qua drank/voeding als je GHB hebt genomen? Waar heb je echt behoefte aan? Of waar aan juist niet? Water? Cola? Bier? Heb je trek? Wil je wel eten? Kan je wel eten? Zoals je kunt zien aan de vragen houd ik van eten. Ik kan ook best prima eten als ik X op heb. Ik krijg gewoon echt trek en merk, dat als ik niet wat ga eten, mijn trip ook naar de klote gaat omdat ik constant aan voedsel denk. Ik hoor graag jullie ervaringen hiermee en wat jullie adviseren/tippen! Alvast bedankt, Een junkende Bourgondiër"
"Bedankt voor de tips! Hier kan ik wat mee. Bak fruit, een sloot kraanwater en wat cola om in te nemen. En dat wegsukkelen/outgaan. Gebeurd dat omdat men te snel een 2e dopje neemt of teveel of iets dergelijks? Ik had, als het goed is, gelezen dat er minstens anderhalf uur moet zitten tussen de innames. Correct me if I'm wrong"
"Natozlato zei: Begin nooit aan dopjes, maar haal een doseerspuitje bij de Kruidvat ofzo. Ja, na anderhalf uur ongeveer is het meeste uit je lichaam. Maar pas ermee op, want er kan nog een beetje in je bloed zitten. Gebruik het best een Excel schema. Dat staat in het ghb subforum. Klik om te vergroten... Hi! Ik had je bericht al eerder gelezen, maar zie nu pas dat ik nooit gereageerd heb. Lekker aso, haha... Maar heel goed idee die doseerspuit. Als het moment nadert zal ik die zeker halen. En het Excel schema had ik ook al gevonden en opgeslagen op mijn laptop. Goede tips, thanks!"
"Hi guys, kleine update: ik heb (voorlopig) besloten om het niet te doen. Ik hoor de laatste tijd veel slechte verhalen mbt het gebruiken van GHB. En dit heeft mij toch wat nerveus gemaakt en dan lijkt het mij helemaal verstandig om het niet te doen. Ik moet natuurlijk wel in een positieve en zekere vibe zitten en ik moet eerlijk zeggen dat ik dat nu niet heb om GHB te doen voor een eerste keer. Desalniettemin waardeer ik jullie reacties, ik heb in ieder geval weer wat geleerd!"
"Hi! Na het een en ander te hebben gelezen op dit forum dacht ik wel dat jullie mij het beste kunnen informeren/adviseren bij mijn vragen. Ik ben van het weekend alleen thuis en wilde xtc gaan doen. Alleen in mijn eigen huis. Ik voel mij momenteel goed, lichamelijk en geestelijk. Maar heb gewoon de behoefte om het lekker alleen te doen en mij even ‘lekker’ te voelen. Indien ik sociaal contact wil dan kan ik iemand bellen. Maar vooralsnog ga ik het alleen doen. Plan is om gewoon met een kwartje te beginnen, dit omdat het bijna 7 jaar geleden is dat ik voor het laatst xtc deed en ik niet zeker weet hoe ik er nu op ga reageren. Hoe staan jullie hier tegenover? Nog tips of tricks waar ik rekening mee moet houden, of doen? Wat zal ik bijvoorbeeld in huis halen aan voeding? Dacht zelf aan cola, dextro, kauwgom en sinaasappelsap voor de vitamine c voor de volgende dag. (Ps. Als ik het goed heb gelezen mag ik niet vragen naar de ervaringen met een bepaalde pil, klopt dat?) Ik hoor het graag van jullie."
"Goedenavond allen die gereageerd hebben! Ontzettend bedankt dat jullie even de tijd en moeite namen om te reageren. Ik neem de adviezen mee in mijn komende ‘lekker voelen’ avontuur."
"Sorry voor de late reactie! Weekend drukte etc. Haha Ik heb mij prima vermaakt, gechilld, beetje topics op dit forum gelezen. Duurde wel mega lang voor ik iets voelde, en probeerde zo geduldig mogelijk te zijn maar uiteindelijk toch bijgesnoept. Uiteindelijk ongeveer over zes uur 220 mg totaal. En toen kwam ik wel in een chille space. Maar geen kick of iets, heel anders ervaren dan vroegah op een festival. Meer last van de lichamelijke kwalen als zweten, spier trekkingen, ogen en de kaken. Ik had er toch wat meer van verwacht, helemaal omdat ik vroeger op een kwartje al hard ging en ik nu echt een hele had gesnoept. Enig idee hoe dit kan? Ik zou denken dat ik na al die jaren geen tolerantie meer heb, maar toch... Hoor het weer graag, nogmaals bedankt! (Ps. Wil binnenkort eens keta doen, beter dat ik daarvoor een nieuw topic open op het juiste forum?)"
"Goedenacht allen, Laatst zat ik met iemand aan de 3mmc en xtc. We zullen ongeveer het zelfde wegen aan kg en hadden ieder gewoon wat gegeten van te voren. Waar hij hem heerlijk de koekenpan uit spaced, kaakschaatsend door mijn woonkamer beweegt en in elk hoekje wat magisch ziet, zit ik er maar een beetje bij te hangen. Ik voel mij wel lekker, maar heel licht euforisch en geen moment van gaan met die banaan. Genietend van hem, maar toch weer wat balend dat ik niet op hetzelfde level als hem kan komen. Al jaaaaren niet meer. Vroeger kon ik op hardstyle feestjes nog wel eens grappige dingen zien (roze chevrolets hangend aan het dak en kleinere mensen leken bartafels in het donker. Zie je een meisje van 1.64m al Harrie in de warrie zwaar onderzoekend naar iemand toesluipen en proberen aan te raken zonder gesnapt te worden? Leuke tijden) en echt ‘hard gaan’. Nu voel ik me wel lekker maar echt dat trippen komt niet meer. Nu neem ik naar mijn idee ruimmm voldoende (wil ook geen zak leeggooien in mijn mond), maar het gewenste effect die mijn gezelschap wel ervaart komt bij mij gewoon niet meer. Ik houd altijd pauzes van een paar maanden tussen het gebruik en als ik eraan ga zijn het wel stevige tabletten waarvan ik steeds een halve pak. De hele avond door tot ik het zat ben en gewoon niet meer hoef want er gebeurd toch te weinig naar mijn zin, haha. Ben ik het ontgroeid? Moet ik er gewoon eens vier pillen in 1 keer er inklappen? Moet ik op compleet wat anders overgaan? MAND! Lang verhaal kort: ik ervaar niet meer het gewenste effect van drugs als xtc en m. What to do? Bedankt voor het lezen, nog meer bedankt voor een reactie met advies/tips/eigen ervaring."