#1
Dit mag niet, valt onder forumregel #1. (Ja, ook onderlinge 'handel' in de vorm van gratis weggeven, hoe onschuldig gemeend ook). Ik ga je nu niet direct een permanente ban geven, omdat ik geloof dat je een actief goedbedoelend lid bent en hier geen overtreding in zag. Maar dit is dus niet de bedoeling. Zie dit maar als een officiële waarschuwing, niet meer doen, want dan moeten we wel een sanctie geven.
Streng doch rechtvaardig!
Roze olifant wat ben je toch aardig!
Je hebt grip op de zaak!
