Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKent iemand leuke combinaties?

Kent iemand leuke combinaties?

16 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
d
davistaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb van iemand
- 2 tabletten "Etumine 40mg Clotiapine"
- 2 tabletten "Trazolan 100mg Trazodonum hcl"
- 2 tabletten "Seroquel 300mg quetiapine"
gekregen kent iemand aangename combinaties met andere middeltjes?

Groetjes
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#2
De eerste 2 zeggen me helemaal niets.. de laatste is een downer maar ik weet niet of die recreatief te gebruiken valt.
D
Drugslover43Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Dexamfetamine met Oxycodon of dexamfetamine met Oxazepam. Regelmatig doe ik ook een cocktail van alle 3.

In t eerste bericht stonden 2 antidepressiva en de 3e antipsychotica. Daar ga je simpelweg niet van uit je dag, zijn ze niet op gemaakt ook. En vooral ook de werking begint pas na dagen of weken, hoge doseringen kunnen gevaarlijk zijn, zeker als je geen tolerantie hebt
f
fonzieLid
01-01-2024, 00:00
#4
De genoemde middelen behoren allemaal in de categorie van anti-depressiva en behandeling van schizofrenie,etc.

Moet je bekennen dat ik uiteraard geen specialist ben op dit gebied en dat ikzelf geen ervaring heb met 1 van de 3...maar volgens mij duurt het vaak een tijdje voor dit soort spul begint te werken (lees: dagen/weken?) en daarvoor is het aantal dus te weinig...

Als je trouwens ff een beetje rondkijkt op internet dan valt er ook te lezen over (vooral) slechte ervaringen over deze middeltjes waneer je het toepast voor recreatief gebruik. Met name verwardheid, rusteloosheid en zelfs waan(!) worden regematig genoemd.

Misschien dat iemand anders wel een fijne cocktail weet te maken met genoemde 'ingredienten' maar ik zou wel ff uitkijken dus :openmouth:

grtz :wave:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het zijn inderdaad allemaal anti depressiva. Alle AD medicatie zijn geen speelgoed, en ik zou ze niet adviseren voor recreatief gebruik.
Seroquel bijvoorbeeld zorgt voor een beter evenwicht van dopamine en serotonine in je hersenen. Dit zijn stoffen die je niet in de war moet schoppen, want daar kun je de grootste ellende mee krijgen.

Wees slim, en speel niet met antidpressivia!
Er zijn leukere dingen op de markt, die wel geschikt zijn voor recreatief gebruik.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Niet nemen en weggooien zolang jij ze niet op dokters-recept krijgt.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oom Klaas zei:
Niet nemen en weggooien zolang jij ze niet op dokters-recept krijgt.
Klik om te vergroten...

Haha dan zou ik 2 duobakken moeten bestellen :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
't Gaat mij ook niet om het dokters-recept niet hebben,
dat heb ik bij 99% van m'n medicatie ook niet, behalve m'n anti-depressiva.
Maar die AD moet je gewoon niet nemen zonder dat je het voorgeschreven krijgt, en dan is het nog maar de vraag of je het wilt nemen.
Benzo's mag je van mij droppen wat je wil, met of zonder recept,
ik heb 1x een strip oxazepam gekregen van m'n huisarts en de andere 6/7 soorten (benzo's) zelf gekocht :)

Dus om 't even makkelijk te maken,
geen ad zonder recept, benzo's altijd :hearteyes:
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Trazolan is niet leuk recreatief, ik neem Trazolan al meer als een half jaar en ik haat die pillen.
m
minamoLid
01-01-2024, 00:00
#10
diazepam +ritalin vlak voor het slapen.


voor de rest heb ik het eigenlijk helemaal niet zo op farmadrugs
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#11
minamo zei:
diazepam +ritalin vlak voor het slapen.


voor de rest heb ik het eigenlijk helemaal niet zo op farmadrugs
Klik om te vergroten...

Waarom een upper en een downer voor het slapen gaan ?
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#12
DonnieDark0 zei:
minamo zei:
diazepam +ritalin vlak voor het slapen.


voor de rest heb ik het eigenlijk helemaal niet zo op farmadrugs
Klik om te vergroten...

Waarom een upper en een downer voor het slapen gaan ?
Klik om te vergroten...

Idd, hou het dan gewoon bij de diazepam..
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#13
-Benzo's en uppers is echt wel een goede combinatie, daar de rilatine de werking van benzo's versterkt, je bent alert en toch super rustig, hoewel rilatine naar mijn mening toch iets te sterk is in combinatie van. Als alternatief zou ik eens proberen wat caffeïne te gebruiken samen met benzo's tussen de 200 en 300 mg caffeïne, of om het in redbulls uit te drukken 4 à 5 blikjes :P

-Nog een leuke combo: Benzo's en Nustasium (ong 5 pillen) is goed voor mensen die wel een willen trippen maar bang zijn voor angstaanvallen door het trippen. (van nustasium ga je niet heel hard hoor)

-en tenslotte Benzo's en Redomex (5pilletjes) Voor als je echt de deur niet meer uit moet :wave:

Nustasium= is een antihistaminica wat wil zeggen een middel tegen allergieën en reisziektes en is zo verkrijgbaar.
Redomex is een antidepressiva dat ook spierverslappend werkt, enkel op recept verkrijgbaar.

Over Seoquel kan ik kort zijn, ik hou echt niet van het gevoel, maar andere mensen die ik ken vinden het zalig, maar zei houden dan ook van blowen en daar hou ik ook niet van.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Drugslover43 zei:
Dexamfetamine met Oxycodon of dexamfetamine met Oxazepam. Regelmatig doe ik ook een cocktail van alle 3.

In t eerste bericht stonden 2 antidepressiva en de 3e antipsychotica. Daar ga je simpelweg niet van uit je dag, zijn ze niet op gemaakt ook. En vooral ook de werking begint pas na dagen of weken, hoge doseringen kunnen gevaarlijk zijn, zeker als je geen tolerantie hebt
Klik om te vergroten...
Het is een bericht van 9 jaar geleden.... Ik denk niet meer dat men dat leest.
D
Drugslover43Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Dunnetjess33 zei:
Het is een bericht van 9 jaar geleden.... Ik denk niet meer dat men dat leest.
Klik om te vergroten...
Thanx dat je dat ziet snap niet hoe dat dan boven kon staan in de berichten maar zal beter opletten
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Drugslover43 zei:
Thanx dat je dat ziet snap niet hoe dat dan boven kon staan in de berichten maar zal beter opletten
Klik om te vergroten...

Die insomnia duwd je stilaan in de afgrond man, nu al prehistorische topics beginnen bumpen ja :tongueout:
D
Drugslover43Lid
01-01-2024, 00:00
#17
lysergic bink zei:
Die insomnia duwd je stilaan in de afgrond man, nu al prehistorische topics beginnen bumpen ja :tongueout:
Klik om te vergroten...
Haha je zou haast denken hè

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."