#1
Graag gedaan vrouw!Yoo thx man
Graag gedaan vrouw!Yoo thx man
Poeh met zo'n gaatje bovenin zijn echt kut, vooral met pep enz.Online kun je ze bij veel webshops kopen. Als je goed bekend bent bij de coffeeshop kun je ze daar ook soms kopen.
Dit is alleen Bol maar de meeste growshops etc verkopen ze ook.
![]()
Gripzak kopen? Alle Gripzakken online | bol
Op zoek naar een Gripzak? Gripzakken koop je eenvoudig online bij bol ✓ Vele aanbiedingen bij bol ✓ Gratis retourneren ✓ 30 dagen bedenktijd ✓ Snel in huiswww.bol.com
Ik bewaar alle gripzakjes van mijn wiet van de shop. Hergebruik ze ook. Dat is ook beter voor het milieu.Ik heb laatst voor nog geen 2 euro 100 stuks op AliExpress gekocht. Gaat niet snel kapot, heb mijn eti en pep ook in zo'n zakje dus doe wel regelmatig zelfde zakjes steeds weer open. https://nl.aliexpress.com/item/32920572146.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.a90e4c4doNdQ2i
Dat is ook een optie maar wellicht is TS het nodig voor een hobby ofzo hehe, dan is een voorraadje wel handig.Ik bewaar alle gripzakjes van mijn wiet van de shop. Hergebruik ze ook. Dat is ook beter voor het milieu.
Ze hebben ze ook zonder gaatje in de bovenrand. Waarom is dat kut dan?Poeh met zo'n gaatje bovenin zijn echt kut, vooral met pep enz.
Ja ik zat te denken misschien dat action Bruna of karwei ze ook hebben
Nou nu spreek ik uit eigen ervaring.. Als ik half waus ben door de pep en wiet dan snap ik op den duur niet meer waarom er niks uit dat fucking zakje komt. Wat blijkt dan? Er ligt inmiddels al een berg op het bordje zonder dat je door had omdat het via dat gaatje naar buiten kwam. Maar als het maar aan één kant zit valt het wel mee maar als ik mijn persoonlijke voorkeur mag geven aan de hobbyisten hehe dan zijn het gripzakjes zonder gaatjes.Ze hebben ze ook zonder gaatje in de bovenrand. Waarom is dat kut dan?
Veel? Ik heb nog een stapel liggen. Kan je desnoods wel wat opsturen als je niet meteen alles moet hebben van mijn voorraadje haha. Kost je alleen een postzegel. Maak mijn stapel van 100 toch nooit op binnen een paar jaar. Als je iets kan met mijn aanbod moet je mij maar even een privéberichtje sturen.Ja ik zat te denken misschien dat action Bruna of karwei ze ook hebben.
Ali gaat hem niet worden heb ze voor vrijdag nodig
Welke maat zou je aanraden is alleen voor x maar is het bestellen gewoon legaal jatoch??Ik gok van niet. Smartshop, coffeeshop, zeker wel maar geen “gewone” winkels denk ik. Heel misschien de apotheek maar dat weet ik niet. Via Bol.com heb je ze de volgende dag in huis. Geldt ook voor online smartshops. Ruim voor vrijdag.
Bol is legaal je, smartshops ook. Welke maat moet je zelf kijken. Maten staan er bij. Rolmaat en kijken welke je nodig hebt. Easy does it!Welke maat zou je aanraden is alleen voor x maar is het bestellen gewoon legaal jatoch??
Comedykomedie
Haha. Zou haar best doen hoor
Haha. Zou haar best doen hoor
Ik vind Anouk zo aantrekkelijk, als ik die stem alleen al hoor kan je me opvegen. Ze heeft iets rauws en stoers. RrrrrrrMe too!
Alleen is wel erg slank nu vergeleken eerst. Ik persoonlijk vind ik het net even minder mooi. Vooral der gezicht is zo anders geworden.
Vind ik ok! En qua karakter direct en bitcherig maar met een klein hartje.Ik vind Anouk zo aantrekkelijk, als ik die stem alleen al hoor kan je me opvegen. Ze heeft iets rauws en stoers. Rrrrrrr
Echt niet he! Sowieso trekt ze der een rotkop bij maar iid vergeleken der uiterlijk 10 jaar terug is het echt minder aantrekkelijk voor mij
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."