#1
De eerste keer Diazepam was voor mij een blauwe 10 mg en ging daar zeker 10 uur op " out" , Na tolerantie, die best wel snel bereikt is, steeds hogere doseringen.Pas op met alcohol, met name met Oxazepam 50 maar ik heb het gevoel dat er een stofje is uitgehaald, net als bij de Flunitrazepam ( Rohypnol) maar het kan ook gewenning zijn.