Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFentanyl ampullen

Fentanyl ampullen

32 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
L
LizzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Die omrekentabellen die ik heb gevonden, komen nog wel aardig overeen met jouw dosis oxycontin. Google zelf maar eens naar omrekentabellen morfine Oxy, maar dan kom je steeds bij de oncologie uit en heb zelfs even vluchtig iets over euthanasie gelezen. Ik weet niet wat jij hebt, maar ik schrik ervan....; ) Vraag toch maar eens eerst een andere arts. Dat Tens apparaat vind ik ook een beetje raar. Het hoeft niet die zenuw te zijn die pijn naar de hersenen signaleert, maar andersom, de hersenen naar die spier. Tenminste zo heeft mijn dokter me dat uitgelegd, dat je de pijn in volle hevigheid via de hersenen terug krijgt. Dat heb ik gemerkt, ik kon helemaal niet meer lopen van de pijn. Bij jou maken ze zich er veel te makkelijk vanaf, dit kan de zin van alles niet zijn. Ik duim voor je, en kijk morgen nog wel even langs.

Fijne avond, voor zover het kan..
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oké al 1 hartverscheurend verhaal gevonden. Deze idioot heeft zijn langste tijd gehad. Verdomme een persoon van midden twintig min of meer beroofd van haar leven door je raad het al medicatie 'fout' in plaats van 10mg 100mg voorgeschreven..
Anders meld ik het wel bij de pers (genoeg contacten) als de tuchtcommissie niks doet wat me erg raar lijkt.

Ik noem de naam nog maar even niet:sleepy:

@Lizz inderdaad blijkbaar zijn er zat mensen die denken prima doe maar zonder zelf na te denken.

En de oxy is al erg genoeg. Ik haal wel een paar recepten op mocht ik iets breken of wat dan ook. Maar belachelijk inderdaad.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Albedo zei:
Voor als je wilt gaan klagen of een officiele klacht indienen. Heb je bewijs? Staat de dosis zwart op wit. Getuigen? Anders zijn woord tegen die van jou. Over het algemeen is het een gesloten wereld die erg bang is voor berispingen. Het hebben van een rechtsbijstandverzekering is hierbij ook handig.
Klik om te vergroten...
Heb de dosering zwart op wit en in de apotheek staat het ook in het systeem. Ik zal wel juridisch advies inwinnen voor dat deze arts een soort serie moordenaar is/wordt. Het is inderdaad een serieuze klacht. Even een advocaat erbij , zelf geen kaas gegeten over dit onderwerp.

Dank voor het meedenken en de tip(s)!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kleine omschrijving van de situatie:
Werd naar de pijn poli door verwezen vanwege poly neuropatische pijn met periformis syndroom. Deze arts is nieuw had al een Pijnblokade gehad van een andere arts. Dit werkte averechts gebeld en toen kwam ik bij deze arts. Zijn beweegreden is of was kijken wat voldoende helpt tegen de pijn. Vond de dosering al hoog klinken maar 160mg oxy is ook niet niks. Maar deze loopt te hard van stapel zacht gezegd. Toen het hier gepost en onderzoek gedaan. En zag dat dit eigenlijk uitsluitend in ziekenhuizen word gebruikt met beademing etc..

Ik hoop dat je zo en beetje een beeld hebt.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dankjewel, meer duidelijk nu ja. Maar ampullen met vloeistof voor injectie? Die injectie wordt normaliter toch door een arts of verpleegkundige toegediend?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Roze olifant zei:
Dankjewel, meer duidelijk nu ja. Maar ampullen met vloeistof voor injectie? Die injectie wordt normaliter toch door een arts of verpleegkundige toegediend?
Klik om te vergroten...
Dat wist ik niet toen die het voorschreef, maar toen ik thuis kwam zag ik dat dit inderdaad alleen door arts of verpleegkundige wordt gedaan. En dan alleen voor zware operaties.
Deze arts gaat zijn boekje (regels) te buiten.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tijdloos zei:
Dat wist ik niet toen die het voorschreef, maar toen ik thuis kwam zag ik dat dit inderdaad alleen door arts of verpleegkundige wordt gedaan. En dan alleen voor zware operaties.
Deze arts gaat zijn boekje (regels) te buiten.
Klik om te vergroten...

Had hij er wel bij benoemd dan dat het ampullen zouden worden? Wat was zijn idee precies, dat jij jezelf injecties gaat geven? Sorry voor alle vragen, 't is erg vreemd.
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ah oké, dat wist ik niet. :wink:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rare knakker die gast. Op een voorschrijffout (ampullen i.p.v. pleisters ofzo) lijkt het dan ook niet, maar ja, wij kunnen er ook alleen maar over speculeren natuurlijk. Goed dat je kritisch bent, zou morgen direct navraag doen. Ben benieuwd hoe het afloopt. Succes! En sterkte met de pijn.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dank allemaal voor het meedenken en de tips. Een familielid raad aan alles op te halen (fysiek bewijs). Morgen laat ik het weten wat er mij is geadviseerd door instanties etc.

Met de pijn komt het wel goed neem zo gewoon de oxy.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zie hier en schrik van het bewijs : nu komt de advocaat al in beeld..
Niet normaal deze dokter....

Ik update later vanmiddag / zo mochten jullie het graag weten.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ben benieuwd naar de update ja.
L
LizzLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oh je hebt het ''pakketje'' opgehaald bij de apotheek ?

Hebben ze daar niets gezegd ? Die zijn wel medeverantwoordelijk, bij mij begonnen ze bij 5mg oxy al te zeuren. Ook onterecht trouwens. Ik ben heel benieuwd wat je vandaag allemaal kunt bereiken.

Sterkte

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."