#1
Of gewoon je dosis laag houden?
Gewoon met een scherp mes doorsnijden/breken, dan kun je zelfs een kwartje nog doormidden krijgen. Uiteraard eerst thuis doen.
5-HTP predoseren belast het lichaam en gaat je serotonine huishouden echt niet de lucht in doen inschieten, meerwaarde van 5-HTP predosen is verwaarloosbaar in ieder geval.Nu is mijn vraag over vitamines niet echt beantwoord.
Als je de MDMA effecten wilt versterken is een psychedelica er bij donderen bij verre je beste optie.
Is niet op alle festivals zo hoor, het publiek wil nog wel eens verschillen. Maar lekker boeiend, zolang je zelf maar een leuk feestje hebt hé. Zijn meestal mensen die zelf recent in aanraking zijn gekomen met MDMA.Elkaar aanstoten en naar mij wijzen. Zelfs op een relax festival waar ik afgelopen weekeind was.
Calcium is in de neurotransmissie betrokken bij het aanspannen van spieren waar magnesium betrokken is bij het ontspannen van de spieren.Van te voren had ik magnesium pillen geslikt. Dit zou beetje de kaakbewegingen doen verminderen.
Ik ben zelf nooit zo'n groot gebruiker van cannabis geweest, persoonlijk lijkt de combinatie mij weinig interessant. Ik hoor echter wel eens vaker dit geluid, meer frequent genoemd worden in combinatie met psychedelica. Maar dit zijn denk ik toch meestal al wel mensen die niet vies zijn van een wietje.Volgens mij is cannabis officieel geen psychedelica, maar het verlengt het bij mij enorm. Uiteraard niet zo heftig als de piek en wat meer mellow, maar wel een heerlijke combi.
Ik blijf vooral mijn grote pupillen vervelend vinden. Omdat de meeste mensen die ik op het festival tegenkom. Elkaar aanstoten en naar mij wijzen. Zelfs op een relax festival waar ik afgelopen weekeind was.
Ik ben zelf nooit zo'n groot gebruiker van cannabis geweest, persoonlijk lijkt de combinatie mij weinig interessant. Ik hoor echter wel eens vaker dit geluid, meer frequent genoemd worden in combinatie met psychedelica. Maar dit zijn denk ik toch meestal al wel mensen die niet vies zijn van een wietje.
Teveel magnesium doet in ieder geval niets en zeik je gewoon weer uit als ik mij niet vergis.Persoonlijk denk ik dat net teveel gedoseerd heb.
Als ik ook maar 1 biertje drink voor het hardlopen merk ik dat enorm, ik denk echt dat je beter geen alcohol kunt drinken voor MDMA aan, staat sowieso bekend als een slechte combinatie.En normaal gesproken drink ik paar uur van tevoren altijd een aantal biertjes.
Van cacao dacht ik niet hoor, ik weet dat er snuif cacao bestaat maar dat was dacht ik niet voor de psychoactieve werking. De bromine in cacao zou niet zoveel moeten doen in ieder geval. Ik weet het niet 100% zeker maar zou me verbazen. :')Van teveel cacao eten of snuiven kun je ook gaan hallucineren![]()
Als je een zonnebril op doet is de kans groter dat mensen staren.En als ik een zonnebril opdoe
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."