#1
ik ben bang van de bijwerkingen van zolpidem (zelfs alle z-benzo's)
-met name de hallucinaties, ik zou het durven nemen in een gesloten isoleercel![:confused:]()
-met name de hallucinaties, ik zou het durven nemen in een gesloten isoleercel
Zolpidem pak je echt niet voor euforie.autysd zei:pak een echte benzo (die 'zollen' hebben allemaal nogal veel bijwerkingen), die je de rust en slaap geeft, vergelijkbaar met zolpidem(velen pakken zolpidem alleen voor de euforie)
Welkom in de wereld van de z-drugsgandwarf777 zei:Ik nam gister 60mg rectaal. Binnen 3 minuten kreeg ik een sterke roes en binnen 15 minuten was ik helemaal de weg kwijt. Mijn buurvrouw had 6 ogen en 2 neuzen en ik herkende mijn omgeving niet eens meer. Daarna ging ik praten tegen objecten en mensen die er niet waren en zat ik volgens mij iets van een half uur naar iemand in een auto te staren op straat. (weet niet of het een hallucinatie was of echt)
De volgende dag had ik allerlei hele lange gesprekken op Tinder gehad met meerdere mensen waar ik NIKS meer van wist. En mijn spullen lagen overal en nergens. Echt weird shit.

pak een echte benzo (die 'zollen' hebben allemaal nogal veel bijwerkingen), die je de rust en slaap geeft, vergelijkbaar met zolpidem(velen pakken zolpidem alleen voor de euforie)
Klopt, met name Lormetazepam 2 mg slaap je ook prima op, wel om de dag nemen anders werken die ook niet meer, nam ze " vroeger" ook icm Midazolam (15mg). Goede nachtrust verzekerd!.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."