Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTramadol

Tramadol

24 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je ermee zou stoppen merk je snel wel hoe je lichaam er aan verslaafd is...
S
SaELid
01-01-2024, 00:00
#2
Vandaag 1 pil van 200mg gekregen van een maat. Hij had er gisteren twee geslikt en vond de ervaring nog relaxing. Ik heb hem in de middag voor de les geslikt. De eerste twee uren voelde ik niets, maar daarna begon het relaxte gevoel op te komen. Het is nu nog altijd niet uitgewerkt, maar ik voel me volledig ontspannen nu. Mijn vraag is: Zou er iets gebeuren met mij als ik er morgen nog eens twee slik? Ik weet dat de afkick zal sucken, maar ik kan er tegen
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
SaE zei:
Vandaag 1 pil van 200mg gekregen van een maat. Hij had er gisteren twee geslikt en vond de ervaring nog relaxing. Ik heb hem in de middag voor de les geslikt. De eerste twee uren voelde ik niets, maar daarna begon het relaxte gevoel op te komen. Het is nu nog altijd niet uitgewerkt, maar ik voel me volledig ontspannen nu. Mijn vraag is: Zou er iets gebeuren met mij als ik er morgen nog eens twee slik? Ik weet dat de afkick zal sucken, maar ik kan er tegen
Klik om te vergroten...
Als ik jouw was dan zou ik niet aan die troep nemen mits je pijn hebt. Het is een klote afkick inderdaad. als je er morgen 2 wilt nemen zal het alleen maar erger sucken. Bij dit middel word het echter boven de 400mg per uur per dag ,wat al de absolute maximaal voor kans op beroerte e.d Kijk uit met dit spulletjes. Dat zijn namelijk "Once Daily Use" die circa 24uur werken lijkt me?

Om je lekkerder gevoel te geven stop je nu even en over een poosje weer om de magie te behouden :)
S
SaELid
01-01-2024, 00:00
#4
Iets bijgeleerd, bedankt voor het antwoord. Ik zal gewoon blowen, dat is gezonder :)
S
SaELid
01-01-2024, 00:00
#5
Update: Ik heb er vandaag toch weer 1 gepakt. Alles viel mee behalve de afkick, was depressief asf van 16u tot 00:00, nu gaat het al wat beter
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je zou geen afkick moeten krijgen van twee dagen tramadol. 400mg is echter wel de maximale dosis die je kunt nemen, daarna wordt het risico op een beroerte te groot.

Daarnaast zit je met 400mg waarschijnlijk flink wazig in de les, als je niet wilt uitleggen hoe dat komt kun je het beter niet op school nemen.; )

Daarnaast zou ik je wel bewust zijn van hoe vaak je het neemt. Als je dit te vaak/snel achter elkaar doet zul je er steeds vaker zin in krijgen. En je zult je verbazen hoe creatief/goed je wordt in het scoren van opiaten, wanneer je er echt zin in hebt.

Ik ken iemand die door diezelfde fout met tramadol in minder dan een half jaar verslaafd aan heroïne was geraakt. Nou zal het vast niet direct direct zo lopen bij een tweede keer, maar het kan geen kwaad om dit in je achterhoofd te houden. :)
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Fool zei:
Je zou geen afkick moeten krijgen van twee dagen tramadol.
Klik om te vergroten...

Denk dat hij kater bedoelt? Zie die twee begrippen vaak inwisselbaar gebruikt worden op dit forum, dacht al dat het aan mij lag maar jij vindt dat dus ook verwarrend. :tongueout:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Roze olifant zei:
Denk dat hij kater bedoelt? Zie die twee begrippen vaak inwisselbaar gebruikt worden op dit forum, dacht al dat het aan mij lag maar jij vindt dat dus ook verwarrend. :tongueout:
Klik om te vergroten...
Ik denk de meesten wel. Kater en afkick zijn toch wel echt twee verschillende dingen inderdaad. Of betekent afkick in het Vlaams soms kater?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja een kater van drugs verwoorden ze in vlaanderen regelmatig als "ik zit op de afkick" .
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
PsyTekZ zei:
Ja een kater van drugs verwoorden ze in vlaanderen regelmatig als "ik zit op de afkick" .
Klik om te vergroten...

Ah vandaar. Ben nog niet thuis in het Vlaamse drugsjargon blijkbaar. :relieved:
k
krannatomLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik blijkbaar ook niet, haha
J
JustSomeGuy.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Als iets zo leuk is dat je het de volgende dag weer wilt slikken lijkt het me des te meer reden om toch nog een tijdje te wachten.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tramadol is in mijn ervaring brol. Je hebt er geen euforie van maar wel veel druk in je hoofd en het is verslavend.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#14
transformated zei:
Tramadol is in mijn ervaring brol. Je hebt er geen euforie van maar wel veel druk in je hoofd en het is verslavend.
Klik om te vergroten...

Precies en in het beste geval dempt het wat pijn. Maar verder niets aan en zonde om te nemen indien geen medische indicatie
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
PsyTekZ zei:
Ja een kater van drugs verwoorden ze in vlaanderen regelmatig als "ik zit op de afkick" .
Klik om te vergroten...
Hoe wordt het afkicken dan genoemd als je dus bij een verslaving stopt met gebruiken?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ook afkicken
W
WilwilwelLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik slik al een aantal jaren tramadol elke morgen 2 en dan zo nodig. Ik ben verslaving gevoelig maar tramadol niet
W
WilwilwelLid
01-01-2024, 00:00
#18
Psychedelibee zei:
Je bent niet verslavingsgevoelig voor Tramadol, maar je slikt het wel elke dag... Realiseer je je echt niet hoe tegenstrijdig dat klinkt?
Klik om te vergroten...
Nee niet echt ik mag er 4 per dag
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wijfie zei:
Ik slik al een aantal jaren tramadol elke morgen 2 en dan zo nodig. Ik ben verslaving gevoelig maar tramadol niet
Klik om te vergroten...
Je bent niet verslavingsgevoelig voor Tramadol, maar je slikt het wel elke dag... Realiseer je je echt niet hoe tegenstrijdig dat klinkt?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wijfie zei:
Nee niet echt ik mag er 4 per dag
Klik om te vergroten...
Wat is dat nou weer voor drogreden... Zoals Tekz ook al zegt merk je wel hoe verslaafd je er aan bent als je echt helemaal zou willen stoppen ermee.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."