Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsx

x

87 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Rivalrie zei:
Het is toch tekenen geworden.

Bekijk bijlage 27926
Klik om te vergroten...
Wat is het een kat 🤣
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Calliweed2.0 zei:
Wat is het een kat 🤣
Klik om te vergroten...
Een vos !!
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Rivalrie zei:
Een vos !!
Klik om te vergroten...
Haha ja dat was duidelijk mooi man
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rivalrie zei:
Het is toch tekenen geworden.

Bekijk bijlage 27926
Klik om te vergroten...
Mooi geworden!
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rivalrie zei:
Het is toch tekenen geworden.

Bekijk bijlage 27926
Klik om te vergroten...
Screenshot_20210817-200357_Gallery.jpg
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#6
Maargoed ik zal nu toch slapen, slaaplekker iedereen.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zelf zit nu aan 8 mg etizolam en 10 mg norflurazepam. Maar nog geen vlaagje moeheid te bekennen..
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#8
whitesugar zei:
Das voor jullie een vraag en voor mij een weet 😜
Klik om te vergroten...
Nou goed gesprek weer. Doei.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hardcore_frk zei:
Ik zelf zit nu aan 8 mg etizolam en 10 mg norflurazepam. Maar nog geen vlaagje moeheid te bekennen..
Klik om te vergroten...
Heb je zo'n tollerantie? Bij mij was 2 mg wel genoeg de laatste keer maar toen had ik maar 1 lijntje pep gehad..
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hardcore_frk zei:
Ik zelf zit nu aan 8 mg etizolam en 10 mg norflurazepam. Maar nog geen vlaagje moeheid te bekennen..
Klik om te vergroten...
Komt echt door zware ritmeverneukings dit weekend. Normaal gesproken slaap ik prima op 2 mg etizolam.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hardcore_frk zei:
Nou goed gesprek weer. Doei.
Klik om te vergroten...
Haha nee geen idee, heb niks op hoor als je dat denkt. Ben gewoon wakker, heb ook nog vakantie dus. Ik sowiezo is mijn ritme waarschijnlijk naar de klote..
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#12
whitesugar zei:
Heb je zo'n tollerantie? Bij mij was 2 mg wel genoeg de laatste keer maar toen had ik maar 1 lijntje pep gehad..
Klik om te vergroten...
Zie hieronder. Ik denk zaterdag wel een grammetje 3-FA en een grammetje 3-MMC weggetikt. Met veel booze erbij. Uiteindelijk lag ik er eind van de ochtend in.

Wel een hele mooie avond gehad, dus het was het zeker waard!
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hardcore_frk zei:
Zie hieronder. Ik denk zaterdag wel een grammetje 3-FA en een grammetje 3-MMC weggetikt. Met veel booze erbij. Uiteindelijk lag ik er eind van de ochtend in.

Wel een hele mooie avond gehad, dus het was het zeker waard!
Klik om te vergroten...
Mooi dat het een mooie avond was! Met vrienden ofzo? En 3fa is net zoiets als pep toch?
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Eigenlijk vind ik het lastigste aan niet kunnen slapen, nog wel de verveling. Ik heb bijna zin om mij laptop te pakken en gewoon alvast aan het werk te gaan, haha.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hardcore_frk zei:
Eigenlijk vind ik het lastigste aan niet kunnen slapen, nog wel de verveling. Ik heb bijna zin om mij laptop te pakken en gewoon alvast aan het werk te gaan, haha.
Klik om te vergroten...
Ja ik zit ook te denken om iets te gaan doen.... Tekenen, nummer schrijven of muziek produceren.... (Of gewoon tv kijken)
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#16
whitesugar zei:
Mooi dat het een mooie avond was! Met vrienden ofzo? En 3fa is net zoiets als pep toch?
Klik om te vergroten...
Ja, een hele hechte groep. Ontstaan vanuit de mannen, maar alle vrouwen zijn net zo goed dikke vriendinnen geworden. En nu ook de eerste kindjes erbij, dus de familie wordt steeds groter, haha!

Ja, 3-FA is inderdaad de RC versie van pep.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rivalrie zei:
Ja ik zit ook te denken om iets te gaan doen.... Tekenen, nummer schrijven of muziek produceren.... (Of gewoon tv kijken)
Klik om te vergroten...
Oow doe je dat weleens, muziek schrijven?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hardcore_frk zei:
Ja, een hele hechte groep. Ontstaan vanuit de mannen, maar alle vrouwen zijn net zo goed dikke vriendinnen geworden. En nu ook de eerste kindjes erbij, dus de familie wordt steeds groter, haha!

Ja, 3-FA is inderdaad de RC versie van pep.
Klik om te vergroten...
Wat vind je fijner dan ? 3-fa of pep?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#19
whitesugar zei:
Oow doe je dat weleens, muziek schrijven?
Klik om te vergroten...
Ja :) produceren ook (of een poging toe)
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hardcore_frk zei:
Ja, een hele hechte groep. Ontstaan vanuit de mannen, maar alle vrouwen zijn net zo goed dikke vriendinnen geworden. En nu ook de eerste kindjes erbij, dus de familie wordt steeds groter, haha!

Ja, 3-FA is inderdaad de RC versie van pep.
Klik om te vergroten...
Oow wat leuk! Ik begin ook weer wat vrienden te zien waar ik een tijdje geleden weleens kwam maar ik een tijdje niet gezien had. Dit is niet een grote groep maar dat maakt niks uit.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."