Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumszolpidem werkt niet meer

zolpidem werkt niet meer

12 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
a
autysdLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik ben bang van de bijwerkingen van zolpidem (zelfs alle z-benzo's)
-met name de hallucinaties, ik zou het durven nemen in een gesloten isoleercel :confused:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#2
Goed voorbeeld van een vraag die alleen een arts kan beantwoorden die meer van je medische situatie kent.

Ik weet niet waarvoor je het gebruikt, hoe lang al, welke andere middelen je gebruikt en hoe je persoonlijke situatie nu is.
b
benzo27Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ik pak al 2,5 jaar lang elke dag 3stuks zolpidem die voelde goed aan dus geen probleem. maar nu de laatse 3 weken voel k totaal niets meer van dat spul. k heb eens geprobeerd om van 3 naar 4 stuks te gaan maar dat hielp ook niet, dus geen effect.
ik pak het altijd met lege maag dus daar ligt het probleem niet neem ik aan

hoe kan dat opeens en hoe kan ik dit voorkomen?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ervanuitgaande dat je 30 mg dd neemt wijst op een flinke tolerantie. Kan alleen toevoegen op bovenstaande post: je kan zopiclon vragen aan je arts ipv zolpidem Lijkt Veel op elkaar maar vind zelf zopiclon beter werken.

Of afwisselen met een inslapen als lormetazepam en dan weer 3 dagen zopiclon etc.


Eerste en logische stap is naar HA gaan. Dat zijn ze voor. Doe dit ook als je ze niet van je huisarts hebt gekregen. Ze hebben toch gelukkig geheimhoudingsplicht.

Succes en wacht niet te lang.
a
autysdLid
01-01-2024, 00:00
#5
pak een echte benzo (die 'zollen' hebben allemaal nogal veel bijwerkingen), die je de rust en slaap geeft, vergelijkbaar met zolpidem(velen pakken zolpidem alleen voor de euforie)
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#6
autysd zei:
pak een echte benzo (die 'zollen' hebben allemaal nogal veel bijwerkingen), die je de rust en slaap geeft, vergelijkbaar met zolpidem(velen pakken zolpidem alleen voor de euforie)
Klik om te vergroten...
Zolpidem pak je echt niet voor euforie.
Het is meer alsof je in een hypnagoge staat zit vrij apart.
g
gandwarf777Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik nam gister 60mg rectaal. Binnen 3 minuten kreeg ik een sterke roes en binnen 15 minuten was ik helemaal de weg kwijt. Mijn buurvrouw had 6 ogen en 2 neuzen en ik herkende mijn omgeving niet eens meer. Daarna ging ik praten tegen objecten en mensen die er niet waren en zat ik volgens mij iets van een half uur naar iemand in een auto te staren op straat. (weet niet of het een hallucinatie was of echt)

De volgende dag had ik allerlei hele lange gesprekken op Tinder gehad met meerdere mensen waar ik NIKS meer van wist. En mijn spullen lagen overal en nergens. Echt weird shit.
g
gandwarf777Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Het is zelfs nog erger dan ik dacht... Mijn buurvrouw had kennelijk de woonbegeleiding gebeld omdat ik bij haar binnen was geweest en allemaal onzin uitkraamde. Ik durfde niet over het tapijt te lopen en zei ik de hele tijd dat er iemand achter haar stond. Verder keek ik haar met een hele rare psychopathische grijns aan zei ze. Ik zou ook nog ongeveer een uur op de gang wezen ronddwalen en in mijzelf te praten etc. Ik weet daar allemaal niets meer van..
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#9
gandwarf777 zei:
Ik nam gister 60mg rectaal. Binnen 3 minuten kreeg ik een sterke roes en binnen 15 minuten was ik helemaal de weg kwijt. Mijn buurvrouw had 6 ogen en 2 neuzen en ik herkende mijn omgeving niet eens meer. Daarna ging ik praten tegen objecten en mensen die er niet waren en zat ik volgens mij iets van een half uur naar iemand in een auto te staren op straat. (weet niet of het een hallucinatie was of echt)

De volgende dag had ik allerlei hele lange gesprekken op Tinder gehad met meerdere mensen waar ik NIKS meer van wist. En mijn spullen lagen overal en nergens. Echt weird shit.
Klik om te vergroten...
Welkom in de wereld van de z-drugs :rock:
e
eric harrisLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hier ook , 1 jaar Zolpidem gepakt begonnen met een halve daarna een hele zovoorts op het laatst 7 stuks .Bij mij werkt Zolipdem ook niet meer ,zelfs niet na een half jaar gestopt te zijn .Het lijkt erop dat je hersens in staan zijn om Zolpidem te herkennen en niet meer in het (trucje) van dit medicijn te vallen .Als ik nu nog Zolpidem slik ervaar ik uitsluitend de bijwerkingen en van euforisch gevoel is nooit meer sprake .Want dit medicijn is in het begin idd enorm eurforisch .Ik heb overigens uitsluitend goede ervaringen met met merk PCH . Ik probeer het ook niet meer ,zoals ik zei ik kan er nu 7 van slikken zonder effect . Dit medicijn gebruik ik dus niet meer,andere benzos genoeg .Hoewel Zolpidem natuurlijk niet onder de "echte" benzos valt.Zopiclon echter werkt bij mij nog altijd nu al 4 jaar ,ik pak er dan 3 met steeds een halfje per 10 minuten dit blijkt effectiever dan 3 ineens.Het komt zelf voor dat ik bij 3 zopiclon ineens GEEN enkel effect ervaar .Met spreiden dus vreemd genoeg wel ,mischien dat hier iemand een verklaring voor heeft ?


h
hansje1963Lid
01-01-2024, 00:00
#11
autysd zei:
pak een echte benzo (die 'zollen' hebben allemaal nogal veel bijwerkingen), die je de rust en slaap geeft, vergelijkbaar met zolpidem(velen pakken zolpidem alleen voor de euforie)
Klik om te vergroten...

Klopt, met name Lormetazepam 2 mg slaap je ook prima op, wel om de dag nemen anders werken die ook niet meer, nam ze " vroeger" ook icm Midazolam (15mg). Goede nachtrust verzekerd!.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
hansje1963 zei:
Klopt, met name Lormetazepam 2 mg slaap je ook prima op, wel om de dag nemen anders werken die ook niet meer, nam ze " vroeger" ook icm Midazolam (15mg). Goede nachtrust verzekerd!.
Klik om te vergroten...

Ik kreeg het in het ziekenhuis 2mg Lormetazepam met 7.5mg Zopiclon sliep daar slecht op toen overgestapt naar diazepam 30mg en 7.5mg zopiclon toen had ik fijne nachten. Ik heb in en doorslaap problemen vandaar de diazepam toen.
i
ikbenNICLASLid
01-01-2024, 00:00
#13
je bent er aan gewent geraakt. imum voor geworden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."