Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drug lijkt hardst op XTC?

Welke drug lijkt hardst op XTC?

55 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Keta ligt ook maar net aan je doseringen. Met een milde dosering is bijvoorbeeld een feestje pakken nog wel leuk. Maar ga je all-in, dan zit je liever thuis op de bank weg te vagen. 🤪
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Snelleke Snel zei:
En waarop werkt Keta eigenlijk? Is misschien voor hem een ideetje, word je ook zo vaag als wat toch🤪
Klik om te vergroten...
Van Ketamine weet ik zo goed als niets.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Snelleke Snel zei:
En waarop werkt Keta eigenlijk? Is misschien voor hem een ideetje, word je ook zo vaag als wat toch🤪
Klik om te vergroten...

Van Keta krijg ik geen zin om te dansen hoor. En al helemaal geen liefdevol gevoel naar mensen. 😂
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Snelleke Snel zei:
En waarop werkt Keta eigenlijk? Is misschien voor hem een ideetje, word je ook zo vaag als wat toch🤪
Klik om te vergroten...
nl.m.wikipedia.org

Ketamine - Wikipedia

nl.m.wikipedia.org nl.m.wikipedia.org
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Perzikje zei:
Van Keta krijg ik geen zin om te dansen hoor. En al helemaal geen liefdevol gevoel naar mensen. 😂
Klik om te vergroten...

Ja lastig, iedereen reageert daar ook op z'n eigen manier op denk, mja dat je goed vaag bent is wel 1 ding zeker😜
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ojaa dat was het
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Snelleke Snel zei:
Ja lastig, iedereen reageert daar ook op z'n eigen manier op denk, mja dat je goed vaag bent is wel 1 ding zeker😜
Klik om te vergroten...
Ketamine is een dissociatief middel. Dus dat vage kan wel kloppen :wink:
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ganggang💯 zei:
Ketamine is een dissociatief middel. Dus dat vage kan wel kloppen :wink:
Klik om te vergroten...

K heb t niet vaak gedaan maar de keren dat ik het deed teeeering heftaaahg, daarentegen wel snel uitgewerkt mja is lang zat naar mijn mening, plus je kunt gewoon eten erna😁
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#9
Keta is de beste en leukste drug die er is :hundred100:
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Perzikje zei:
Keta ligt ook maar net aan je doseringen. Met een milde dosering is bijvoorbeeld een feestje pakken nog wel leuk. Maar ga je all-in, dan zit je liever thuis op de bank weg te vagen. 🤪
Klik om te vergroten...

Nou die laatste x dat ik het deed was echt leip, ik had 2 lijntjes achter elkaar genomen terwijl ik het verder eigenlijk bijna nooit gebruik (in totaal 3x gedaan denk), was indd heel blij dat ik thuis was 😂lag in een foetus houding op de grond

Vind voor op een feestje echt te heftig die shit, meer zo'n after dingetje
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#11
5-MAPB ligt het dichts bij MDMA qua effecten die het faciliteert, via waarschijnlijk vrijwel identiek werkingsmechanisme dus.

Als je je simpelweg euforisch wilt voelen is waarschijnlijk cocaïne het meest voor de hand liggende alternatief.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
MDMAZING zei:
Keta is de beste en leukste drug die er is :hundred100:
Klik om te vergroten...

Mee eens!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jmths zei:
5-MAPB ligt het dichts bij MDMA qua effecten die het faciliteert, via waarschijnlijk vrijwel identiek werkingsmechanisme dus.
Klik om te vergroten...
Werkt toch ook op serotonine?
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Perzikje zei:
Mee eens!
Klik om te vergroten...

Waarom vinden jullie dat? Gewoon benieuwd 🤗 ik heb een hoop meegemaakt maar vind dat wel echt heavy en raar, wel leuk idd maar zou dat echt niet te vaak willen..
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ganggang💯 zei:
Nee helaas kun je deze middelen niet te vaak nemen. Je zou eventueel wel een keer speed tussendoor kunnen doen.
Klik om te vergroten...

Je hebt volgens mij wel ervaring met pep. Dit is wat ik ervan gehoord heb: 1 lijntje is goed om 6uur door te gaan, neem je dan 1 lijntje per avond of hoe zit dat? En blijkbaar voel je je de dag erna super depri en slecht (erger dan bij coke). Wat is er van waar?

benzzzy zei:
En de apb's zijn zwaar cardiotoxisch!
Als je deze iedere week gaat doen voor een paar jaar dan raad ik je aan alvast op de hart transplantatie lijst te zetten.
Klik om te vergroten...

Hhahah geen zorgen. Ga het zeker niet elke week doen. :wink:
Was gewoon benieuwd of er alternatieve waren.
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jmths zei:
5-MAPB ligt het dichts bij MDMA qua effecten die het faciliteert, via waarschijnlijk vrijwel identiek werkingsmechanisme dus.

Als je je simpelweg euforisch wilt voelen is waarschijnlijk cocaïne het meest voor de hand liggende alternatief.
Klik om te vergroten...

Of pep🤓
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#17
Snelleke Snel zei:
Waarom vinden jullie dat? Gewoon benieuwd 🤗 ik heb een hoop meegemaakt maar vind dat wel echt heavy en raar, wel leuk idd maar zou dat echt niet te vaak willen..
Klik om te vergroten...

Heb zelf een Ketamine verslaving gehad. Heb zoveel shit meegemaakt op deze drugs.

Naar mijn mening is dit de leukste drugs omdat je er zoveel kanten mee op kan. Met lage doseringen word je lekker vaag en met hoge doseringen kom je in de ziekste trips terecht met hallucineren.

Heb veel k-Hole ervaringen gehad, ik kickte daar echt op.

Keta is wel echt zo’n drugs waar je van moet houden of je haat het. Blijft een zwak voor mij!
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Snelleke Snel zei:
Of pep🤓
Klik om te vergroten...
Amfetamine associeer ik eerder met functioneren maar dat ligt waarschijnlijk aan mij.
Perzikje zei:
Heb veel k-Hole ervaringen gehad, ik kickte daar echt op.
Klik om te vergroten...
Veel mensen weten niet goed wat het verschil tussen een hole ervaring is en een sterke dissociatieve ervaring.

Tijdens een hole ervaring lig je langere tijd plat tegen de grond met je ogen dicht.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jmths zei:
Amfetamine associeer ik eerder met functioneren maar dat ligt waarschijnlijk aan mij.

Veel mensen weten niet goed wat het verschil tussen een hole ervaring is en een sterke dissociatieve ervaring.

Tijdens een hole ervaring lig je langere tijd plat tegen de grond met je ogen dicht.
Klik om te vergroten...

Klopt, wat is je punt?
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Perzikje zei:
Heb zelf een Ketamine verslaving gehad. Heb zoveel shit meegemaakt op deze drugs.

Naar mijn mening is dit de leukste drugs omdat je er zoveel kanten mee op kan. Met lage doseringen word je lekker vaag en met hoge doseringen kom je in de ziekste trips terecht met hallucineren.

Heb veel k-Hole ervaringen gehad, ik kickte daar echt op.

Keta is wel echt zo’n drugs waar je van moet houden of je haat het. Blijft een zwak voor mij!
Klik om te vergroten...

Okee duidelijk, om het hallucineren dus, dan snap ik ook waarom ik er geen lover van ben.. Vind dat echt moeilijk om te relativeren in het moment wat er gebeurd, reden ook dat ik geen psychedelica doe.. K vind een pil al vet spacend 🤯, k wil graag weten wat ik doe haha.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."