#1
Ik ben bij de B van tering veel benzo’s, maar vandaag werken ze niet. Teveel A gehad dit weekend.
Ik ben bij de A van alcohol en D van dex. Altijd een slechte combi om te kunnen slapenWe beginnen gewoon weer met de A van amfetamine!
Dat heb ik nog nooit gehad, en het lijkt me ook niet dat mensen verdrietig worden van xtc...
Jullie 2 zijn erg
Das voor jullie een vraag en voor mij een weet 😜Vanwaar dat jij nog zo lekker spraakzaam bent dan?
Vanwaar dat jij nog zo lekker spraakzaam bent dan?En alsof het de normaalste zaak van de wereld is gaat het hier weer echt of topic 😂
Nou goed gesprek weer. Doei.Das voor jullie een vraag en voor mij een weet 😜
Heb je zo'n tollerantie? Bij mij was 2 mg wel genoeg de laatste keer maar toen had ik maar 1 lijntje pep gehad..Ik zelf zit nu aan 8 mg etizolam en 10 mg norflurazepam. Maar nog geen vlaagje moeheid te bekennen..
Komt echt door zware ritmeverneukings dit weekend. Normaal gesproken slaap ik prima op 2 mg etizolam.Ik zelf zit nu aan 8 mg etizolam en 10 mg norflurazepam. Maar nog geen vlaagje moeheid te bekennen..
Haha nee geen idee, heb niks op hoor als je dat denkt. Ben gewoon wakker, heb ook nog vakantie dus. Ik sowiezo is mijn ritme waarschijnlijk naar de klote..Nou goed gesprek weer. Doei.
Zie hieronder. Ik denk zaterdag wel een grammetje 3-FA en een grammetje 3-MMC weggetikt. Met veel booze erbij. Uiteindelijk lag ik er eind van de ochtend in.Heb je zo'n tollerantie? Bij mij was 2 mg wel genoeg de laatste keer maar toen had ik maar 1 lijntje pep gehad..
Mooi dat het een mooie avond was! Met vrienden ofzo? En 3fa is net zoiets als pep toch?Zie hieronder. Ik denk zaterdag wel een grammetje 3-FA en een grammetje 3-MMC weggetikt. Met veel booze erbij. Uiteindelijk lag ik er eind van de ochtend in.
Wel een hele mooie avond gehad, dus het was het zeker waard!
Ja ik zit ook te denken om iets te gaan doen.... Tekenen, nummer schrijven of muziek produceren.... (Of gewoon tv kijken)Eigenlijk vind ik het lastigste aan niet kunnen slapen, nog wel de verveling. Ik heb bijna zin om mij laptop te pakken en gewoon alvast aan het werk te gaan, haha.
Ja, een hele hechte groep. Ontstaan vanuit de mannen, maar alle vrouwen zijn net zo goed dikke vriendinnen geworden. En nu ook de eerste kindjes erbij, dus de familie wordt steeds groter, haha!Mooi dat het een mooie avond was! Met vrienden ofzo? En 3fa is net zoiets als pep toch?
Oow doe je dat weleens, muziek schrijven?Ja ik zit ook te denken om iets te gaan doen.... Tekenen, nummer schrijven of muziek produceren.... (Of gewoon tv kijken)
Wat vind je fijner dan ? 3-fa of pep?Ja, een hele hechte groep. Ontstaan vanuit de mannen, maar alle vrouwen zijn net zo goed dikke vriendinnen geworden. En nu ook de eerste kindjes erbij, dus de familie wordt steeds groter, haha!
Ja, 3-FA is inderdaad de RC versie van pep.
JaOow doe je dat weleens, muziek schrijven?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."