Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsonregelmatig benzo gebruik

onregelmatig benzo gebruik

25 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
MoiikbenkevinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Fenrir zei:
Wiet versterkt vaak je emoties, en kan bovendien juist angst of paranoia veroorzaken. Ik vind je advies dus erg onverantwoord.

:handok2:

@Moiikbenkevin Als ik jou was zou ik dit soort dingen overleggen met je huisarts of psycholoog/-iater. Ik heb enorm met je te doen trouwens, angstproblemen en slaapproblemen zijn mij niet vreemd, en daaruit volgende werkeloosheid ook niet. Veel succes!
Klik om te vergroten...

ik zal eerlijk zeggen sinds ik clean ben helemaal niet meer naar huisarts of psycholoog ben geweest. echt alles staat mij tegen op het moment plus ben overal nerveus voor op het moment en heb totaal nergens geen fut meer voor.
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sterkte ermee! Ik hoop dat je toch een manier vindt om een andere psycholoog te bereiken. Dit soort stoornissen zijn te behandelen!
F
FelikesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rebell zei:
@acht.zes jij stuurt mij berichten en zocht de confrontatie dus ja dan kreeg je hem ook :tearsofjoy:

Jointje kan goed helpen met slapen en tegen de angst en rustig worden per persoon verschilt dat.
Kan gewoon proberen.
Klik om te vergroten...
Het kan ook voor een angstkick zorgen. Beter niet gokken maar in behandeling gaan.
M
MoiikbenkevinLid
01-01-2024, 00:00
#4
hoi allemaal,

ik dacht van ik zal iedereen even een update geven.
heb ondertussen een nieuwe in psycholoog/ psychiater gaat nu een stuk beter met mij, slik nu geen oxycodon meer dik 2 maand ik ben coldturkey gestopt wat een hell maar afbouwen was mij tog niet gelukt, want als ik ze in huis had nam ik ze tog wel.

slik alleen nog benzo's op voorschift (vlak voor slapen 20mg diazepam en 4mg clonazepam over 2x verspreid op 1 dag) maar momenteel heb ik nog steeds last van slaap problemen en angst.
het uwv samen met mijn behandelaren gaan bijpassend werk voor mij zoeken, zodaar ik werk en wat beter in mijn vel zit dan ben ik van plan om de benzo's langzaam af te bouwen.

ben ondertussen ook begonnen naar de sportschool te gaan, gezonder gaan eten plus probeer vaker uit huis tegaan om tog langzaam weer onder de mensen tekomen.

alvast weer sorry voor de spelfouten heb dyslexie^^
U
Undercover BusterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Moiikbenkevin zei:
hoi allemaal,

ik dacht van ik zal iedereen even een update geven.
heb ondertussen een nieuwe in psycholoog/ psychiater gaat nu een stuk beter met mij, slik nu geen oxycodon meer dik 2 maand ik ben coldturkey gestopt wat een hell maar afbouwen was mij tog niet gelukt, want als ik ze in huis had nam ik ze tog wel.

slik alleen nog benzo's op voorschift (vlak voor slapen 20mg diazepam en 4mg clonazepam over 2x verspreid op 1 dag) maar momenteel heb ik nog steeds last van slaap problemen en angst.
het uwv samen met mijn behandelaren gaan bijpassend werk voor mij zoeken, zodaar ik werk en wat beter in mijn vel zit dan ben ik van plan om de benzo's langzaam af te bouwen.

ben ondertussen ook begonnen naar de sportschool te gaan, gezonder gaan eten plus probeer vaker uit huis tegaan om tog langzaam weer onder de mensen tekomen.

alvast weer sorry voor de spelfouten heb dyslexie^^
Klik om te vergroten...

Goed dat je weer onder behandeling staat.
Angst is helaas 1 van de weinige psychische ziektes waar ze geen goed werkend medicijn tegen hebben of therapie.
Doe indd je best met sportschool en gezonder eten. En daarnaast de therapie en probeer de medicatie zo laag mogelijk te houden.
Er is maar 1 iemand die de angst kan verslaan en dat ben jij. En dat kun jij wel! Als je maar volhoud en een positief leven gaat en blijft lijden.

Succes!
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Moiikbenkevin zei:
hoi allemaal,

ik dacht van ik zal iedereen even een update geven.
heb ondertussen een nieuwe in psycholoog/ psychiater gaat nu een stuk beter met mij, slik nu geen oxycodon meer dik 2 maand ik ben coldturkey gestopt wat een hell maar afbouwen was mij tog niet gelukt, want als ik ze in huis had nam ik ze tog wel.

slik alleen nog benzo's op voorschift (vlak voor slapen 20mg diazepam en 4mg clonazepam over 2x verspreid op 1 dag) maar momenteel heb ik nog steeds last van slaap problemen en angst.
het uwv samen met mijn behandelaren gaan bijpassend werk voor mij zoeken, zodaar ik werk en wat beter in mijn vel zit dan ben ik van plan om de benzo's langzaam af te bouwen.

ben ondertussen ook begonnen naar de sportschool te gaan, gezonder gaan eten plus probeer vaker uit huis tegaan om tog langzaam weer onder de mensen tekomen.

alvast weer sorry voor de spelfouten heb dyslexie^^
Klik om te vergroten...
Echt goed bezig ! Inderdaad positief blijven en dan komt het helemaal goed.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."