Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDosis afhankelijke euphorie temazepam

Dosis afhankelijke euphorie temazepam

32 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ben zelf blij dat ik al een tijd met Pentobarbital gestopt ben nu narcose middel....

Heb daar een kleine kg van genomen totaal, even tijdje terug wtf :(

OT

Nitrazepam schijnt ook relaxed te zijn maar het reageert toch bij iedereen net wat anders wat het zo onmogelijk maakt dit topic :)
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Naja sinds afgelopen woensdag dus ook ervaring met dit middel, zag het liggen bij m'n dealer en kreeg meteen 20 mg gratis :wink:

Niet mijn favoriet ook al kan ik benzo's niet enorm goed nog onderscheiden. Werd lekker relaxed wat altijd fijn is op benzo's maar raar geslapen. Kon toeval zijn maar was niet een hele chille nacht die ik normaal wel op benzo's heb.
J
JixxLid
01-01-2024, 00:00
#3
De mensen die ik het steeds aanbied durven er niet aan te beginnen haha. So evil !

Nee, maar soms denk ik wel eens dat ze wat kunnen gebruiken, dan misschien beter af en toe een benzo i.p.v. veel alcohol of wiet in een heftige periode? Omdat een benzo wel rust geeft, maar buiten het feit om dat je er wat euforie kan ervaren is er eigenlijk niet echt een recreatieve waarde?

Sommige die ik ken vergelijken het met de rust van bepaalde drugssoorten , maar dan zonder rare bijwerkingen en de effecten die je normaal bij drugssoorten hebt.

Maar een vraag betreft die euforie bij benzo´s. Benzo´s werken toch voornamelijk op GABA, en euforie wordt volgens mij meer door dopamine en serotonine gestimuleerd? Toch kun je er in mijn ervaring een behoorlijke euforie van ervaren, waar is dit dan aan verklaarbaar?
a
autysdLid
01-01-2024, 00:00
#4
in Belgie kun je deze benzo niet krijgen, vreemd (net zoals midazolam spray)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
autysd zei:
in Belgie kun je deze benzo niet krijgen, vreemd (net zoals midazolam spray)
Klik om te vergroten...
Ben dan blij dat ik hier Flunitrazepam krijg voorgeschreven al neem ik het zo min mogelijk. En midazolam spray zo kan ophalen.

Maar nu ga ik stoppen tot het onderzoek klaar is.

Daarna hopen dat er een oplossing is zonder medicatie.
a
autysdLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tijdloos zei:
autysd zei:
in Belgie kun je deze benzo niet krijgen, vreemd (net zoals midazolam spray)
Klik om te vergroten...
Ben dan blij dat ik hier Flunitrazepam krijg voorgeschreven al neem ik het zo min mogelijk. En midazolam spray zo kan ophalen.

Maar nu ga ik stoppen tot het onderzoek klaar is.

Daarna hopen dat er een oplossing is zonder medicatie.
Klik om te vergroten...
ik kan je al informeren dat de datum om de productie van rohypnol te stoppen al vast staat :openmouth:
midazolam blijft
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#7
autysd zei:
Tijdloos zei:
autysd zei:
in Belgie kun je deze benzo niet krijgen, vreemd (net zoals midazolam spray)
Klik om te vergroten...
Ben dan blij dat ik hier Flunitrazepam krijg voorgeschreven al neem ik het zo min mogelijk. En midazolam spray zo kan ophalen.

Maar nu ga ik stoppen tot het onderzoek klaar is.

Daarna hopen dat er een oplossing is zonder medicatie.
Klik om te vergroten...
ik kan je al informeren dat de datum om de productie van rohypnol te stoppen al vast staat :openmouth:
midazolam blijft
Klik om te vergroten...
flunitrazepam en midazolam.
Ik ben jaloers tijdloos :grin: das iedere benzojunk zijn droom.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
autysd zei:
Tijdloos zei:
autysd zei:
in Belgie kun je deze benzo niet krijgen, vreemd (net zoals midazolam spray)
Klik om te vergroten...
Ben dan blij dat ik hier Flunitrazepam krijg voorgeschreven al neem ik het zo min mogelijk. En midazolam spray zo kan ophalen.

Maar nu ga ik stoppen tot het onderzoek klaar is.

Daarna hopen dat er een oplossing is zonder medicatie.
Klik om te vergroten...
ik kan je al informeren dat de datum om de productie van rohypnol te stoppen al vast staat :openmouth:
midazolam blijft
Klik om te vergroten...

Ik heb daar serieus mijn twijfels over, immers kan ik ook nog steeds Pentobarbital halen wat al 20-30 jaar uit de handel zou zijn.
Voorlopig hoeven we ons geen zorgen te maken lijkt me..

Maar goed ik moet even stoppen nu tot ik het onderzoek heb gehad..

@Benzoboss
Wees maar niet jaloers het is niet fijn om dat 'nodig' te hebben. In het ziekenhuis wisten ze niet wat mij goed in slaap houdt. Al kwam dat wel goed uiteindelijk hoewel ik een week eerder ontwaakte dan de bedoeling was..

Gebruik met mate mensen!
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ben ook niet jaloers op de afhankelijkheid maar wel op de midazolam ik zoek al zo lang naar dat spul
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Benzoboss zei:
Ik ben ook niet jaloers op de afhankelijkheid maar wel op de midazolam ik zoek al zo lang naar dat spul
Klik om te vergroten...

Gelukkig ben ik niet meer afhankelijk , maar dacht dat die midazolam in zowel tablet als spray overal wel te krijgen is.

Je hebt er niet veel aan omdat het nogal amnesia veroorzaakt :)
Je slaapt er wel makkelijk op ook al is het kort.
a
autysdLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tijdloos zei:
Benzoboss zei:
Ik ben ook niet jaloers op de afhankelijkheid maar wel op de midazolam ik zoek al zo lang naar dat spul
Klik om te vergroten...

Gelukkig ben ik niet meer afhankelijk , maar dacht dat die midazolam in zowel tablet als spray overal wel te krijgen is.

Je hebt er niet veel aan omdat het nogal amnesia veroorzaakt :)
Je slaapt er wel makkelijk op ook al is het kort.
Klik om te vergroten...
ik zou de spray wel willen hebben om practishe redenen: ik leef heel onregelmatig qua slaap en die spray zou mij een korte nodige slaap kunnen geven
T
The-Pill-FairyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb Midazolam...in kleine glazen ampullen van 1 ml vloeistof waarin 5 mg Midazolam is opgelost...het is injectievloeistof wat ook gebruikt kan worden door het spul in *de wangzak te laten druppelen* dit doen ze vooral bij kinderen die een epileptische aanval hebben...*bron: pdf van het Erasmus MC Sophia*

Wegens reumatische klachten slaap ik om het zacht te zeggen...moeilijk...
Nu zou ik graag eens een ampul Midazolam gebruiken....maar is 1 zo'n ampul genoeg om bv een nacht door te kunnen slapen? Vrouw 39 jaar 55 kilo..
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tijdloos zei:
Mijn ervaring is dat het werkt maar ultra kort , prima als je niet in slaap komt. Maar ik word na 3-4 uur wakker na 30mg.. Waarom niet via de huisarts ?

Maar goed deze vragen hebben invloed:
Tolerantie?
Inslaap problemen?
Doorslaap problemen?
Andere drugs die op het CNS werken?

Anders kan je beter een in en doorslaper in 1 nemen.
Er zijn betere stofjes voor jou slaap probleem.
Klik om te vergroten...
Wat tijdloos zecht.
Het werkt maar niet voor lang.
Pak wat temazepam of zolpidem.
Met zolpidem krijg je minder snel tolerantie.
Maar er is een kan dat je snachts rare dingen gaat uitspoken .
.
T
The-Pill-FairyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb medicatie om te slapen...maar ik heb deze *over* na het overlijden van mijn moeder in februari aan de gevolgen van uitgezaaide kanker... Zo ook een aantal Fentanyl pleisters, een Fentanyl neusspray en de nodige Tramadol en OraMorph in ampullen....
Toen zij 1 zo'n ampul kreeg was ze zeker 5 uur helemaal van de wereld....
En die andere middelen die jullie opnoemen...been there done that! Ben blij dat ik geen benzo's meer gebruik *dagelijks dan*
Normaal gebruik ik Seroquel 300 kort en 150 mg langwerkend om in en door te slapen. En dat werkt opzich wel...maar het fijne wat een slaapmiddel je geeft...3..2..1...*knockout* en pas de andere dag weer wakker... is er niet bij...
Ik was dan niet van plan deze middelen met elkaar te mengen, hooguit mijn normale dosering van 2x daags 1 van 10 mg langwerkende morfine tegen mijn *basis pijn* en heel misschien dat ik de neusspray eens probeer als ik echt *doorbraak pijn heb*...
Wat is jullie ervaring met de Oramorph???
Tramadol had ik 2x daags 1 van 50 mg maar dan moest ik er de nodige Ibuprofen bij pakken wilde ik een beetje uit de voeten kunnen, de morfine werkt veel beter en minder bijwerkingen *zeg maar gerust 0 bijwerking* en hoef ik alleen maar heel af en toe eens een ibu of 2/3 bij te nemen als ik weet dat ik veel ga doen die dag...of heb gedaan!
T
The-Pill-FairyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ging vanmorgen mijn maandelijks *pretpakket* ophalen bij de apotheek...zaten er 40 stuks Oxycodon van 5 mg bij!!!
Ik heb nl al een paar keer nierstenen gehad en ik kan best wel behoorlijk wat *pijn vreten* omdat ik dagelijks al aardig wat pijn heb door de reuma....maar die koliek aanvallen zijn te vergelijken met zware barensweëen qua pijn en daarbij ook nog de nodige andere klachten!
Dus de laatste keer dat ik weer last hiervan had....afgelopen paasweekend! En ik bij de uroloog terecht gekomen was omdat ik er ook nog eens een flinke urineweginfectie bij had...heeft zij voor deze pijn de Oxycodon voorgeschreven! En ik heb een herhaling van 40 stuks zonder dat ik het heb hoeven vragen gewoon gekregen!!!
Ik vind het prima om het in huis te hebben voor nood!
Maar ik vind het zelf ontzettend raar dat ik deze gewoon *gekregen* heb....én als ik bij de huisarts om een paar extra tabletjes van het 1 of andere vraag...dat ik er bijna op mijn knieën voor moet gaan!!! En dan krijg ik met pijn en moeite voor 3 dagen extra....
Maar goed! :wink:
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb dit laatst op een ander forum gezien en dacht dat jullie er mischien ook wel wat aan hebben.
Persoonlijk vind ik het voor een groot deel wel kloppen.
Alleen het mogelijk dodelijk is wat overdreven.
Temazepam is vrij veilig zolang je er geen andere downers bij pakt.

Around 7.5mg - I feel lucid, but slightly buzzed. I liken the feeling to that of two or three glasses of wine, or 0.5mg of alprazolam. Concentration is not in the least bit affected... nor is overall cognitive ability.

15mg - I think this is the sweet spot for this substance. This dose is moderately euphoric, and heavily anxiolytic. Cognitive ability becomes shot, although this is retrospective... as in the moment, I feel completely capable.

30mg, 60mg - This is the area that I refer to as the gray-zone... I commonly find dysphoria at this dosage bracket, and notice it to be occasionally paradoxically, axiogenic. Confusion overtakes me. While I am aware of what I'm doing... I don't feel sure about it. There's an uneasiness I feel as cognition halts, with lack of heavy sedation. I could easily fall asleep if I closed my eyes, but I don't want to. Highly confused.

90mg - Highly sedating. Somewhere still in the gray zone, as dysphoria is still present. Thoughts aren't processed.... it's very easy to fall asleep at this dose. There's this overwhelming mental neutrality... but marked relaxation. Tension disappears.

*NOTE* this dosage bracket could be potentially lethal, especially with combination of other CNS depressants... use extreme caution.

120, 160mg - Extremely sedating, highly euphoric. Cognition ceases to exist, and I'm caught somewhere between conscious and unconscious... this twilight, as I refer to it, is one of extreme relaxation. I'm capable of staying awake for what feels like 30min. in this dosage tier. Incapable or just entirely unwilling to move. Waves of relaxed euphoria crash from head to toe.

*NOTE* this dosage bracket could be potentially lethal, especially with combination of other CNS depressants... use extreme caution.

190, 220mg - Complete blackout and rendered unconscious.

*NOTE* this dosage bracket could be potentially lethal, especially with combination of other CNS depressants... use extreme caution.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Binnenkort maar weer is goed aan de katten oogjes gaan :hearteyes: .
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb veel hoger gedoseerd dan dat, maar ik heb nooit iets van euforie gemerkt. Ik vind z'n verhaal ook zwaar overdreven.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Exceptional Insight zei:
Ik heb veel hoger gedoseerd dan dat, maar ik heb nooit iets van euforie gemerkt. Ik vind z'n verhaal ook zwaar overdreven.
Klik om te vergroten...
Natuurlijk dat je zoon verhaal een beetje overdrijfd.
Maar ik heb temazepam altijd beter gevonden als de andere benzos die ik heb gedaan (oxazepam lorazepam diazepam midazolam)
In mijn ogen de meest euforische benzo die er is.
Alleen jammer dat ik me nooit kan inhouden met benzos en op de een of andere manier alltijd in kut situaties terecht kom.
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zelf nooit temazepam gebruikt omdat ik van verschillende mensen hoorde dat het meer als een slaapmiddel wordt gebruikt (wat overigens bij veel benzo's is :tearsofjoy: ). De euforie blijkt dan ook meer te missen. Diazepam zal dan een grotere euforie moeten hebben.

Vandaar dat ik mij nog niet aan deze benzo's heb gewaagd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."