#1
Ja. En dit verdween steeds met xtc, dan had ik alle ongemakken die ik nuchter heb niet meer…toen ik lekker ging op xtc tenminste.@Hiyou Heb je ook last van die klachten als je nuchter door een menigte loopt?
Ja. En dit verdween steeds met xtc, dan had ik alle ongemakken die ik nuchter heb niet meer…toen ik lekker ging op xtc tenminste.@Hiyou Heb je ook last van die klachten als je nuchter door een menigte loopt?
Denk dat je het probleem dan niet in het middel maar bij jezelf moet zoeken helaas. Door corona ben je lang relatief alleen geweest lijkt me. Dus misschien in stapjes opbouwen en niet meteen head first in grote menigten duiken. Of eens met een professional gaan praten over het fenomeen pleinvrees (niet het feest maar het ziektebeeld).Ja. En dit verdween steeds met xtc, dan had ik alle ongemakken die ik nuchter heb niet meer…toen ik lekker ging op xtc tenminste.
Klinkt logisch!! Bedankt voor je reactie, doe ik wat mee 😘Hier hetzelfde maar dan met 3mmc. Kon niet aan die drukte wennen met Koningsdag en constant een opgejaagd en angstig gevoel. Komt omdat ik het gewoon niet meer gewend ben, die drukte en het socializen.
Geef jezelf de tijd om er aan te wennen, voelt het goed zonder drugs, dan gaat het met drugs wss ook goed.
Voel je je zonder drugs angstig/slecht, dan gaat drugs dat alleen maar versterken
Goeie keuze! Laat je eens weten hoe het gegaan is? Naar welk festival ga je?Hoogsensitief en festivals.... das vaak geen goede combinatie en heeft mij in mijn jonge jaren ooit een heel heftige ervaring opgeleverd. Regen , nat ,kou, veel mensen....jointjes die verkeerd vielen, alcohol hielp niet,dat was niet tof.
Inmiddels veeel ouder en geleerd af te sluiten en loslaten en ik denk dat dat voor jou ook heel belangrijk is, als je leert afsluiten en loslaten blijven de signalen buiten je en neem je ze niet mee en hoef je ze ook niet te verwerken. Overigens ga ik dit weekend zelf de ervaring XTC in combi met een Festival mee maken dus ik ben benieuwd hoe mijn ervaring daar gaat zijn maar ik heb me zelf wel voor genomen om eerst eens te voelen hoe de sfeer bij me binnenkomt en als dat goed is neem ik wat en anders niet.
Ik zou toch eens eerst nagaan wat de doseringen zijn. Dit kan namelijk zo veel verschil maken met daarbij natuurlijk de frequentie van gebruik.Kan het, dat je na jaren leuke ervaring met xtc, je effect ineens omslaat en het plots te “heavy” is voor je, ook met een kleine dosis? het voelde de laatste 2 keer meer ongemakkelijk dan leuk…ik ben hoogsensitief en ik moet enorm aanpassen aan volk, op feestjes, sinds corona… ik heb er precies geen plezier meer aan. Vind het jammer want xtc en dansen was voor mij een uitlaatklep.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."