#1
Ja inmiddels wel ,was wel even flink misselijkGaatie?
Ja inmiddels wel ,was wel even flink misselijkGaatie?
Hoi allen , ik ben helaas een beetje dom geweest. Net ritalin gesnoven maar voel me helemaal niet Chill... in het begin wel maar laatste lijntje kickte erin .... Hoe snel is dit uitgewerkt??? Eeuwige dank
Hoi allen , ik ben helaas een beetje dom geweest. Net ritalin gesnoven maar voel me helemaal niet Chill... in het begin wel maar laatste lijntje kickte erin .... Hoe snel is dit uitgewerkt??? Eeuwige dank
weken wakker ja? heb moeite met dat te gelovenHallo Diablo,
ik werk in het ziekenhuis en sommige patienten die Ritalin hebben gesnoven of geslikt
zijn weken wakker en plat spuiten hielp ook niet!
Wat een heftig spul he
Hallo Diablo,
ik werk in het ziekenhuis en sommige patienten die Ritalin hebben gesnoven of geslikt
zijn weken wakker en plat spuiten hielp ook niet!
Wat een heftig spul he
Ehmm denk iets van 5 mg?? Wel bijzondere ervaring hoor , was ook wel leuk alleen de misselijkheid erna zorgde voor paniek.Hoeveel had je gesnoven @Diablo69 ?
Heb lekker geslapen en voel me nu weer prima! Was een bijzondere ervaring maar ben toch meer van de psychidelica.Hee wat vervelend joh. Hoop dat het inmiddels is uitgewerkt en je toch nog een beetje een rustige nacht hebt gehad. Ritalin voortaan toch maar slikken ipv snuiven, en rustig doseren
Goh ik ben wel erg benieuwd naar de dosering dan... Weken wakker, wéken?
Hallo Diablo,
ik werk in het ziekenhuis en sommige patienten die Ritalin hebben gesnoven of geslikt zijn weken wakker en plat spuiten hielp ook niet! Wat een heftig spul he
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."