#1
Dus je heb last van angsten en dat uit zich ook in lichamelijke spanningen? Begrijp ik dat goed?
drugsforum.nl
Ik ben gestuurd nr een kinesist voor hypervenitaltie maar weet niet of dat wat gaat helpen of ik een echte therapeut nodig hebHmm. Iedere keer als je iets doet waardoor je op je longen let dan krijg je dus een soort van flashback naar die drugs ervaring?
Lijkt wel een soort mini ptsd aanval ofzo.
Nu ben ik geen therapeut dus ik zit ook maar hardop met je mee te denken.
De kine gaat zeker helpen !Ik ben gestuurd nr een kinesist voor hypervenitaltie maar weet niet of dat wat gaat helpen of ik een echte therapeut nodig heb
Dat ga ik zeker doen naar de kinesist.De kine gaat zeker helpen !
Ik had vroeger chronisch hyperventilatie , ademhaling therapie gedaan jaren geleden.
Doe de oefeningen nog vaak in bed of in de zetel.
Dan let ik bvb niet op men ademhaling tijdens een film kijken en hyperventileer il terug.
Wat als een paniek aanval lijkt, maar niet altijd hoeft te zijn.
Eerlijk.Dat ga ik zeker doen naar de kinesist.
Denkt u dat het te maken heeft met weed of sigaretten want kan ni wachten om weer te smoren ben alleen bang
Ben bij de kine geweest en hij zei dat ik alleen problemen heb met mijn ademhaling terug te vinden en een paar oefeningen moet doen alleen lukt het nog niet echt maar heb veel zin om te blowen zal ik het doen of zal dat het alleen maar erger makenEerlijk.
Als ik men Benzo taper niet neem (afbouwschema).
En ik blow , heb ik dezelfde klachten als jij, dus ik zou de eerste 3 maanden gewoon niet blowen.
Zou ik ook niet doen als ik men taper niet had.
Dus ja , blowen gaat je klachten erger maken imo.
Sigaretten triggerd dit niet bij mij in ieder geval , ik rook een pakje tabak per week.
Je kan proberen.Ben bij de kine geweest en hij zei dat ik alleen problemen heb met mijn ademhaling terug te vinden en een paar oefeningen moet doen alleen lukt het nog niet echt maar heb veel zin om te blowen zal ik het doen of zal dat het alleen maar erger maken
Doe mijn best om ervan af te blijven maar ben nu bijna 2 maanden nuchter en word gek van 😂Je kan proberen.
Als je "bad" gaat doe je het gewoon niet meer eh..
Als je zo de nood hebt naar blowen kan je het proberen ,kzou toch nog even wachten.
"Ik ben niet nuchter dus ik wil eigenlijk geen advies geven"
Doe mijn best om ervan af te blijven maar ben nu bijna 2 maanden nuchter en word gek van 😂
Bedankt voor je bericht, ik zal toch gewoon wachten dan ook tot het beter gaat en dan heel langzaam proberen zoals u zegt.Kijk het beste antwoord is gewoon geen drugs gebruiken. Klaar.
Als je het toch wilt doen, neem je altijd een risico. Bij wiet is dat niet super groot, maar als je problemen van psychische aard waren (wat zo lijkt te zijn), kan het dat zeker in negatieve zin beïnvloeden. Het kan ook een psychose triggeren als je daar gevoelig voor bent.
Dat gezegd hebbende snap ik heel goed dat je graag weer een keer wat wiet wilt gebruiken. Ik zou echter aanraden dit heel langzaam en voorzichtig te doen. Als je veel gebruikte had je een hoge tolerantie die nu waarschijnlijk wel weg is. Als je nu dezelfde dosis neemy als toen, sta je waarschijnlijk echt op de kop. Dat gecombineerd met je klachten lijkt me geen goed idee.
Ik zou gewoon maar 1 hijsje nemen en hem dan uitmaken. Kijk hoe dat gaat. Denk ook niet dat het slim is om bij te nemen als je denkt dat het wel gaat. Gaat dat goed, dan kun je de volgende keer wat meer proberen. Voorzichtigheid is in jouw situatie zeker aan te bevelen.
Als hij bijna 2 maanden zonder wiet doet en er gek van wordt kan hij denk ik juist beter niet nemen. Want dat klinkt toch alsof het spul hem in zijn greep heeft, ondanks dat 'ie niet gebruikt. 1 hijsje... Daar begint het mee ja.Ik zou gewoon maar 1 hijsje nemen en hem dan uitmaken. Kijk hoe dat gaat. Denk ook niet dat het slim is om bij te nemen als je denkt dat het wel gaat. Gaat dat goed, dan kun je de volgende keer wat meer proberen. Voorzichtigheid is in jouw situatie zeker aan te bevelen.
Als hij bijna 2 maanden zonder wiet doet en er gek van wordt kan hij denk ik juist beter niet nemen. Want dat klinkt toch alsof het spul hem in zijn greep heeft, ondanks dat 'ie niet gebruikt. 1 hijsje... Daar begint het mee ja.
Het gewoon bewust zijn van de ademhaling helpt mij ook goed en dat is niet een oefening, maar iets wat je eigenlijk altijd kunt doen. Het is wel makkelijk om dat weer te vergeten.Zeker, daarom zeg ik ook het beste antwoord is geen drugsik heb overigens ook chronisch hyperventileren. Ben er ook voor onder behandeling geweest maar op lange termijn haalt het naar mijn idee weinig uit. Je moet er echt mee bezig blijven anders is het effect van de oefeningen zo weer weg.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."