#1
Kheb zo 2 uur geleden oxycotin genomen 20 mg maar was er wa onrustig door geworden heb dan halve xanax gepakt om wa te remmen en een bacardi cola. Voel mij al stukke beter
als ik 8+ uur heb geslapen en dan een benzo neem ja logisch, dan word ik niet slaperig.Weet iemand hoe het kan dat ik vorige x er ook slaperig van werd en deze keer zo goed als helemaal niet?
Dat is juist een fijne bijwerking vindt ik.
Kan dat volgende x weer wel voor komen?
Zelfs ik had dat tijdens mijn topgebruik nog weleens, maar er is niet echt een peil op te trekken verder. Kan wel dat je meer kans hebt als je het inneemt uurtje voor bedtijd. Maar kan ook zomaar zijn dat je overdag ineens plat moet als je 't neemt. En dat kan per keer verschillen. Wel bouw je enorm snel tolerantie op, dus als je het meermaals gebruikt in een week dan kan het ook daardoor komen.Weet iemand hoe het kan dat ik vorige x er ook slaperig van werd en deze keer zo goed als helemaal niet?
Dat is juist een fijne bijwerking vindt ik.
Kan dat volgende x weer wel voor komen?
1-een beetje ik geniet enorm van het relaxed effect.Haaaaai ladies and people.
Ik heb vorig jaar een paar keer Xanax gebruikt. Een paar keer als enige drug, ene keer na speed om te slapen en een keer of 2 in combi met wat wiet.
Het beviel mij wel, werd rustig, relaxt en ontspannen. Dat was voor mij als stuiterende adhd'er wel een keertje fijn. Ondanks dat ik meer van de uppers ben als de downers.
Euforie wat ik wel eens hoor bij benzo’s heb ik niet ervaren.
Nu heb ik een halfjaar/jaar later wederom een stripje (10x 0,5mg) weten te bemachtigen.
Nu heb ik enkele vragen. Niet echt wetenschappelijk of iets maar meer hoe jullie het gebruiken en ervaren.
Mijn vragen zijn gebaseerd op het hebben van echt 0,0 tolerantie of gewenning. Als je vaak Xanax of een andere benzo gebruikt zal de werking en ervaring heel anders zijn namelijk. Zelfs als je het maar eens in de paar weken neemt schijnt het al anders te zijn dan wanneer je het echt maar een enkele keer neemt. Ik heb echt 0,0 tolerantie en mijn laatste benzo gebruik is een halfjaar tot een jaar geleden.
1- Ondervinden jullie euforie bij Xanax?
2- Welke dosering nemen jullie als je het als enige drug gebruikt?
3- Voor welke reden gebruiken jullie het dan?
4- Blijven jullie goed wakker of vallen jullie snel in slaap?
5- Slapen jullie er als je het gebruikt puur om te slapen, goed mee door?
6- krijgen jullie er extra eetlust van?
7- Last van dufheid de volgende dag?
8- Is in ene een hogere dosis nemen fijner dan meerdere malen bijnemen op een avond? (Niet om te slapen maar als recreatief gebruik)
Er schieten mij straks vast nog meer vragen te binnen maar die komen dan wel!
Graag lees ik jullie ervaringen!
Wat jij zegt datje de volgende dag al een stuk minder merkt had ik ook. Zelfs toen ik nog iets bijnam niet echt. Snel he die tolerantie!@De Dunne
1- Alleen de eerste keer.
2- Vergeten
3- Om een acute paniekaanval onder controle te krijgen
4- Ik kon er wel goed mee wakker blijven.
5- niet geprobeerd
6- Neen
7- niet echt
8- geen idee, ik heb ze nooit echt recreatief gebruikt.
Ik kan me de eerste keer een geweldige rush herinneren, ik had er een biertje bij. Dag later herhaald, maar toen was de euforie al weer weg lol. ZO snel kan het dus gaan blijkbaar.
Verder kan ik over Alprazolam zeggen dat het echt de beste angstremmer is die ik ooit nam. Die maakt echt korte metten met elke paniekaanval. Wat ik me nog kan herinneren is dat het ook inwerkt op je schaamtegevoelens, zo bedacht ik onder invloed van Alprazolam dat ik gerust in mijn blote reet hier buiten rondjes over de parkeerplaats zou kunnen rennen zonder daar een gevoel van schaamte van te krijgen. Gelukkig maar (of jammer genoeg, t is maar hoe je er tegen aan kijkt) heb ik dat toen toch maar niet gedaan.
Weet jij zeker dat je echt 0,0 tolerantie had qua benzo? Ik vind het nogal een hoge dosering.1- Ondervinden jullie euforie bij Xanax?//ondervind altijd wel een soort euforie maar het is nauwelijks iets.
2- Welke dosering nemen jullie als je het als enige drug gebruikt?//Begin altijd met 2mg maar heb de slechte gewoonte om met Xanax altijd door te blijven nemen tot ik ongeveer 10 mg op heb en me de hele avond niet herinner de volgende dag.
3- Voor welke reden gebruiken jullie het dan?// Recreatief
4- Blijven jullie goed wakker of vallen jullie snel in slaap? // Goed wakker maar makkelijk slapen wanneer ik wil
5- Slapen jullie er als je het gebruikt puur om te slapen, goed mee door? // Ja
6- krijgen jullie er extra eetlust van? // Ja
7- Last van dufheid de volgende dag? // Klein beetje
8- Is in ene een hogere dosis nemen fijner dan meerdere malen bijnemen op een avond? (Niet om te slapen maar als recreatief gebruik) Maakt niet veel uit
2- Welke dosering nemen jullie als je het als enige drug gebruikt?//Begin altijd met 2mg maar heb de slechte gewoonte om met Xanax altijd door te blijven nemen tot ik ongeveer 10 mg op heb en me de hele avond niet herinner de volgende dag.
we hebben allemaal onze zwaktes, niet?De max dosis is 3mg per dag verdeelt over meerdere giften. Moet je zelf weten, maar ik vind de titel "Bewuste gebruiker" hierbij zeker niet passen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."