Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXtc zakjes

Xtc zakjes

44 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Balablaj zei:
Yoo thx man
Klik om te vergroten...
Graag gedaan vrouw!
B
BalablajLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo,

Waar kan je hersluitbare zakjes kopen waar je je pillen in kan bewaren?

En zoja wat zeg je tegen een medewerker als je het niet kan vinden hahah
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb laatst voor nog geen 2 euro 100 stuks op AliExpress gekocht. Gaat niet snel kapot, heb mijn eti en pep ook in zo'n zakje dus doe wel regelmatig zelfde zakjes steeds weer open. https://nl.aliexpress.com/item/32920572146.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.a90e4c4doNdQ2i
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Dunne zei:
Online kun je ze bij veel webshops kopen. Als je goed bekend bent bij de coffeeshop kun je ze daar ook soms kopen.
Dit is alleen Bol maar de meeste growshops etc verkopen ze ook.

www.bol.com

Gripzak kopen? Alle Gripzakken online | bol

Op zoek naar een Gripzak? Gripzakken koop je eenvoudig online bij bol ✓ Vele aanbiedingen bij bol ✓ Gratis retourneren ✓ 30 dagen bedenktijd ✓ Snel in huis
www.bol.com www.bol.com
Klik om te vergroten...
Poeh met zo'n gaatje bovenin zijn echt kut, vooral met pep enz.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sheaira zei:
Ik heb laatst voor nog geen 2 euro 100 stuks op AliExpress gekocht. Gaat niet snel kapot, heb mijn eti en pep ook in zo'n zakje dus doe wel regelmatig zelfde zakjes steeds weer open. https://nl.aliexpress.com/item/32920572146.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.a90e4c4doNdQ2i
Klik om te vergroten...
Ik bewaar alle gripzakjes van mijn wiet van de shop. Hergebruik ze ook. Dat is ook beter voor het milieu.
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Dunne zei:
Ik bewaar alle gripzakjes van mijn wiet van de shop. Hergebruik ze ook. Dat is ook beter voor het milieu.
Klik om te vergroten...
Dat is ook een optie maar wellicht is TS het nodig voor een hobby ofzo hehe, dan is een voorraadje wel handig.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sheaira zei:
Poeh met zo'n gaatje bovenin zijn echt kut, vooral met pep enz.
Klik om te vergroten...
Ze hebben ze ook zonder gaatje in de bovenrand. Waarom is dat kut dan?
B
BalablajLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja ik zat te denken misschien dat action Bruna of karwei ze ook hebben.

Ali gaat hem niet worden heb ze voor vrijdag nodig
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Balablaj zei:
Ja ik zat te denken misschien dat action Bruna of karwei ze ook hebben
Klik om te vergroten...

Ik gok van niet. Smartshop, coffeeshop, zeker wel maar geen “gewone” winkels denk ik. Heel misschien de apotheek maar dat weet ik niet. Via Bol.com heb je ze de volgende dag in huis. Geldt ook voor online smartshops. Ruim voor vrijdag.
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Dunne zei:
Ze hebben ze ook zonder gaatje in de bovenrand. Waarom is dat kut dan?
Klik om te vergroten...
Nou nu spreek ik uit eigen ervaring.. Als ik half waus ben door de pep en wiet dan snap ik op den duur niet meer waarom er niks uit dat fucking zakje komt. Wat blijkt dan? Er ligt inmiddels al een berg op het bordje zonder dat je door had omdat het via dat gaatje naar buiten kwam. Maar als het maar aan één kant zit valt het wel mee maar als ik mijn persoonlijke voorkeur mag geven aan de hobbyisten hehe dan zijn het gripzakjes zonder gaatjes.
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Balablaj zei:
Ja ik zat te denken misschien dat action Bruna of karwei ze ook hebben.

Ali gaat hem niet worden heb ze voor vrijdag nodig
Klik om te vergroten...
Veel? Ik heb nog een stapel liggen. Kan je desnoods wel wat opsturen als je niet meteen alles moet hebben van mijn voorraadje haha. Kost je alleen een postzegel. Maak mijn stapel van 100 toch nooit op binnen een paar jaar. Als je iets kan met mijn aanbod moet je mij maar even een privéberichtje sturen.
B
BalablajLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Dunne zei:
Ik gok van niet. Smartshop, coffeeshop, zeker wel maar geen “gewone” winkels denk ik. Heel misschien de apotheek maar dat weet ik niet. Via Bol.com heb je ze de volgende dag in huis. Geldt ook voor online smartshops. Ruim voor vrijdag.
Klik om te vergroten...
Welke maat zou je aanraden is alleen voor x maar is het bestellen gewoon legaal jatoch??
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Balablaj zei:
Welke maat zou je aanraden is alleen voor x maar is het bestellen gewoon legaal jatoch??
Klik om te vergroten...
Bol is legaal je, smartshops ook. Welke maat moet je zelf kijken. Maten staan er bij. Rolmaat en kijken welke je nodig hebt. Easy does it!
B
BalablajLid
01-01-2024, 00:00
#14
Yoo thx man
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
komedie
Klik om te vergroten...
Comedy
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rivalrie zei:
Haha. Zou haar best doen hoor
Klik om te vergroten...

Me too!
Alleen is wel erg slank nu vergeleken eerst. Ik persoonlijk vind ik het net even minder mooi. Vooral der gezicht is zo anders geworden.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rivalrie zei:
Haha. Zou haar best doen hoor
Klik om te vergroten...
De Dunne zei:
Me too!
Alleen is wel erg slank nu vergeleken eerst. Ik persoonlijk vind ik het net even minder mooi. Vooral der gezicht is zo anders geworden.
Klik om te vergroten...
Ik vind Anouk zo aantrekkelijk, als ik die stem alleen al hoor kan je me opvegen. Ze heeft iets rauws en stoers. Rrrrrrr
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Dunne zei:
Me too!
Alleen is wel erg slank nu vergeleken eerst. Ik persoonlijk vind ik het net even minder mooi. Vooral der gezicht is zo anders geworden.
Klik om te vergroten...
Omg ze heeft kort haar en het staat voor geen meter.

images.jpeg
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dirkjan zei:
Ik vind Anouk zo aantrekkelijk, als ik die stem alleen al hoor kan je me opvegen. Ze heeft iets rauws en stoers. Rrrrrrr
Klik om te vergroten...
Vind ik ok! En qua karakter direct en bitcherig maar met een klein hartje.

Categorie lekker wijf 😍
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rivalrie zei:
Omg ze heeft kort haar en het staat voor geen meter.

Bekijk bijlage 30622
Klik om te vergroten...
Echt niet he! Sowieso trekt ze der een rotkop bij maar iid vergeleken der uiterlijk 10 jaar terug is het echt minder aantrekkelijk voor mij

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."