#1
Ik ben bij de B van tering veel benzo’s, maar vandaag werken ze niet. Teveel A gehad dit weekend.
Nou goed gesprek weer. Doei.Das voor jullie een vraag en voor mij een weet 😜
Heb je zo'n tollerantie? Bij mij was 2 mg wel genoeg de laatste keer maar toen had ik maar 1 lijntje pep gehad..Ik zelf zit nu aan 8 mg etizolam en 10 mg norflurazepam. Maar nog geen vlaagje moeheid te bekennen..
Komt echt door zware ritmeverneukings dit weekend. Normaal gesproken slaap ik prima op 2 mg etizolam.Ik zelf zit nu aan 8 mg etizolam en 10 mg norflurazepam. Maar nog geen vlaagje moeheid te bekennen..
Haha nee geen idee, heb niks op hoor als je dat denkt. Ben gewoon wakker, heb ook nog vakantie dus. Ik sowiezo is mijn ritme waarschijnlijk naar de klote..Nou goed gesprek weer. Doei.
Zie hieronder. Ik denk zaterdag wel een grammetje 3-FA en een grammetje 3-MMC weggetikt. Met veel booze erbij. Uiteindelijk lag ik er eind van de ochtend in.Heb je zo'n tollerantie? Bij mij was 2 mg wel genoeg de laatste keer maar toen had ik maar 1 lijntje pep gehad..
Mooi dat het een mooie avond was! Met vrienden ofzo? En 3fa is net zoiets als pep toch?Zie hieronder. Ik denk zaterdag wel een grammetje 3-FA en een grammetje 3-MMC weggetikt. Met veel booze erbij. Uiteindelijk lag ik er eind van de ochtend in.
Wel een hele mooie avond gehad, dus het was het zeker waard!
Ja ik zit ook te denken om iets te gaan doen.... Tekenen, nummer schrijven of muziek produceren.... (Of gewoon tv kijken)Eigenlijk vind ik het lastigste aan niet kunnen slapen, nog wel de verveling. Ik heb bijna zin om mij laptop te pakken en gewoon alvast aan het werk te gaan, haha.
Ja, een hele hechte groep. Ontstaan vanuit de mannen, maar alle vrouwen zijn net zo goed dikke vriendinnen geworden. En nu ook de eerste kindjes erbij, dus de familie wordt steeds groter, haha!Mooi dat het een mooie avond was! Met vrienden ofzo? En 3fa is net zoiets als pep toch?
Oow doe je dat weleens, muziek schrijven?Ja ik zit ook te denken om iets te gaan doen.... Tekenen, nummer schrijven of muziek produceren.... (Of gewoon tv kijken)
Wat vind je fijner dan ? 3-fa of pep?Ja, een hele hechte groep. Ontstaan vanuit de mannen, maar alle vrouwen zijn net zo goed dikke vriendinnen geworden. En nu ook de eerste kindjes erbij, dus de familie wordt steeds groter, haha!
Ja, 3-FA is inderdaad de RC versie van pep.
JaOow doe je dat weleens, muziek schrijven?
Oow wat leuk! Ik begin ook weer wat vrienden te zien waar ik een tijdje geleden weleens kwam maar ik een tijdje niet gezien had. Dit is niet een grote groep maar dat maakt niks uit.Ja, een hele hechte groep. Ontstaan vanuit de mannen, maar alle vrouwen zijn net zo goed dikke vriendinnen geworden. En nu ook de eerste kindjes erbij, dus de familie wordt steeds groter, haha!
Ja, 3-FA is inderdaad de RC versie van pep.
Oow wat leuk! Vind het wel knap als mensen muziek kunnen schrijven, ik zelf ben daar niet goed in. Heb wel eens een poging gedaan een melodie verzinnen met mijn gitaar.Japroduceren ook (of een poging toe)
Dat is eerlijk zeg, en wow.. 1 slaap na 1 mg Eti... hoe kan dit nu en wat nu ?Ik zelf zit nu aan 8 mg etizolam en 10 mg norflurazepam. Maar nog geen vlaagje moeheid te bekennen..
Mijn ritme ook al weken en nog eens een kaak onsteking 3 weken. 1 week beter. Maaar corona prik reacties. En nu weer kaak ontstoken. Tand , en tandvlees. Slaap ritme is wegHaha nee geen idee, heb niks op hoor als je dat denkt. Ben gewoon wakker, heb ook nog vakantie dus. Ik sowiezo is mijn ritme waarschijnlijk naar de klote..
Qua gevoel echt wel 3-FA. Het houd je wakker, gevat en vrolijk, maar geeft geen lichamelijke stress (hartslag blijft o.a. redelijk normaal) en geen paranoia/opgefoktheid. En je kan er prima op eten en slapen.Wat vind je fijner dan ? 3-fa of pep?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."