#1
Tja het is en blijft je eigen verantwoordelijkheid. Logisch dat eigenwijze beginners dan de mond gesnoerd wordt.Ik zie de laatste tijd dat er echt hele jonge meisjes en jongens van 14 of 15 jaar advies komen vragen over gebruiken.
En al aan het gebruiken zijn.
Dat is ook veels te jong..
Maar ik merk dat mensen graag een preek willen geven dat diegene te jong is en niet moet gebruiken en moet wachten tot ie ouder is etc.
Maar denken jullie nou echt dat diegene dan niet gaat gebruiken?
Ik denk eerder dat diegene dit forum gaat vermijden omdat ze geen zin in een preek hebben.
Beter dat je als oudere en ervaren gebruiker iemand kan adviseren die zo jong is zodat diegene iig nog wel een beetje veilig gaat gebruiken.
En als diegene later weer een vraag heeft omdat die toch wel gaat gebruiken graag naar dit forum komt om advies te vragen.
Ipv dit forum te vermijden aangezien ze geen zin hebben in een preek van allerlei mensen.
Het gaat ook vaak om de toon hoe er word gesproken.
Dat is even iets wat ik kwijt wil.
En hoop dat mensen die hier vaak aanwezig zijn en ervaren dit begrijpen.
Ik snap wel dat het afschrikt maar dat kan ook weer gunstig werken bij te jonge mensen.