Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsis dit normaal

is dit normaal

30 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#1
Erowido zei:
Dit laat mij denken aan mij RC benzo tijd, ik maakte 1000 clonazolam tabletten 0,5 MG op in 2 maanden tijd etizolam is in mijn ogen eerder bedoeld om de afkick te verlichten van benzo's omdat het recreatief nauwelijks waarde heeft in vergelijking met veele andere benzodiazepines.

alchohol en andere zelfde GABA agonisten zorgen ervoor dat het elkaars effecten enorm versterken
het heeft me ontelbare keren in een blackout en vervolgens in het met allerij infuus/beademings apparatuur aan mijn lichaam vast gekoppeld in het ziekenhuis laten belanden!

die "gaten" in je geheugen heten blackouts en kunnen tijdens dat gebeurt ook totaal roekenloos gedrag laten voordoen zoals vechten met anderen burgers/politie/ouders stelen naakt over straat, in elkaar geslagen worden opgepakt worden, in grachten springen,kortom je angsten vallen totaal weg ik heb door die middelen 3 ongelukken gehad en heb 2 (bewuste) bijna dood ervaringen gehad.

zal er maar mee nokken als ik jou was, zo zwaar zal het nu niet voor je zijn als je enkel craving hebt.
als je lichaamlijk afkickt moetje me even een pb sturen.
Klik om te vergroten...
bedankt voor het delen van je verhaal, heftig.
na dit topic geopend te hebben toch weer 50 nieuwe besteld. en weer binnen 5 dagen op alsof het snoepjes zijn die soort van automatisch in je lichaam belanden als je eenmaal gaat.

ik kap ermee, het was wel leuk. maar te gevaarlijk
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het antwoord is je gezondheid. Dus dat ligt denk ik aan jou.
Ik zou zeggen dat je met minder af het veel leuker had gevonden mja wie ben ik?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pas toch op met Benzo
Ontgiften is zeer zwaar klote
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
GoldenGrow zei:
ik kap ermee, het was wel leuk. maar te gevaarlijk
Klik om te vergroten...

Verstandig... Nadeel van vooral Etizolam (maar meerdere benzo's hebben dit) is die blackouts. Als je Etizolam neemt en meteen gaat slapen is er niet zo veel aan de hand, als je wakker blijft gebeuren er rare dingen waar je je vaak niets meer van kunt herinneren.

Als je 50 van die dingen in 5 dagen op eet, is het niet voor jou weggelegd. Ik ben sowieso niet zo'n fan van dat spul, heb ook wel van die avonden gehad waarvan ik me niks meer kon herinneren. Sindsdien nooit meer genomen :sweatsmile:
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ach...de black outs.
Ja. Heel vervelend om mee te moeten maken.
Maar, liever deze soort, dan die van overmatig alcoholgebruik.
Want dan krijg je extra straf.
De kater, nietwaar.. .
E
EtizofitLid
01-01-2024, 00:00
#6
GoldenGrow zei:
ik heb 50 etizolam pillen op gemaakt in 4 avonden
ik blowde erbij en heb met benzos altijd dat ik heel snel meer pak, is dit normaal?

heb echt enorme gaten in me geheugen van die 4 dagen
Klik om te vergroten...

Vrienden van mij hebben dit ook, met meerdere drugs combinaties. Ik vond het ook niet normaal maar het komt vaker voor gok ik. Heb het zelf wel in de hand met veel drugs, alleen met alcohol wil het nog wel eens uit de hand lopen
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb dit thread nogveebs gelezen ...
Ongelooflijk wat een enorme hoeveelheid .
Ikzelf kreeg al hele rare en nare gevolgen van 5 tabletjes....waarvan ik me alleen het eerste nog goed kan herinneren.
De andere 4 heb ik ingenomen, terwijl ik al stevig onder invloed moet zijn geweest.
En dan nog op een later moment die dag ergens op zolder in een hoek gevonden worden, in een diepe slaap verkerende.
Voor mij een reden om met deze benzo per direct te stoppen !
Een afkick van seresta temesta is er een, die je niet licht zal vergeten. Dit kan ik daar wél over zeggen.
Ik ga ervan uit dat etizolam e d. De zelfde ellende geeft als je ervan af moet...en er is geen enkele recreatieve waarde uit te halen, of het zou het moeten kunnen stoppen van een upper avondje...
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Benzo's zijn een hell man, oppassen.
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik heb 50 etizolam pillen op gemaakt in 4 avonden
ik blowde erbij en heb met benzos altijd dat ik heel snel meer pak, is dit normaal?

heb echt enorme gaten in me geheugen van die 4 dagen
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tja. Al snel te vaak en teveel gaan nemen is ‘normaal’ in die zin dat benzo’s erom bekend staan in korte tijd afhankelijkheid te veroorzaken. Maar op de vraag of dit soort hoeveelheden normaal zijn kun je zelf neem ik aan het antwoord al formuleren, anders had je dit topic niet geopend.

Dit is vragen om een benzo-verslaving dude, ik weet niet hoe lang je dit al doet en waarom precies, maar de ontwenning van dit spul is een ramp. Stop ermee voordat je nog verder van huis bent. Sterkte.
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Minimaal 12mg per avond dus. Met 2-3 mg ben ik 6 uur onder de pannen na een nachtje stimulanten. Waarom zou je zulke absurd hoge dosissen nemen en 4 dagen achter elkaar?

Komen je dagelijkse verantwoordelijkheden niet een beetje in gevaar?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."