#1
Keta ligt ook maar net aan je doseringen. Met een milde dosering is bijvoorbeeld een feestje pakken nog wel leuk. Maar ga je all-in, dan zit je liever thuis op de bank weg te vagen. 🤪
Van Ketamine weet ik zo goed als niets.En waarop werkt Keta eigenlijk? Is misschien voor hem een ideetje, word je ook zo vaag als wat toch🤪
En waarop werkt Keta eigenlijk? Is misschien voor hem een ideetje, word je ook zo vaag als wat toch🤪
En waarop werkt Keta eigenlijk? Is misschien voor hem een ideetje, word je ook zo vaag als wat toch🤪
Van Keta krijg ik geen zin om te dansen hoor. En al helemaal geen liefdevol gevoel naar mensen. 😂
Ketamine is een dissociatief middel. Dus dat vage kan wel kloppenJa lastig, iedereen reageert daar ook op z'n eigen manier op denk, mja dat je goed vaag bent is wel 1 ding zeker😜
Ketamine is een dissociatief middel. Dus dat vage kan wel kloppen![]()
Keta ligt ook maar net aan je doseringen. Met een milde dosering is bijvoorbeeld een feestje pakken nog wel leuk. Maar ga je all-in, dan zit je liever thuis op de bank weg te vagen. 🤪
Keta is de beste en leukste drug die er is![]()
Werkt toch ook op serotonine?5-MAPB ligt het dichts bij MDMA qua effecten die het faciliteert, via waarschijnlijk vrijwel identiek werkingsmechanisme dus.
Mee eens!
Nee helaas kun je deze middelen niet te vaak nemen. Je zou eventueel wel een keer speed tussendoor kunnen doen.
En de apb's zijn zwaar cardiotoxisch!
Als je deze iedere week gaat doen voor een paar jaar dan raad ik je aan alvast op de hart transplantatie lijst te zetten.
5-MAPB ligt het dichts bij MDMA qua effecten die het faciliteert, via waarschijnlijk vrijwel identiek werkingsmechanisme dus.
Als je je simpelweg euforisch wilt voelen is waarschijnlijk cocaïne het meest voor de hand liggende alternatief.
Waarom vinden jullie dat? Gewoon benieuwd 🤗 ik heb een hoop meegemaakt maar vind dat wel echt heavy en raar, wel leuk idd maar zou dat echt niet te vaak willen..
Amfetamine associeer ik eerder met functioneren maar dat ligt waarschijnlijk aan mij.Of pep🤓
Veel mensen weten niet goed wat het verschil tussen een hole ervaring is en een sterke dissociatieve ervaring.Heb veel k-Hole ervaringen gehad, ik kickte daar echt op.
Amfetamine associeer ik eerder met functioneren maar dat ligt waarschijnlijk aan mij.
Veel mensen weten niet goed wat het verschil tussen een hole ervaring is en een sterke dissociatieve ervaring.
Tijdens een hole ervaring lig je langere tijd plat tegen de grond met je ogen dicht.
Heb zelf een Ketamine verslaving gehad. Heb zoveel shit meegemaakt op deze drugs.
Naar mijn mening is dit de leukste drugs omdat je er zoveel kanten mee op kan. Met lage doseringen word je lekker vaag en met hoge doseringen kom je in de ziekste trips terecht met hallucineren.
Heb veel k-Hole ervaringen gehad, ik kickte daar echt op.
Keta is wel echt zo’n drugs waar je van moet houden of je haat het. Blijft een zwak voor mij!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."