#1
Dat ligt eraan hoe goed je bent in het vinden van een betrouwbare online leverancier. ![:wink:]()
Ik ben helemaal nieuw hier, heb me net een uurtje of wat terug aangemeld, heb dus heen flauw idee hoe deze site werkt, elke keer als ik iets aanklik krijg ik hele stukken text, over het lezen van de forum regels en nog een stuk of wat andere stukken text die verdwijnen voor je ook maar een regel hebt kunnen lezen en wordt dus een beetje geïrriteerd. Op jouw vraag heb ik wel antwoord maar ik heb in een uurtje dat ik rondkijk al 300 x gelezen dat je niet mag helpen met het krijgen van wat dan ook voor een ander.iemand hier ervaring mee of krijg je dan meestal namaak in de bus?
vertrouw het niet echt namelijk,
gr floojoo
Ik ben helemaal nieuw hier, heb me net een uurtje of wat terug aangemeld, heb dus heen flauw idee hoe deze site werkt, elke keer als ik iets aanklik krijg ik hele stukken text, over het lezen van de forum regels en nog een stuk of wat andere stukken text die verdwijnen voor je ook maar een regel hebt kunnen lezen en wordt dus een beetje geïrriteerd. Op jouw vraag heb ik wel antwoord maar ik heb in een uurtje dat ik rondkijk al 300 x gelezen dat je niet mag helpen met het krijgen van wat dan ook voor een ander.
Dus ik weet niet hoe ik je kan helpen zonder dat ik dr uit geschopt wordt, snap je ?
Remy
Ok, ik ben net nieuw en begrijp nog helemaal niets van deze site, ik wil alleen antwoord privé geven om niet het idee te geven dat ik verkoop, ik wil doorgeven dat je overal genept wordt als je online koopt, en je ziet zelfs al bedoel je het goed dan krijg je al reacties dat het niet is toegestaan, er zijn alleen dingen die ik niet met de hele wereld wil delenNee, dit mag inderdaad niet. Je kunt op een algemene wijze je algemene ervaringen delen, gerichte informatie betreffende verkopers/site's niet.
ook welkom, leuke avatar trouwens.
Ik ben ook nog niet zo lang lid maar ik vind dit wel een gebruikersvriendelijke site hoor, en de huisregels lijken me ook wel logisch, hoewel die Belgische wetgeving over het niet mogen noemen van RC vendors (die wettelijk toch gewoon legaal zijn) me wat vreemd aan doet.
Hahahaha , weet wel, ik neem het dan ook met een korreltje zout.Ik vind het gewoon enorm grappig, die Cartman van South Park met zijn eeuwige afkeer tegen hippies. Die aflevering van South Park waarin Cartman de stad redt van een hippiefestival is gewoonweg hilarisch!![]()
Weet jij er 1 dan een betrouwbare leverancier?Dat ligt eraan hoe goed je bent in het vinden van een betrouwbare online leverancier.![]()
Tjah,op het internet een "betrouwbare" vinden???Dat ligt eraan hoe goed je bent in het vinden van een betrouwbare online leverancier.![]()
Dat is goed te doen hoor, gewoon reviews zoeken.Tjah,op het internet een "betrouwbare" vinden???
Maar die reviews zijn ook vaak nepDat is goed te doen hoor, gewoon reviews zoeken.![]()
Dan zoek je op verkeerde plaatsen.Maar die reviews zijn ook vaak nep![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."