Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"wietie zei: Hallo, Ik vraag me af: als je in een vechtpartij zit neem je dan het beste speed of coke? Van welke drugs kan je het meest incasseren? Van welke drugs kom je het minst snel uitgeput tijdens een gevecht? Van welke drugs ben je het meest agressief? Grtz Klik om te vergroten... gewoon geen speed, speed is een amfetamine. en daar kan je of druk van worden of heel rustig met adhd. coke kan zeker helpen. maar niet te veel anders ben je beetje spacie. gewoon niet vechten, altijd beter"
"nee niet echt chil space cacke daar ga je gewoon te lekker op. en kan ik me niet echt gedragen. maar proberen kan altijd."
"gewoon doen, geen stress en der zijn veel mensen net als jouw aan het spacen. iedreen aan de m is leuk, echt trust me niemand zal niet tegen je praaten met zwarte pupillen."
"haal lido in de smart shop is een drankje."
"ik zou gewoon een ding in je hooft houden, je kan er niet dood van gaan! lage dosis is 5 gram is wel leuk. die 10 is wat grappiger met kleurtjes. en 15 of meer is gewoon lekker spacen. maar je kan niet dood der van gaan. en altijd rustig blijven. en als het te heftig word binnen loop naar buiten. frisse lucht is lekker. en naar buiten der mee is altijd leuk, wel beetje opassen met wat je doed. en nooit panikeren."
"gewoon kalm blijven, van wiet en hasj ga je niet dood. en altijd loop lekker naar buiten. frisse lucht is altijd chill."
"Yassin zei: Kun je in een psychose belanden met cannabis Klik om te vergroten... zeker wel als je het veel gebruikt. en er niet goed om mee kan gaan. gebeurt af en toe. niet vaak. maar gen paniek!"
"Roze olifant zei: Ik heb je topic even verplaatst. Zelf heb ik weinig ervaring met hasj, maar ik denk dat de adviezen op het gebied van bad trip bij om het even welke drug vaak wel een beetje op hetzelfde neerkomen: - 'Stay calm' klinkt misschien als makkelijker gezegd dan gedaan, maar is wel belangrijk. Probeer rustig te blijven ademhalen en niet in paniek te raken, want hyperventilatie kan angstgevoelens versterken en vice versa. Je bent niet fysiek in gevaar, de gevoelens die je ervaart zijn psychologisch van aard en gaan ook vanzelf weer voorbij. - Deel met iemand hoe je je voelt. - Ga naar een rustige plek waar het niet te warm is en waar frisse lucht is en zorg dat er iemand bij je is die je kent en die je vertrouwt. - Praat over prettige dingen met de persoon die bij je is. - En ja, eet of drink eventueel iets zoets, zoals vruchtensap. Dat zal de trip niet remmen, maar het kan in ieder geval ook geen kwaad - je hersenen worden happy van suiker en maken wat dopamine aan en dat kan een fijn, troostend gevoel geven. Dat een psychose wordt veroorzaakt alléén door cannabis lijkt me wat kort door de bocht, als het al gebeurt zal dit een zeer zeldzame situatie zijn. Wel is het zo dat sommige mensen van nature kwetsbaar zijn voor psychoses en deze mensen hebben een verhoogd risico op het krijgen van een psychose als ze cannabis gebruiken. Daarom wordt het aan mensen met psychosegevoeligheid afgeraden om hasj of wiet te gebruiken. Klik om te vergroten... did is zeker waar. heb er nu ook wel een beetje last van, maar ik spreek uit ervaring je kan het verzetten. het is niet echt. en wees NIET BANG VOOR DE DOOD. echt."
"De Dunne zei: Bekijk bijlage 2957 Klik om te vergroten... en ga naar buiten, frisse lucht is altijd lekker!!!!!!!"
"je bent er aan gewent geraakt. imum voor geworden."