Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsx

x

87 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hardcore_frk zei:
Eigenlijk vind ik het lastigste aan niet kunnen slapen, nog wel de verveling. Ik heb bijna zin om mij laptop te pakken en gewoon alvast aan het werk te gaan, haha.
Klik om te vergroten...
Ja ik zit ook te denken om iets te gaan doen.... Tekenen, nummer schrijven of muziek produceren.... (Of gewoon tv kijken)
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#2
whitesugar zei:
Mooi dat het een mooie avond was! Met vrienden ofzo? En 3fa is net zoiets als pep toch?
Klik om te vergroten...
Ja, een hele hechte groep. Ontstaan vanuit de mannen, maar alle vrouwen zijn net zo goed dikke vriendinnen geworden. En nu ook de eerste kindjes erbij, dus de familie wordt steeds groter, haha!

Ja, 3-FA is inderdaad de RC versie van pep.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rivalrie zei:
Ja ik zit ook te denken om iets te gaan doen.... Tekenen, nummer schrijven of muziek produceren.... (Of gewoon tv kijken)
Klik om te vergroten...
Oow doe je dat weleens, muziek schrijven?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hardcore_frk zei:
Ja, een hele hechte groep. Ontstaan vanuit de mannen, maar alle vrouwen zijn net zo goed dikke vriendinnen geworden. En nu ook de eerste kindjes erbij, dus de familie wordt steeds groter, haha!

Ja, 3-FA is inderdaad de RC versie van pep.
Klik om te vergroten...
Wat vind je fijner dan ? 3-fa of pep?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#5
whitesugar zei:
Oow doe je dat weleens, muziek schrijven?
Klik om te vergroten...
Ja :) produceren ook (of een poging toe)
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hardcore_frk zei:
Ja, een hele hechte groep. Ontstaan vanuit de mannen, maar alle vrouwen zijn net zo goed dikke vriendinnen geworden. En nu ook de eerste kindjes erbij, dus de familie wordt steeds groter, haha!

Ja, 3-FA is inderdaad de RC versie van pep.
Klik om te vergroten...
Oow wat leuk! Ik begin ook weer wat vrienden te zien waar ik een tijdje geleden weleens kwam maar ik een tijdje niet gezien had. Dit is niet een grote groep maar dat maakt niks uit.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rivalrie zei:
Ja :) produceren ook (of een poging toe)
Klik om te vergroten...
Oow wat leuk! Vind het wel knap als mensen muziek kunnen schrijven, ik zelf ben daar niet goed in. Heb wel eens een poging gedaan een melodie verzinnen met mijn gitaar.
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hardcore_frk zei:
Ik zelf zit nu aan 8 mg etizolam en 10 mg norflurazepam. Maar nog geen vlaagje moeheid te bekennen..
Klik om te vergroten...
Dat is eerlijk zeg, en wow.. 1 slaap na 1 mg Eti... hoe kan dit nu en wat nu ?
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hardcore_frk zei:
Wat doe je dan thuis? Ik wil altijd diepe en mooie gesprekken, openheid van en naar anderen toe, kijken hoe mooi de zielen van vrouwen kunndn zijn zonder daar in eerste instantie seksuele gevoeld bij te hebben, liefde en respect uitspreken voor je vrienden etc.

De TV Kantine kijken lijkt me nou niet echt ideaal tijdens een empatische trip?
Klik om te vergroten...
Dan kan je hier zeker mooie gesprekken hebben ..
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Rivalrie zei:
Het is toch tekenen geworden.

Bekijk bijlage 27926
Klik om te vergroten...
Wat is het een kat 🤣
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Calliweed2.0 zei:
Wat is het een kat 🤣
Klik om te vergroten...
Een vos !!
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Rivalrie zei:
Een vos !!
Klik om te vergroten...
Haha ja dat was duidelijk mooi man
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rivalrie zei:
Het is toch tekenen geworden.

Bekijk bijlage 27926
Klik om te vergroten...
Mooi geworden!
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rivalrie zei:
Het is toch tekenen geworden.

Bekijk bijlage 27926
Klik om te vergroten...
Screenshot_20210817-200357_Gallery.jpg
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#15
whitesugar zei:
Oke, klinkt goed! Kom misschien ooit nog op mijn lijstje te staan. Maar binnenkort eetst maar eens 6apb voor het eerst ptoberen, dan zie ik wel verder..
Klik om te vergroten...
6–apb kan ik je aanbevelen, zie eventueel mijn tripreport van gisteren.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zeehond zei:
6–apb kan ik je aanbevelen, zie eventueel mijn tripreport van gisteren.
Klik om te vergroten...
Oow leuk, zal ik lezen!
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rivalrie zei:
Bekijk bijlage 27954
Klik om te vergroten...
Heb je nog meer teken kunsten?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#18
whitesugar zei:
Heb je nog meer teken kunsten?
Klik om te vergroten...
Screenshot_20210413-235958_Gallery.jpg

Dit was m'n laatste afgemaakte.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rivalrie zei:
Bekijk bijlage 27956

Dit was m'n laatste afgemaakte.
Klik om te vergroten...
Ik gebruik altijd pornhub als ik de hand aan mezelf heb geslagen.

Nee, mooie tekening. Ik heb altijd heel vervelend dat één oog lukt maar het andere oog lijkt dan een soort mislukte kobolden oog.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dirkjan zei:
Ik gebruik altijd pornhub als ik de hand aan mezelf heb geslagen.

Nee, mooie tekening. Ik heb altijd heel vervelend dat één oog lukt maar het andere oog lijkt dan een soort mislukte kobolden oog.
Klik om te vergroten...
Haha ja herkenbaar. Er is er altijd 1 scheef of groter of kleiner.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."