#1
Sorry dat ik je reactie nu pas zie Jmths. Ik vind het mooi om te lezen dat ik heel wat dingen herken uit je 2 verhalen. Je hebt ook dezelfde studierichting als ik, volgend jaar ga ik hoogstwaarschijnlijk beginnen met Social worker. Zou ik je wat dingen in privé kunnen vragen?
Ik vind het wel heel raar en vervelend voor je dat ze geen dexamfetamine willen voorschrijven, hadden ze hier nog redenen voor?
Misschien dat het niet zo hoort maar ik mag zelf kiezen welke medicatie de dokter me voorschrijft zonder enig onderzoek (Alleen dat de therapeut dacht dat ik add heb maar er is geen officiële diagnose) Ik begon met Ritalin, dit werkte niet goed en hij legde me daarna verschillende medicijnen voor om uit te kiezen. Ik had zelf al een en het ander aan onderzoek gedaan en ik wou graag dex, ik gaf dit aan, kreeg het recept en gebruik het sinds dien. Ik heb hier geen begeleiding bij of controles.
Ik vind het wel heel raar en vervelend voor je dat ze geen dexamfetamine willen voorschrijven, hadden ze hier nog redenen voor?
Misschien dat het niet zo hoort maar ik mag zelf kiezen welke medicatie de dokter me voorschrijft zonder enig onderzoek (Alleen dat de therapeut dacht dat ik add heb maar er is geen officiële diagnose) Ik begon met Ritalin, dit werkte niet goed en hij legde me daarna verschillende medicijnen voor om uit te kiezen. Ik had zelf al een en het ander aan onderzoek gedaan en ik wou graag dex, ik gaf dit aan, kreeg het recept en gebruik het sinds dien. Ik heb hier geen begeleiding bij of controles.
