Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums'Eerste keer' MDMA

'Eerste keer' MDMA

16 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dank voor het advies. Met m'n candyflip nam ik ook 90 mg. Ga dat dan maar als startdosis nemen.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zo 60kg is niet veel.
Dan zou je met 90mg wel moeten spacen.
Uiteraard zou je daarna best wel wat bij kunnen pakken.
Het ligt er ook aan hoe lang je bezig gaat zijn.
Het is ook een beetje aanvoelen hoe je je voelt en of je wel lekker in je space zit.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben ook een vrouw.
Ik weeg ook 60 kg en neem als startdosis 100 mg en na een paar uur nog een 100 mg bij om het effect te verlengen. Wellicht wat teveel, maar van 30 of 40 of 50 mg bijpakken merk ik niks. Al geprobeerd.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb alle stickies hier gelezen en ik denk dat ik alles wel redelijk op orde heb, maar toch even advies nodig.

Ik heb in het verleden regelmatig M gebruikt, maar deed toen maar wat. Ik gebruikte in die tijd een SSRI, nam gewoon maar xtc pillen of nam likjes M, niet afgewogen en dan ook nog i.c.m met andere drugs. Superstom en ik hoef denk ik niet te melden dat ik nooit echt hét effect van M ervaren heb.

Nu ben ik al jaren gestopt met de SSRI. Ik heb 3 maanden geleden een candyflip gedaan, maar ik wil nou echt eens het echte M gevoel ervaren. Ik vraag me af of het überhaupt mogelijk is omdat ik zo vaak lees dat de eerste keer niet te evenaren is en dat heb ik dus al ruimschoots verpest.
Ik ben +/- 60 kg, ik zat te denken aan een startdosis van 60 mg en later 30 mg bij te pakken. Maar hoe laat na de eerste inname kan ik bijpakken?
En ik lees toch ook heel veel hier dat mensen meer naar de 2 mg per kilo lichaamsgewicht gaan zitten dan rond de 1 mg. Ik ben bang voor een underwhelming experience.... Beter in 1 keer 90 mg nemen? En misschien nog max. 30 mg later erbij nemen?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
60 mg wel weinig als startdosis, ik zou voor iets tussen de 70-90 mg en dan nog 30 mg bijnemen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zou 90 mg in 1 keer doen en dan niet bijnemen. Meer kans op een goede inslag en niet een extra klap voor je lichaam later nog, die toch vooral stimulatie brengt en niet zozeer euforie/love-gevoel.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#7
Revolutionair zei:
Zo 60kg is niet veel.
Dan zou je met 90mg wel moeten spacen.
Uiteraard zou je daarna best wel wat bij kunnen pakken.
Het ligt er ook aan hoe lang je bezig gaat zijn.
Het is ook een beetje aanvoelen hoe je je voelt en of je wel lekker in je space zit.
Klik om te vergroten...

Ik ben een vrouw he, en maar 1.74 m.
Ik ga het aanzien hoe de eerste dosis valt...
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#8
Purplext zei:
Ik ben een vrouw he, en maar 1.74 m.
Ik ga het aanzien hoe de eerste dosis valt...
Klik om te vergroten...

Oh hahaha grappig is dat dan denk je elke keer met een man te praten. Sorry :)
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#9
No problem ^_^
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#10
Purplext zei:
No problem ^_^
Klik om te vergroten...

Had gewoon kunnen kijken staat gewoon bij je profiel lol..

De dunne zei laatst dat ze heel lang de enige vrouw was hier op dit forum.
Ik ben zelf ook weinig vrouwen tegen gekomen eerst dus dan ga je er vanzelf vanuit dat het allemaal mannen zijn met wie je praat..

De vrouwen nemen over nu :dancer:
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#11
Revolutionair zei:
Had gewoon kunnen kijken staat gewoon bij je profiel lol..

De dunne zei laatst dat ze heel lang de enige vrouw was hier op dit forum.
Ik ben zelf ook weinig vrouwen tegen gekomen eerst dus dan ga je er vanzelf vanuit dat het allemaal mannen zijn met wie je praat..

De vrouwen nemen over nu :dancer:
Klik om te vergroten...

Nee toch? Zie er hier genoeg meeschrijven.
En hopelijk geen overname, yin en yang :praying1:

Ik ben @De Dunne kwijt nu je het zegt :thinking:
C
ChillaxLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als je al een keer een candyflip gedaan hebt zal 60mg wel underwhelming zijn denk ik. Hoeveel mg MDMA nam je toen?

Ik zou 75mg doen als start en nog 35 bijnemen na ongeveer 2 uur.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#13
Chillax zei:
Als je al een keer een candyflip gedaan hebt zal 60mg wel underwhelming zijn denk ik. Hoeveel mg MDMA nam je toen?

Ik zou 75mg doen als start en nog 35 bijnemen na ongeveer 2 uur.
Klik om te vergroten...
Ik nam toen ong. 90 mg
R
RosieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ben vrouw. Weeg 90 kg.
Pak als startdosis tussen 80 en 100 mg (ligt eraan welke pil ik zin heb, haha).
1x bijpakken met 40-50 mg. Dat geeft genoeg kick om nog lekker te gaan, zonder dat ik heel strak kom te staan.

Heb een keer dubbele dosis bijgepakt. Toen had ik dus wel meer last van het strak staan. Voor mij is dit perfect zo.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#15
Natozlato zei:
Ik ben ook een vrouw.
Ik weeg ook 60 kg en neem als startdosis 100 mg en na een paar uur nog een 100 mg bij om het effect te verlengen. Wellicht wat teveel, maar van 30 of 40 of 50 mg bijpakken merk ik niks. Al geprobeerd.
Klik om te vergroten...

Interessant, lees niet vaak dat mensen zo hoog redosen.
Het hoeft voor mij ook echt geen hele nacht te duren hoor. Dacht meer aan paar uurtjes M en in de staart wat 2f-dck.

Ik heb nou ook weer niet zoveel M en we zijn met z'n drieën. Liever een goeie start en niks bijpakken dan steeds eronder zitten.
C
ChillaxLid
01-01-2024, 00:00
#16
Purplext zei:
Ik nam toen ong. 90 mg
Klik om te vergroten...

Ik zou dan nu ook gewoon 90 doen als start, al dan niet met bijpakken.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gisteren genomen. 100 mg als startdosis, daarna 40 mg bijgepakt.
Ik had wel een lekker gevoel en gezellig gekletst, wat hardcore op de achtergrond (luister ik nooit naar, maar klonk nu geweldig) waardoor ik niet echt stil kon zitten.

Ik had vlagen, soms leek het uitgewerkt en dan kwam het weer. Af en toe een beetje kaakklem, maar vaak ook heel relaxed hangen op de bank.
Dat euforische en dat love-gevoel. Nee, weer niet meegemaakt.
Het werd pas echt heel leuk toen we overgingen op de 2-fdck.

Het gevoel wat anderen omschrijven van MDMA, ervaar ik dus bij 2-f.
Vandaag nog in een opperbeste stemming, hopelijk niet al te veel dip volgende week. Want als ik me erg depri ga voelen, vind ik het die 3 a 4 uur me lekker voelen het niet echt waard.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."