Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsProeverij met xtc

Proeverij met xtc

57 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#1
Thanks allemaal! Ik weet alleen niet of het nog door gaat, ben hondsberoerd ineens
P
PoederpretLid
01-01-2024, 00:00
#2
Perenijsje zei:
Perenijsjes idd! 😍😍😍
Je bent een newbie, maar ik mag je nu al 👍😎

Oorsprong van mijn nickname:

XTC, tieten en perenijsjes

Goedenacht, Hier een semi-live tripreport. Vandaag de hele dag bij een vriend (D.) me. Vanmiddag lekker chill samen naar het buitenbad geweest en bij hem gegeten. We hadden al afgesproken om vanavond XTC te nemen zodat ik zijn pillen even kon testen voor ik ze neem op Ground Zero. Na het eten...
drugsforum.nl drugsforum.nl

En verder eet ik wel graag fruit zoals meloen dan, yoghurt is ook goed te eten. Drankjes zoals Vifit Goedemorgen of Breakers. En lollies natuurlijk! 😍
Klik om te vergroten...
Thanks man! Peren ijsjes zijn gewoon de shit :sunglasses:
P
PoederpretLid
01-01-2024, 00:00
#3
HappyUser zei:
Thanks allemaal! Ik weet alleen niet of het nog door gaat, ben hondsberoerd ineens
Klik om te vergroten...
Gewoon even afwachten, zou geen xtc nemen als je je beroerd voelt want dan kan het verkeerd uitpakken maar dat wist je al denk ik :grin:
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#4
HappyUser zei:
Hoi!

Ik was benieuwd welke dingen jij echt lekker vind met xtc op! Misschien heb je ook wel aparte dingen die je lekker vind dus kom maar op.

Dan kan ik vanavond een proeverij houden🤩
Klik om te vergroten...
Eet eigenlijk alles gewoon met xtc op en alles smaakt de enige drugs waarmee ik niet kan eten is coke
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#5
HappyUser zei:
Thanks allemaal! Ik weet alleen niet of het nog door gaat, ben hondsberoerd ineens
Klik om te vergroten...

Dat is balen! Rustig aan en alleen nemen als je je weer fit voelt hoor. Zou zonde zijn als je een serotonineslurper neemt en het verkeerd uitpakt hierdoor.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Danny0531 zei:
Eet eigenlijk alles gewoon met xtc op en alles smaakt de enige drugs waarmee ik niet kan eten is coke
Klik om te vergroten...
So weird! Met xtc lukt het met te mezelf dwingen een beetje om iets makkelijk weg te krijgen. Met coke op kan ik eigenlijk zo goed als normaal eten alleen smaakt t voor geen meter.
Met speed op krijg ik echt 0,0 weg... Jij met speed?
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gaat niet meer door :( Ik voel me nu goed maar zus is ziek
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Dunne zei:
So weird! Met xtc lukt het met te mezelf dwingen een beetje om iets makkelijk weg te krijgen. Met coke op kan ik eigenlijk zo goed als normaal eten alleen smaakt t voor geen meter.
Met speed op krijg ik echt 0,0 weg... Jij met speed?
Klik om te vergroten...
Ik ook met speed! Maar dat wist je al. Met mdma in mijn systeem krijg ik nog geen rijstwafels binnen!
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#9
HappyUser zei:
Gaat niet meer door :( Ik voel me nu goed maar zus is ziek
Klik om te vergroten...
Bump dit topic tegen de volgende keer! En beterschap aan je zus!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
geflipt zei:
Ik ook met speed! Maar dat wist je al. Met mdma in mijn systeem krijg ik nog geen rijstwafels binnen!
Klik om te vergroten...
droge wafels idd niet maar iets van fruit, zuivel en soms zelfs een patatje met mayo gaat met zelfdwang wel oke met xtc. Met speed echt nul, niks, noppes, nada :tearsofjoy:
P
PoederpretLid
01-01-2024, 00:00
#11
geflipt zei:
Ik ook met speed! Maar dat wist je al. Met mdma in mijn systeem krijg ik nog geen rijstwafels binnen!
Klik om te vergroten...
Ik kon wel eten met speed op, ik weet ook niet waarom xD
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Poederpret zei:
Ik kon wel eten met speed op, ik weet ook niet waarom xD
Klik om te vergroten...
Lijkt me echt fijn als je dat kan!
P
PoederpretLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Dunne zei:
Lijkt me echt fijn als je dat kan!
Klik om te vergroten...
Jaa het scheelt wel he, het is eerder dat ik vergeet te eten ook al kan ik het dan wel hahaha
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Aardbeien met suiker
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Poederpret zei:
Jaa het scheelt wel he, het is eerder dat ik vergeet te eten ook al kan ik het dan wel hahaha
Klik om te vergroten...
Ja dan heb je dat weer hahahah
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#16
Toen ik net begon met xtc kon ik letterlijk alles eten. Na een festival frikandelbroodje bij het station? No problem! Nu krijg ik echt enkel alleen fruit weg, maar zodra het sap uit dat fruit is word het ook al moeilijk 😂
met speed probeer ik altijd tussendoor wat kleine dingen te eten, zodat eten na die tijd ook niet zo heel lastig is
En als je in een thuis setting bent, tussendoor ff je tandenpoetsen. Dat zorgt ervoor dat je mond niet zo droog is en dan krijg je ook minder wondjes, geld voor speed en xtc
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#17
Een jointje na de piek?
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#18
geflipt zei:
Een jointje na de piek?
Klik om te vergroten...
Kan helaas niet tegen joints, kotsen gegarandeerd, vind het helemaal niks. Soms wel jammer, als ik zie hoe mensen daarop reageren
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Frikandellen 😍😍😍
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#20
Poffertjes met boter en suiker. 🤩

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."