#1
Haai!
Goed, benzo’s. Ik heb een aantal keer, keer of 5 a 6, de benzo Alprazolam (Xanax) genomen. Ik had een tijd geleden een stripje met 6 pillen van 0,5mg gekregen van een kennis. Of althans, geruild voor +/- 1/3e á 1/2e gram speed.
Eerst vond ik er niet zoveel van. (Had 0,25mg genomen, halve pil) Geen euforie of high gevoel. Wel de bijwerking van slaperigheid. Dom dat ik misschien euforie verwachtte maar zoals de titel zegt ben ik een totale Noob op benzo en medicijn gebied.
Pas achteraf na de eerste keer besefte ik dat ik me erg goed had gevoeld! Normaal ben ik wat sneller dan een ander opgewonden over iets of makkelijker zenuwachtig voor dingen. Of wisselender qua humeur. (Nee niks ergs, mee geboren en heet oa: ADHD). Dat had ik tijdens Xanax helemaal niet gevoeld! Wel ruim 24 uur niet. Na maar eenmalig 0,25mg. De tweede keer weer 0,25mg genomen en na ongeveer 1,5 a 2 uurtjes nog eens 0,25mg. Dus totaal maar 0,5mg genomen. Dat was helaas wel teveel voor mij voor het doel waar ik het voor nam. Ik pleurde namelijk in slaap een uur of 2 na de 2e dosis hahaha! Heb wel 4 a 5 uren heerlijk geslapen. Later nog eens een kwart pilletje 0,125mg (baby dosis) genomen en zelfs dát merkte ik al hoor. Ik heb zeer ruim tijd tussen elke keer gelaten. Weken zeker.
Ook heb ik het eens na speed genomen. (+/- 125mg speed) Toen eerst 0,25mg, paar uurtjes later nog eens 0,5mg. Totaal dus 0,75mg. Dat was wederom net wat teveel voor mij. Next time dus maximaal 0,5mg.
Voor na de speed had ik zelfs het advies gekregen met 1mg in ene keer te beginnen en dat eventueel later nog eens 0,5 of 1mg zelfs er bij te nemen. Gelukkig heb ik dat niet gedaan, zou veel te veel zijn voor mij.
Ben ik nou erg gevoelig voor Xanax of zijn het normale reacties/effecten bij deze doseringen? Ik las namelijk dat Xanax een van de minst slaapverwekkende benzo’s is.
Wel staat mij de lange werking tegen. Of de werking zelf natuurlijk niet maar de nawerking hoe je het noemt. Je mag na Xanax, ook na maar een half of kwart tabletje, wel 72 uur (!) niet autorijden. Das mij echt té lang om het vaak te willen doen. Ook merkte ik de volgende dag nog wat er van. Kon heel lichtjes draaierig of instabiel zijn en gewoon wat lui. Nou merkte ik er op dag 2 al niks meer van en betwijfel ik dan een beetje of je op dag 3 nog niet zou kunnen autorijden maar ik ga absoluut geen risico daarmee nemen! Zoals de vaste df’rs hier wel weten ben ik hier de “moraalridder” over onder invloed rijden dus nope, ik rijd dan 3 dagen niet. Knap lastig! Mijn rijbewijs is mij echt heilig..
Dus ik hoop dat jullie wat vragen kunnen beantwoorden over welke benzo ik zoek om eens te kopen.
1)-welke benzo’s die vrij gangbaar te verkrijgen zijn werken net als Xanax angstremmend, ontspannend, geven je een positief humeur en heeft als bijwerking dat je makkelijk in slaap valt?
2)-bij welke van bij vraag 1 genoemde benzo’s mag je veel sneller weer autorijden? Maximaal 24 uur niet als het kan.
3)-euforie zou wenselijk zijn maar is niet een vereiste. Welke geven wel en welke geven geen euforie of iets?
Liefste een benzo die niet zo veel en lang naweeën geeft. Ook moet het vrij gangbaar verkrijgbaar zijn. (Nee niet noemen natuurlijk he, das een FOEI!) niet té duur ook maar dat lijkt mij logisch.
Ook moet het (redelijk) veilig te combineren zijn met speed of mdma etc. Na mdma heb ik nog nooit een benzo “nodig” gehad maar misschien wil ik dat ook eens proberen in de toekomst.
Verslavend liever ook niet maar dat bestaat niet. Hihihi.
Als je zin hebt mag je ook meer uitleg geven hieronder over de verschillende werking van verschillende benzo’s. Waarom je welke zou nemen en waarom eentje niet.
Thanks!
Oja, en ik ben mij bewust van risico’s over eventuele benzo verslaving. Hoe snel dat kan gaan en hoe het er in kan sluipen. En ik heb gemoeg gelezen hier en elders over hoe K.U.T. de afkick is.
Thanks ladies and people!
![:wink:]()
Goed, benzo’s. Ik heb een aantal keer, keer of 5 a 6, de benzo Alprazolam (Xanax) genomen. Ik had een tijd geleden een stripje met 6 pillen van 0,5mg gekregen van een kennis. Of althans, geruild voor +/- 1/3e á 1/2e gram speed.
Eerst vond ik er niet zoveel van. (Had 0,25mg genomen, halve pil) Geen euforie of high gevoel. Wel de bijwerking van slaperigheid. Dom dat ik misschien euforie verwachtte maar zoals de titel zegt ben ik een totale Noob op benzo en medicijn gebied.
Pas achteraf na de eerste keer besefte ik dat ik me erg goed had gevoeld! Normaal ben ik wat sneller dan een ander opgewonden over iets of makkelijker zenuwachtig voor dingen. Of wisselender qua humeur. (Nee niks ergs, mee geboren en heet oa: ADHD). Dat had ik tijdens Xanax helemaal niet gevoeld! Wel ruim 24 uur niet. Na maar eenmalig 0,25mg. De tweede keer weer 0,25mg genomen en na ongeveer 1,5 a 2 uurtjes nog eens 0,25mg. Dus totaal maar 0,5mg genomen. Dat was helaas wel teveel voor mij voor het doel waar ik het voor nam. Ik pleurde namelijk in slaap een uur of 2 na de 2e dosis hahaha! Heb wel 4 a 5 uren heerlijk geslapen. Later nog eens een kwart pilletje 0,125mg (baby dosis) genomen en zelfs dát merkte ik al hoor. Ik heb zeer ruim tijd tussen elke keer gelaten. Weken zeker.
Ook heb ik het eens na speed genomen. (+/- 125mg speed) Toen eerst 0,25mg, paar uurtjes later nog eens 0,5mg. Totaal dus 0,75mg. Dat was wederom net wat teveel voor mij. Next time dus maximaal 0,5mg.
Voor na de speed had ik zelfs het advies gekregen met 1mg in ene keer te beginnen en dat eventueel later nog eens 0,5 of 1mg zelfs er bij te nemen. Gelukkig heb ik dat niet gedaan, zou veel te veel zijn voor mij.
Ben ik nou erg gevoelig voor Xanax of zijn het normale reacties/effecten bij deze doseringen? Ik las namelijk dat Xanax een van de minst slaapverwekkende benzo’s is.
Wel staat mij de lange werking tegen. Of de werking zelf natuurlijk niet maar de nawerking hoe je het noemt. Je mag na Xanax, ook na maar een half of kwart tabletje, wel 72 uur (!) niet autorijden. Das mij echt té lang om het vaak te willen doen. Ook merkte ik de volgende dag nog wat er van. Kon heel lichtjes draaierig of instabiel zijn en gewoon wat lui. Nou merkte ik er op dag 2 al niks meer van en betwijfel ik dan een beetje of je op dag 3 nog niet zou kunnen autorijden maar ik ga absoluut geen risico daarmee nemen! Zoals de vaste df’rs hier wel weten ben ik hier de “moraalridder” over onder invloed rijden dus nope, ik rijd dan 3 dagen niet. Knap lastig! Mijn rijbewijs is mij echt heilig..
Dus ik hoop dat jullie wat vragen kunnen beantwoorden over welke benzo ik zoek om eens te kopen.
1)-welke benzo’s die vrij gangbaar te verkrijgen zijn werken net als Xanax angstremmend, ontspannend, geven je een positief humeur en heeft als bijwerking dat je makkelijk in slaap valt?
2)-bij welke van bij vraag 1 genoemde benzo’s mag je veel sneller weer autorijden? Maximaal 24 uur niet als het kan.
3)-euforie zou wenselijk zijn maar is niet een vereiste. Welke geven wel en welke geven geen euforie of iets?
Liefste een benzo die niet zo veel en lang naweeën geeft. Ook moet het vrij gangbaar verkrijgbaar zijn. (Nee niet noemen natuurlijk he, das een FOEI!) niet té duur ook maar dat lijkt mij logisch.
Ook moet het (redelijk) veilig te combineren zijn met speed of mdma etc. Na mdma heb ik nog nooit een benzo “nodig” gehad maar misschien wil ik dat ook eens proberen in de toekomst.
Verslavend liever ook niet maar dat bestaat niet. Hihihi.
Als je zin hebt mag je ook meer uitleg geven hieronder over de verschillende werking van verschillende benzo’s. Waarom je welke zou nemen en waarom eentje niet.
Thanks!
Oja, en ik ben mij bewust van risico’s over eventuele benzo verslaving. Hoe snel dat kan gaan en hoe het er in kan sluipen. En ik heb gemoeg gelezen hier en elders over hoe K.U.T. de afkick is.
Thanks ladies and people!