#1
Dank voor het advies. Met m'n candyflip nam ik ook 90 mg. Ga dat dan maar als startdosis nemen.
Zo 60kg is niet veel.
Dan zou je met 90mg wel moeten spacen.
Uiteraard zou je daarna best wel wat bij kunnen pakken.
Het ligt er ook aan hoe lang je bezig gaat zijn.
Het is ook een beetje aanvoelen hoe je je voelt en of je wel lekker in je space zit.
Ik ben een vrouw he, en maar 1.74 m.
Ik ga het aanzien hoe de eerste dosis valt...
No problem![]()
Had gewoon kunnen kijken staat gewoon bij je profiel lol..
De dunne zei laatst dat ze heel lang de enige vrouw was hier op dit forum.
Ik ben zelf ook weinig vrouwen tegen gekomen eerst dus dan ga je er vanzelf vanuit dat het allemaal mannen zijn met wie je praat..
De vrouwen nemen over nu![]()
Ik nam toen ong. 90 mgAls je al een keer een candyflip gedaan hebt zal 60mg wel underwhelming zijn denk ik. Hoeveel mg MDMA nam je toen?
Ik zou 75mg doen als start en nog 35 bijnemen na ongeveer 2 uur.
Ik ben ook een vrouw.
Ik weeg ook 60 kg en neem als startdosis 100 mg en na een paar uur nog een 100 mg bij om het effect te verlengen. Wellicht wat teveel, maar van 30 of 40 of 50 mg bijpakken merk ik niks. Al geprobeerd.
Ik nam toen ong. 90 mg
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."