Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsx

x

87 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben bij de B van tering veel benzo’s, maar vandaag werken ze niet. Teveel A gehad dit weekend.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Y
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zelf zit nu aan 8 mg etizolam en 10 mg norflurazepam. Maar nog geen vlaagje moeheid te bekennen..
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#4
whitesugar zei:
Das voor jullie een vraag en voor mij een weet 😜
Klik om te vergroten...
Nou goed gesprek weer. Doei.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hardcore_frk zei:
Ik zelf zit nu aan 8 mg etizolam en 10 mg norflurazepam. Maar nog geen vlaagje moeheid te bekennen..
Klik om te vergroten...
Heb je zo'n tollerantie? Bij mij was 2 mg wel genoeg de laatste keer maar toen had ik maar 1 lijntje pep gehad..
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hardcore_frk zei:
Ik zelf zit nu aan 8 mg etizolam en 10 mg norflurazepam. Maar nog geen vlaagje moeheid te bekennen..
Klik om te vergroten...
Komt echt door zware ritmeverneukings dit weekend. Normaal gesproken slaap ik prima op 2 mg etizolam.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hardcore_frk zei:
Nou goed gesprek weer. Doei.
Klik om te vergroten...
Haha nee geen idee, heb niks op hoor als je dat denkt. Ben gewoon wakker, heb ook nog vakantie dus. Ik sowiezo is mijn ritme waarschijnlijk naar de klote..
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#8
whitesugar zei:
Heb je zo'n tollerantie? Bij mij was 2 mg wel genoeg de laatste keer maar toen had ik maar 1 lijntje pep gehad..
Klik om te vergroten...
Zie hieronder. Ik denk zaterdag wel een grammetje 3-FA en een grammetje 3-MMC weggetikt. Met veel booze erbij. Uiteindelijk lag ik er eind van de ochtend in.

Wel een hele mooie avond gehad, dus het was het zeker waard!
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hardcore_frk zei:
Zie hieronder. Ik denk zaterdag wel een grammetje 3-FA en een grammetje 3-MMC weggetikt. Met veel booze erbij. Uiteindelijk lag ik er eind van de ochtend in.

Wel een hele mooie avond gehad, dus het was het zeker waard!
Klik om te vergroten...
Mooi dat het een mooie avond was! Met vrienden ofzo? En 3fa is net zoiets als pep toch?
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Eigenlijk vind ik het lastigste aan niet kunnen slapen, nog wel de verveling. Ik heb bijna zin om mij laptop te pakken en gewoon alvast aan het werk te gaan, haha.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hardcore_frk zei:
Eigenlijk vind ik het lastigste aan niet kunnen slapen, nog wel de verveling. Ik heb bijna zin om mij laptop te pakken en gewoon alvast aan het werk te gaan, haha.
Klik om te vergroten...
Ja ik zit ook te denken om iets te gaan doen.... Tekenen, nummer schrijven of muziek produceren.... (Of gewoon tv kijken)
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#12
whitesugar zei:
Mooi dat het een mooie avond was! Met vrienden ofzo? En 3fa is net zoiets als pep toch?
Klik om te vergroten...
Ja, een hele hechte groep. Ontstaan vanuit de mannen, maar alle vrouwen zijn net zo goed dikke vriendinnen geworden. En nu ook de eerste kindjes erbij, dus de familie wordt steeds groter, haha!

Ja, 3-FA is inderdaad de RC versie van pep.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rivalrie zei:
Ja ik zit ook te denken om iets te gaan doen.... Tekenen, nummer schrijven of muziek produceren.... (Of gewoon tv kijken)
Klik om te vergroten...
Oow doe je dat weleens, muziek schrijven?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hardcore_frk zei:
Ja, een hele hechte groep. Ontstaan vanuit de mannen, maar alle vrouwen zijn net zo goed dikke vriendinnen geworden. En nu ook de eerste kindjes erbij, dus de familie wordt steeds groter, haha!

Ja, 3-FA is inderdaad de RC versie van pep.
Klik om te vergroten...
Wat vind je fijner dan ? 3-fa of pep?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#15
whitesugar zei:
Oow doe je dat weleens, muziek schrijven?
Klik om te vergroten...
Ja :) produceren ook (of een poging toe)
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hardcore_frk zei:
Ja, een hele hechte groep. Ontstaan vanuit de mannen, maar alle vrouwen zijn net zo goed dikke vriendinnen geworden. En nu ook de eerste kindjes erbij, dus de familie wordt steeds groter, haha!

Ja, 3-FA is inderdaad de RC versie van pep.
Klik om te vergroten...
Oow wat leuk! Ik begin ook weer wat vrienden te zien waar ik een tijdje geleden weleens kwam maar ik een tijdje niet gezien had. Dit is niet een grote groep maar dat maakt niks uit.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rivalrie zei:
Ja :) produceren ook (of een poging toe)
Klik om te vergroten...
Oow wat leuk! Vind het wel knap als mensen muziek kunnen schrijven, ik zelf ben daar niet goed in. Heb wel eens een poging gedaan een melodie verzinnen met mijn gitaar.
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hardcore_frk zei:
Ik zelf zit nu aan 8 mg etizolam en 10 mg norflurazepam. Maar nog geen vlaagje moeheid te bekennen..
Klik om te vergroten...
Dat is eerlijk zeg, en wow.. 1 slaap na 1 mg Eti... hoe kan dit nu en wat nu ?
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#19
whitesugar zei:
Haha nee geen idee, heb niks op hoor als je dat denkt. Ben gewoon wakker, heb ook nog vakantie dus. Ik sowiezo is mijn ritme waarschijnlijk naar de klote..
Klik om te vergroten...
Mijn ritme ook al weken en nog eens een kaak onsteking 3 weken. 1 week beter. Maaar corona prik reacties. En nu weer kaak ontstoken. Tand , en tandvlees. Slaap ritme is weg
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rivalrie zei:
Wat vind je fijner dan ? 3-fa of pep?
Klik om te vergroten...
Qua gevoel echt wel 3-FA. Het houd je wakker, gevat en vrolijk, maar geeft geen lichamelijke stress (hartslag blijft o.a. redelijk normaal) en geen paranoia/opgefoktheid. En je kan er prima op eten en slapen.

Ik vind het eigenlijk heel erg op farmaceutische dexamfetamine lijken, maar dan toch nog minder lichamelijke stress en niet te vergeten, de rebound (ontbreekt grotendeels bij 3-FA).

Maarja, geen lange termijn onderzoek natuurlijk. En het is toch allemaal troep, waar je bewust mee bezig bent. Maar over de F-hechting aan de benzeenring maak ik mij geen zorgen. Die zit zo rentevast, daar kan geen enzym in je lichaam tegenop. Dus ik ga ervan uit/hoop dat je die gewoon in zijn geheel weer uitplast. En anders sterf ik al voorbeeld voor een nieuw RC verbod, haha!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."