#1
Hoi allemaal!
Ik heb een paar maanden geleden voor het eerst xtc gebruikt. Ik had daarvoor, buiten een paar glazen alcohol per jaar om, nog nooit een andere vorm van drugs gebruikt.
Ik weeg 85 kg (licht gespierd) en ben 171 cm lang. Ik ben begonnen met een kwartje van een pil van 120 mg (denk ik, het was een roze, ronde pil) . Na ongeveer 2 uur voelde ik niks anders dan een wazig dronken gevoel. Ik heb toen nog een kwartje bijgepakt. Weer 1,5 uur later (totaal 3,5 uur later na eerste inname) voelde ik me iets beter, maar ik had totaal dat verliefde gevoel niet. Ik praat altijd redelijk veel en dit werd versterkt, maar ik voelde me niet aangetrokken tot anderen en had niet echt zin om te knuffelen met mijn partner (niet meer dan normaal tenminste). Anderen om mij heen hadden dit juist enorm erg. Mensen die ik niet kende moesten juist oprotten en mijn vrienden waren gewoon mijn vrienden. Zij hadden dat gevoel allemaal wel.
Ik heb toen in de daaropvolgende 4 uur nog een klein puntje van een bowser (190 mg) gepakt en tot slot nog een kwartje van de eerste, maar het mocht niet baten.
Vijf weken na het festival heb ik thuis mdma geprobeerd, ik zou nu namelijk beginnen met een hogere dosis.
Ik ben begonnen met een halve van de bowser en heb vervolgens, verspreid over 10 uur in totaal) nog een kwartje browser op, en 2 likjes pure mdma (kristallen). Deze zijn beide getest, dus ik weet de waarde precies. De trip was enorm lekker en ik kon de hele avond doorgaan (van half 10 tot 7 uur in de ochtend en nog niet klaar), maar het lovegevoel bleef WEER uit.
De ochtend erna werd ik beide keren wel wat meer hangerig naar mijn vriend toe, maar niet echt knuffelig. Ik was wel de dag na de tweede keer nog half hyped en erg energiek (ik ben altijd vrij energiek, maar dit was iets meer dan gewoonlijk).
Wie kan mij vertellen of ik iets fout doe of dat ik misschien een van de mensen ben die dit gevoel nooit krijgt?
Groetjes,
Kelly
Ik heb een paar maanden geleden voor het eerst xtc gebruikt. Ik had daarvoor, buiten een paar glazen alcohol per jaar om, nog nooit een andere vorm van drugs gebruikt.
Ik weeg 85 kg (licht gespierd) en ben 171 cm lang. Ik ben begonnen met een kwartje van een pil van 120 mg (denk ik, het was een roze, ronde pil) . Na ongeveer 2 uur voelde ik niks anders dan een wazig dronken gevoel. Ik heb toen nog een kwartje bijgepakt. Weer 1,5 uur later (totaal 3,5 uur later na eerste inname) voelde ik me iets beter, maar ik had totaal dat verliefde gevoel niet. Ik praat altijd redelijk veel en dit werd versterkt, maar ik voelde me niet aangetrokken tot anderen en had niet echt zin om te knuffelen met mijn partner (niet meer dan normaal tenminste). Anderen om mij heen hadden dit juist enorm erg. Mensen die ik niet kende moesten juist oprotten en mijn vrienden waren gewoon mijn vrienden. Zij hadden dat gevoel allemaal wel.
Ik heb toen in de daaropvolgende 4 uur nog een klein puntje van een bowser (190 mg) gepakt en tot slot nog een kwartje van de eerste, maar het mocht niet baten.
Vijf weken na het festival heb ik thuis mdma geprobeerd, ik zou nu namelijk beginnen met een hogere dosis.
Ik ben begonnen met een halve van de bowser en heb vervolgens, verspreid over 10 uur in totaal) nog een kwartje browser op, en 2 likjes pure mdma (kristallen). Deze zijn beide getest, dus ik weet de waarde precies. De trip was enorm lekker en ik kon de hele avond doorgaan (van half 10 tot 7 uur in de ochtend en nog niet klaar), maar het lovegevoel bleef WEER uit.
De ochtend erna werd ik beide keren wel wat meer hangerig naar mijn vriend toe, maar niet echt knuffelig. Ik was wel de dag na de tweede keer nog half hyped en erg energiek (ik ben altijd vrij energiek, maar dit was iets meer dan gewoonlijk).
Wie kan mij vertellen of ik iets fout doe of dat ik misschien een van de mensen ben die dit gevoel nooit krijgt?
Groetjes,
Kelly