#1
Als je ermee zou stoppen merk je snel wel hoe je lichaam er aan verslaafd is...
Als ik jouw was dan zou ik niet aan die troep nemen mits je pijn hebt. Het is een klote afkick inderdaad. als je er morgen 2 wilt nemen zal het alleen maar erger sucken. Bij dit middel word het echter boven de 400mg per uur per dag ,wat al de absolute maximaal voor kans op beroerte e.d Kijk uit met dit spulletjes. Dat zijn namelijk "Once Daily Use" die circa 24uur werken lijkt me?Vandaag 1 pil van 200mg gekregen van een maat. Hij had er gisteren twee geslikt en vond de ervaring nog relaxing. Ik heb hem in de middag voor de les geslikt. De eerste twee uren voelde ik niets, maar daarna begon het relaxte gevoel op te komen. Het is nu nog altijd niet uitgewerkt, maar ik voel me volledig ontspannen nu. Mijn vraag is: Zou er iets gebeuren met mij als ik er morgen nog eens twee slik? Ik weet dat de afkick zal sucken, maar ik kan er tegen
Je zou geen afkick moeten krijgen van twee dagen tramadol.
Ik denk de meesten wel. Kater en afkick zijn toch wel echt twee verschillende dingen inderdaad. Of betekent afkick in het Vlaams soms kater?Denk dat hij kater bedoelt? Zie die twee begrippen vaak inwisselbaar gebruikt worden op dit forum, dacht al dat het aan mij lag maar jij vindt dat dus ook verwarrend.![]()
Ja een kater van drugs verwoorden ze in vlaanderen regelmatig als "ik zit op de afkick" .
Tramadol is in mijn ervaring brol. Je hebt er geen euforie van maar wel veel druk in je hoofd en het is verslavend.
Hoe wordt het afkicken dan genoemd als je dus bij een verslaving stopt met gebruiken?Ja een kater van drugs verwoorden ze in vlaanderen regelmatig als "ik zit op de afkick" .
Nee niet echt ik mag er 4 per dagJe bent niet verslavingsgevoelig voor Tramadol, maar je slikt het wel elke dag... Realiseer je je echt niet hoe tegenstrijdig dat klinkt?
Je bent niet verslavingsgevoelig voor Tramadol, maar je slikt het wel elke dag... Realiseer je je echt niet hoe tegenstrijdig dat klinkt?Ik slik al een aantal jaren tramadol elke morgen 2 en dan zo nodig. Ik ben verslaving gevoelig maar tramadol niet
Wat is dat nou weer voor drogreden... Zoals Tekz ook al zegt merk je wel hoe verslaafd je er aan bent als je echt helemaal zou willen stoppen ermee.Nee niet echt ik mag er 4 per dag
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."