Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste leden, Ik ben al jaren zwaar depressief en zoek een uitweg, hulp laat zich niet zien terwijl ze wel geld vangen voor mij. Ik heb een vraag hoeveel diazepam icm lorazepam zal dodelijk zijn. Ik slik ook andere middelen."
"Hoi bas, ik heb al jaren hulp, echter de poli waar ik loop sluit medio december door interne problemen. Ik heb via een landelijk hulp en advies centra wel een traject doorlopen en een best goed advies. Echter zegt de poli geen tijd me meer heeft me te zien al 4 maanden en ze zien hun andere cliënten wel nog. En ik maar bellen als ik in crisis zit, word nog meer volgestopt met pillen en het ironische is dat m'n hart er slecht op reageert hierbij komen dat er 2 vriendinnen vorige week zijn overleden. Ik trek 1000 x aan de bel maar 0 gehoor. Ik heb hart van Nederland nu ook ingeschakeld en ga m'n zorgverzekering bellen want hun maar betalen. Dit is gewoon te absurd voor woorden!!"
"Ja ik bedoel zelfmoord"