Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik was afgelopen weekend op winterwonderland. Ik zag opeens iemand die aan het dansen was en uit het niets storte hij in en verstijfde een soort van hij kon niks meer toen die op de grond lag. Vond dit zelf een vervelende ervaring om te zien. Ik weetniet of diegene epilepsie aanvallen had, maar heeft iemand een idee? Kan miss ook zijn dat diegene out is gegaan van xtc??"
"Ja idd, ik schrok ervan. Eng moment om te zien, was zelf ook bang om toen bij tenemen vanaf dat moment."
"Dopemonster zei: Paracetamol? Je kan tot de 1000mg hoor ouwe boef! Klik om te vergroten... X"
"Hoi, Morgen staat er weer een festival voor de boeg. Dit maal heb ik er 2 van 220mg meer dan zat toch? Start van 13:00 uur tot 23:00 uur als ik om 17:00uur halfje begin en daarna kwartjes komt t wel goed toch?"
"Ja ik zat te denken misschien dat action Bruna of karwei ze ook hebben. Ali gaat hem niet worden heb ze voor vrijdag nodig"
"De Dunne zei: Ik gok van niet. Smartshop, coffeeshop, zeker wel maar geen “gewone” winkels denk ik. Heel misschien de apotheek maar dat weet ik niet. Via Bol.com heb je ze de volgende dag in huis. Geldt ook voor online smartshops. Ruim voor vrijdag. Klik om te vergroten... Welke maat zou je aanraden is alleen voor x maar is het bestellen gewoon legaal jatoch??"
"Yoo thx man"
"Oh haha😂"
"Rtby zei: Goedenavond, Nu dat we allemaal thuis zitten en het er naar uit ziet dat we voorlopig een leuk feestje uit ons hoofd kunnen zetten ben ik heel benieuwd: Wat zijn volgens jullie de leukste drugs om eens een leuk avondje thuis op te beleven? Nu dat we allemaal thuis zitten en het er naar uit ziet dat we voorlopig een leuk feestje uit ons hoofd kunnen zetten ben ik heel benieuwd: Wat zijn volgens jullie de leukste drugs om eens een leuk avondje thuis te beleven? context: Man, 28 jaar, samenwonend. Ik gebruik al heel wat jaartjes recreatief op een aantal feestjes per jaar. Vaak samen met de vriendin (en de rest). Daar het meeste wel eens geprobeerd. Thuis ervaring met wiet, truffels, 2cb, G & ket. Allemaal wel redelijk lang geleden. Nu dat we wat langer thuis zitten in de weekenden lijkt het ons wel eens leuk thuis iets te doen, maar kunnen niet echt beslissen wat het moet worden! Daarom ben ik heel benieuwd naar jullie meningen en ervaringen 😁 Klik om te vergroten... Binnenkort ben ik alleen thuis en ik wou aan de xtc gaan. Het is voor het eerst dat ik dit ga doen thuis. Wil alleen voorkomen dat me buren gaan aanbellen van geluidsoverlast, dan zien ze me dikke doppen iemand tips?"
"KlaasVaak zei: Geen geluidsoverlast veroorzaken. Of geef je buren je nummer zodat ze kunnen appen als ze ergens last van hebben. Klik om te vergroten... Ja daar zat ik zelf ook aan te denken. Gewoon paar dagen van te voren ff langs gaan en laten weten dat er paar maten komen van me. En als het te hard is ff appie naar mij sturen als ik het dan nog kan lezen haha."