#1
bedankt voor het delen van je verhaal, heftig.Dit laat mij denken aan mij RC benzo tijd, ik maakte 1000 clonazolam tabletten 0,5 MG op in 2 maanden tijd etizolam is in mijn ogen eerder bedoeld om de afkick te verlichten van benzo's omdat het recreatief nauwelijks waarde heeft in vergelijking met veele andere benzodiazepines.
alchohol en andere zelfde GABA agonisten zorgen ervoor dat het elkaars effecten enorm versterken
het heeft me ontelbare keren in een blackout en vervolgens in het met allerij infuus/beademings apparatuur aan mijn lichaam vast gekoppeld in het ziekenhuis laten belanden!
die "gaten" in je geheugen heten blackouts en kunnen tijdens dat gebeurt ook totaal roekenloos gedrag laten voordoen zoals vechten met anderen burgers/politie/ouders stelen naakt over straat, in elkaar geslagen worden opgepakt worden, in grachten springen,kortom je angsten vallen totaal weg ik heb door die middelen 3 ongelukken gehad en heb 2 (bewuste) bijna dood ervaringen gehad.
zal er maar mee nokken als ik jou was, zo zwaar zal het nu niet voor je zijn als je enkel craving hebt.
als je lichaamlijk afkickt moetje me even een pb sturen.
na dit topic geopend te hebben toch weer 50 nieuwe besteld. en weer binnen 5 dagen op alsof het snoepjes zijn die soort van automatisch in je lichaam belanden als je eenmaal gaat.
ik kap ermee, het was wel leuk. maar te gevaarlijk