Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal! Ik heb een paar maanden geleden voor het eerst xtc gebruikt. Ik had daarvoor, buiten een paar glazen alcohol per jaar om, nog nooit een andere vorm van drugs gebruikt. Ik weeg 85 kg (licht gespierd) en ben 171 cm lang. Ik ben begonnen met een kwartje van een pil van 120 mg (denk ik, het was een roze, ronde pil) . Na ongeveer 2 uur voelde ik niks anders dan een wazig dronken gevoel. Ik heb toen nog een kwartje bijgepakt. Weer 1,5 uur later (totaal 3,5 uur later na eerste inname) voelde ik me iets beter, maar ik had totaal dat verliefde gevoel niet. Ik praat altijd redelijk veel en dit werd versterkt, maar ik voelde me niet aangetrokken tot anderen en had niet echt zin om te knuffelen met mijn partner (niet meer dan normaal tenminste). Anderen om mij heen hadden dit juist enorm erg. Mensen die ik niet kende moesten juist oprotten en mijn vrienden waren gewoon mijn vrienden. Zij hadden dat gevoel allemaal wel. Ik heb toen in de daaropvolgende 4 uur nog een klein puntje van een bowser (190 mg) gepakt en tot slot nog een kwartje van de eerste, maar het mocht niet baten. Vijf weken na het festival heb ik thuis mdma geprobeerd, ik zou nu namelijk beginnen met een hogere dosis. Ik ben begonnen met een halve van de bowser en heb vervolgens, verspreid over 10 uur in totaal) nog een kwartje browser op, en 2 likjes pure mdma (kristallen). Deze zijn beide getest, dus ik weet de waarde precies. De trip was enorm lekker en ik kon de hele avond doorgaan (van half 10 tot 7 uur in de ochtend en nog niet klaar), maar het lovegevoel bleef WEER uit. De ochtend erna werd ik beide keren wel wat meer hangerig naar mijn vriend toe, maar niet echt knuffelig. Ik was wel de dag na de tweede keer nog half hyped en erg energiek (ik ben altijd vrij energiek, maar dit was iets meer dan gewoonlijk). Wie kan mij vertellen of ik iets fout doe of dat ik misschien een van de mensen ben die dit gevoel nooit krijgt? Groetjes, Kelly"
"PsyTekZ zei: Een kwartje van een 120mg pil is gewoon te weinig. Plus nog een kwartje zit je net boven de treshold dosis van 50mg. 1 kwartje was dus waarschijnlijk rond de 30mg. Veel te weinig dus voor iemand die 85kg weegt. Als je dan nog een kwartje gaat bijnemen van dezelfde hoeveelheid zit je pas aan een goeie 60 a 70mg wat feitelijk nog laag ligt. Had je een halfje genomen had je mss wel wat meer gevoeld. 1mg/kg tot 1.5mg/kg is een ideale dosis. De 1ste dosis is meestal wel bepalend met mdma en dan hoef je eigenlijk niet meer bij te nemen. Dat is ook gezonder voor jouw hersenen. Als je toch zou willen bijnemen dan is de helft van de startdosis aan te raden. Dus in jou geval met jouw 85kg zou ik voor de volgende maal met een pil van bv. 180mg (je ziet wel wat de dosis van jou pil is, gebruik dit om aan te geven hoe het kan werken) toch zeker de helft nemen. Dan heb je ongeveer tussen 80 a 100mg op als startdosis en daar ga je zeker wel wat van voelen. Als je dan nog een kwartje bijneemt op de piek kan dat wel nog wat verlengd worden. Ga nooit hoger dan 170mg totaal dosis met 85kg gerekend. Dan zit je op het maximum van 2mg/kg. Hopelijk kan je hier mee verder. Klik om te vergroten... Bedankt voor je antwoord! Bij de tweede keer heb ik echter een halfje genomen van 190 mg, maar ook toen bleef het uit. In totaliteit (verdeeld over 10 uur) heb ik meer genomen dan 180 mg, maar ook dan gebeurt er qua lovegevoel niks.."
"Mindless zei: Het is een beetje uitzonderlijk maar het gebeurt wel vaker dat mensen er niet het typische love gevoel van krijgen. Maar soms gebeurt het ook pas bij een 2e, 3e, 4e keer. Gewoon nog een paar keer proberen denk ik, met voldoende tijd (2, 3 maanden) ertussen. En anders heb je helaas misschien pech. Een troost: iedereen raakt het uiteindelijk toch kwijt. Klik om te vergroten... Oké, bedankt. Ik probeer ik het over een aantal maanden nog eens. En anders ben ik 'natuurlijk' *(haha) zo'n uitzondering op de regel."
"Mindless zei: Het is een beetje uitzonderlijk maar het gebeurt wel vaker dat mensen er niet het typische love gevoel van krijgen. Maar soms gebeurt het ook pas bij een 2e, 3e, 4e keer. Gewoon nog een paar keer proberen denk ik, met voldoende tijd (2, 3 maanden) ertussen. En anders heb je helaas misschien pech. Een troost: iedereen raakt het uiteindelijk toch kwijt. Klik om te vergroten... Als je het netjes doseer en niet vaker dan eens per twee a drie maanden doet, zou het toch heel lang moeten duren (of nooit) dat je het gevoel kwijtraakt? Om mij heen hebben al mijn vrienden het nog steeds, ik na twee keer nog niet."
"Bas zei: Je hebt nog nooit XTC gebruikt en je bent op zoek naar het lovegevoel. En zodra je XTC aan het testen bent, geef je aan dat het lovegevoel als nog weg bleef. - Hoe weet je überhaupt wat dat ''lovegevoel'' inhoudt als je nog nooit XTC hebt gedaan? Volgens mij ben je overdreven opzoek naar dat gevoel terwijl je het gewoon: -over je heen moet laten komen- Klik om te vergroten... Het was meer het geval dat ik juist wilde dat iedereen aan de kant ging. Vrienden om mij heen wilden juist meer aanraken en beschermen. Ik ben van mezelf al redelijk zo, dus ik verwachte het misschien nog wat explosieve. Het was echter het tegenovergestelde en iedereen moest weg van me blijven.. Dat is dan toch sowieso niet het gevoel, of ik nu veel ervaring heb of niet."
"Bas zei: Ja oke, klopt. Maar misschien dat het gevoel wel komt als TS in haar eentje XTC gebruikt, maar dan zonder haar vaste vrienden én zonder haar partner. Ze is haastig en wanhopig (zo klinkt het) opzoek naar dat lovegevoel waardoor ik denk dat ze het daarom ook gewoon niet kan vinden omdat ze zich daar teveel mee bezig houdt. Die keer MDMA lijkt het erop dat ze het alleen deed, maar de volgende ochtend was haar partner opeens in beeld. Echt alleen was ze niet. Op een feest, helemaal alleen, krijgt ze gegarandeerd dat lovegevoel als ze er niet naar op zoek gaat. Die keren dat ze het gevoel niet krijgt als ze gebruikt, lijkt het mij handig om de setting en alles erom heen wat hier voor kan zorgen, aan te passen ipv het zelfde ritueel te volgen. Wat breder denken dan: "laat ik xtc en pure mdma proberen, misschien komt het gevoel dán wel". Klik om te vergroten... Het is niet dat ik daar naar op zoek was, maar het feit dat iedereen het ervaarde en ik niet, deed me achteraf doen denken. Op dat moment zelf was ik er totaal niet mee bezig. Het viel me achteraf gewoon op."