#1
Als het goed is zijn dat de bijwerkingen van de AD.
Die gaan vanzef over na een paar weken. Dan gaat je dosis ook wat omhoog als het goed is.Misschien kun je bij de huizartsenpost wat bemachtigen om te kunnen slapen.
Groet
Die gaan vanzef over na een paar weken. Dan gaat je dosis ook wat omhoog als het goed is.Misschien kun je bij de huizartsenpost wat bemachtigen om te kunnen slapen.
Groet