#1
Thanks allemaal! Ik weet alleen niet of het nog door gaat, ben hondsberoerd ineens
Thanks man! Peren ijsjes zijn gewoon de shitPerenijsjes idd! 😍😍😍
Je bent een newbie, maar ik mag je nu al 👍😎
Oorsprong van mijn nickname:
XTC, tieten en perenijsjes
Goedenacht, Hier een semi-live tripreport. Vandaag de hele dag bij een vriend (D.) me. Vanmiddag lekker chill samen naar het buitenbad geweest en bij hem gegeten. We hadden al afgesproken om vanavond XTC te nemen zodat ik zijn pillen even kon testen voor ik ze neem op Ground Zero. Na het eten...drugsforum.nl
En verder eet ik wel graag fruit zoals meloen dan, yoghurt is ook goed te eten. Drankjes zoals Vifit Goedemorgen of Breakers. En lollies natuurlijk! 😍
Gewoon even afwachten, zou geen xtc nemen als je je beroerd voelt want dan kan het verkeerd uitpakken maar dat wist je al denk ikThanks allemaal! Ik weet alleen niet of het nog door gaat, ben hondsberoerd ineens
Eet eigenlijk alles gewoon met xtc op en alles smaakt de enige drugs waarmee ik niet kan eten is cokeHoi!
Ik was benieuwd welke dingen jij echt lekker vind met xtc op! Misschien heb je ook wel aparte dingen die je lekker vind dus kom maar op.
Dan kan ik vanavond een proeverij houden🤩
Thanks allemaal! Ik weet alleen niet of het nog door gaat, ben hondsberoerd ineens
So weird! Met xtc lukt het met te mezelf dwingen een beetje om iets makkelijk weg te krijgen. Met coke op kan ik eigenlijk zo goed als normaal eten alleen smaakt t voor geen meter.Eet eigenlijk alles gewoon met xtc op en alles smaakt de enige drugs waarmee ik niet kan eten is coke
Ik ook met speed! Maar dat wist je al. Met mdma in mijn systeem krijg ik nog geen rijstwafels binnen!So weird! Met xtc lukt het met te mezelf dwingen een beetje om iets makkelijk weg te krijgen. Met coke op kan ik eigenlijk zo goed als normaal eten alleen smaakt t voor geen meter.
Met speed op krijg ik echt 0,0 weg... Jij met speed?
Bump dit topic tegen de volgende keer! En beterschap aan je zus!Gaat niet meer doorIk voel me nu goed maar zus is ziek
droge wafels idd niet maar iets van fruit, zuivel en soms zelfs een patatje met mayo gaat met zelfdwang wel oke met xtc. Met speed echt nul, niks, noppes, nadaIk ook met speed! Maar dat wist je al. Met mdma in mijn systeem krijg ik nog geen rijstwafels binnen!
Ik kon wel eten met speed op, ik weet ook niet waarom xDIk ook met speed! Maar dat wist je al. Met mdma in mijn systeem krijg ik nog geen rijstwafels binnen!
Lijkt me echt fijn als je dat kan!Ik kon wel eten met speed op, ik weet ook niet waarom xD
Jaa het scheelt wel he, het is eerder dat ik vergeet te eten ook al kan ik het dan wel hahahaLijkt me echt fijn als je dat kan!
Ja dan heb je dat weer hahahahJaa het scheelt wel he, het is eerder dat ik vergeet te eten ook al kan ik het dan wel hahaha
Kan helaas niet tegen joints, kotsen gegarandeerd, vind het helemaal niks. Soms wel jammer, als ik zie hoe mensen daarop reagerenEen jointje na de piek?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."