Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCombineren?

Combineren?

20 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Revolutionair zei:
Ik zie de laatste tijd dat er echt hele jonge meisjes en jongens van 14 of 15 jaar advies komen vragen over gebruiken.
En al aan het gebruiken zijn.

Dat is ook veels te jong..
Maar ik merk dat mensen graag een preek willen geven dat diegene te jong is en niet moet gebruiken en moet wachten tot ie ouder is etc.
Maar denken jullie nou echt dat diegene dan niet gaat gebruiken?

Ik denk eerder dat diegene dit forum gaat vermijden omdat ze geen zin in een preek hebben.
Beter dat je als oudere en ervaren gebruiker iemand kan adviseren die zo jong is zodat diegene iig nog wel een beetje veilig gaat gebruiken.

En als diegene later weer een vraag heeft omdat die toch wel gaat gebruiken graag naar dit forum komt om advies te vragen.
Ipv dit forum te vermijden aangezien ze geen zin hebben in een preek van allerlei mensen.

Het gaat ook vaak om de toon hoe er word gesproken.
Dat is even iets wat ik kwijt wil.
En hoop dat mensen die hier vaak aanwezig zijn en ervaren dit begrijpen.
Klik om te vergroten...

Ik heb zelf idd ook het gevoel dat een preek weinig uit gaat halen en dat ze het toch zullen gebruiken.
Dat is precies wat ik zou doen op die leeftijd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."