#1
Psychedelibee zei:Temazepam wordt door velen juist als een van de meest euforische benzo's genoemd. Maar persoonlijk vind ik euforie uberhaupt het verkeerde woord voor benzo's, je wordt er meer gewoon heel erg suf van. Uiteraard is de een wel net iets recreatiever dan de ander en welke daarvoor de voorkeur verschilt natuurlijk ook per persoon.Yaizer zei:Zelf nooit temazepam gebruikt omdat ik van verschillende mensen hoorde dat het meer als een slaapmiddel wordt gebruikt (wat overigens bij veel benzo's is). De euforie blijkt dan ook meer te missen. Diazepam zal dan een grotere euforie moeten hebben.
Vandaar dat ik mij nog niet aan deze benzo's heb gewaagd.
Mmm, misschien toch maar een keertje uitproberen. Vraag niet waarom maar ik heb ze toevallig ongebruikt in mijn medicijnenkast.
is een goede start voor 2017. 