Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi allemaal bedankt voor het reageren, acht.zes zei: drugs adviseren aan iemand met een angststoornis, goed bezig @Rebell @Moiikbenkevin Juist geen drugs doen dus. Verder ben je alleen maar bezig geweest met het gevolg aanpakken in plaats van de oorzaak. Je zou praatsessies moeten doen met psychiater/psycholoog in plaats je vol te gooien met benzo's/oxy's. Dan te bedenken dat dit allemaal is begonnen met een paar slapeloze nachten... Klik om te vergroten... de oorzaak is dat mijn ouders gingen scheiden daardoor veel problemen gehad met bij ik moest gaan wonen vaak daarvoor naar de rechtbank geweest om dingen uit tevechten etc zeker 10 a 15 keer, 3 maand later is mijn vriend overleden aan een overdosis ghb waar ik bij was. vandaar dat ik snel aan benzos gezet. helaas van ik uit mijzelf oxys daarboven op gaan slikken. heb veel praat sessies gehad maar eerlijk gezegt schiet ik er weinig mee op uit eindelijk kun je niks aan doen wat er in het verleden gebeurt is. ik hoop het ooit een plek te kunnen geven maar als ik eerlijk ben zie ik dat niet gauw gebeuren."
"Prison zei: Wiet adviseren aan iemand met een angststoornis. Wil je de ts in een psychose helpen? OT: ik denk dat het antwoord niet in medicatie ligt maar in therapie. Op zoek naar een psycholoog met ervaring hier mee. Heeft bij mij ook gewerkt. Klik om te vergroten... ik woon helaas in een klein dorpje waar eigenlijk maar 1 psycholoog is. ik zou graag naar een andere gaan maar heb zelf helaas geen auto en openbaar vervoer dat word hem echt niet. en ben bang dat praten ook weinig gaat oplossen"
"Fenrir zei: Wiet versterkt vaak je emoties, en kan bovendien juist angst of paranoia veroorzaken. Ik vind je advies dus erg onverantwoord. @Moiikbenkevin Als ik jou was zou ik dit soort dingen overleggen met je huisarts of psycholoog/-iater. Ik heb enorm met je te doen trouwens, angstproblemen en slaapproblemen zijn mij niet vreemd, en daaruit volgende werkeloosheid ook niet. Veel succes! Klik om te vergroten... ik zal eerlijk zeggen sinds ik clean ben helemaal niet meer naar huisarts of psycholoog ben geweest. echt alles staat mij tegen op het moment plus ben overal nerveus voor op het moment en heb totaal nergens geen fut meer voor."
"hoi allemaal, ik dacht van ik zal iedereen even een update geven. heb ondertussen een nieuwe in psycholoog/ psychiater gaat nu een stuk beter met mij, slik nu geen oxycodon meer dik 2 maand ik ben coldturkey gestopt wat een hell maar afbouwen was mij tog niet gelukt, want als ik ze in huis had nam ik ze tog wel. slik alleen nog benzo's op voorschift (vlak voor slapen 20mg diazepam en 4mg clonazepam over 2x verspreid op 1 dag) maar momenteel heb ik nog steeds last van slaap problemen en angst. het uwv samen met mijn behandelaren gaan bijpassend werk voor mij zoeken, zodaar ik werk en wat beter in mijn vel zit dan ben ik van plan om de benzo's langzaam af te bouwen. ben ondertussen ook begonnen naar de sportschool te gaan, gezonder gaan eten plus probeer vaker uit huis tegaan om tog langzaam weer onder de mensen tekomen. alvast weer sorry voor de spelfouten heb dyslexie^^"
"hoi beste mensen, ik ben 23 jaar oud en ben al meerdere keren terug gevallen in benzo gebruik. het begon toen ik 14 jaar was met 5mg (ging later over op 10 per nacht)nitrazepam voor slaapproblemen en diazepam 10mg (later 15mg per dag) voor angst/nare gedachtes dit duurde 4 a 5 maanden toen moest ik stoppen van de psychiater omdat de gewenningen optreden. hierna ben ik 3 jaar zonder gezeten ben ik deze tijd eigenlijk omdat de angst groot is. toen(17 of 18jaar) ben ik helaas zelf met benzos begonnen en vanaf mijn 20ste ook oxys gebruikt. alleen ik gebruik ze beide vrij onregelmatig bijvoorbeeld zo 4 dagen niks en dan zo 5de dag 40mg temazepam voor het slapen daarna weer niks tot de 9de dag wel alleen dan is het gelijk 8mg clonazepam + 4mg xanax met 80mg oxy. laatste 8maanden ben ik vors gaan minderen alleen helaas kon ik sindsdien niet meer werken. ik ben nu 2maanden clean maar heb veel last van angst, koud gevoel en constant zweten terwijl ik het meeste gewoon in huis zit. en op het moment wil ik tog graag weer aan het werk omdat thuis zitten ook niks oplevert. maar ik zie mijzelf ook niet in nuchtere toestand aan het werk gaan omdat de angst dan te groot is. mijn psycholoog ziet ook weinig verbetering, die zei zelfs dat waarschijnlijk werken lastig worden omdat ik constant begin tezweten en social zijn lastig voor mij is. Ook heb ik 6maanden citalopram geslikt zonder iets anders erbij teslikken maar merkte hier helemaal niks van. vind het nu moeilijk wat te doen. zo constant in huis zitten word ik ook alleen maar meer depri van. wat zouden jullie doen als jullie mij waren? zo laten? of meer vast benzos gaan slikken zodat ik tog nog nachtrust krijg en minder angst heb? alvast sorry voor de spelfouten."
"Rebell zei: Zeker weten b.v. Ketamine kan een hoop oplossen. Meer dan een benzo. Zulke dingen ontstaan vaak ook als je op jonge leeftijd vol word gegooit met pillen. Dus kijken of andere drugs hem er misschien uit haalt. En wat denk je nou zelf dat hij al niet gesprekken heeft? Daarom komt hij hier vragen. Gewoon wat anders proberen! Farmaceutische drugs is niet altijd het beste en de oplossing voor alles. Klik om te vergroten... nee blowen is geen goed idee voor mij wel geprobeerd. ketamine nooit gedaan eigenlijk (hou niet van spul snuiven of spuiten) zelf alcohol drink ik nooit nadat mijn maat overleed aan overdosis ghb met alcohol. kan zelfs geen coffee drinken dan slaat mij hart al op hol. edit: enige wat mij wel goed deed is mdma totaal geen last van angst hier bij (pas 2x gegaan afgelopen 8maanden) is net oxy voor mij maar dan met een betere 'moed' zegt maar."