Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"dag mensen, Welke Rc benzo is het beste om af te bouwen van de pammetjes, heb geen recepten voor farmaceutische benzos dus zou het graag met een Rc doen. Iemand enige ervaring of tips? mvg"
"transformated zei: Als je antidepressiva nog maar juist veranderd is zou het misschien wat lastig zijn maar aan de andere kant is 2 weken niet echt lang. Pas achter 1 week kan je al lichte afkickverschijnselen hebben maar aangezien je 2 weken bezig bent zou dit nog te doen zijn. Ik zou anders gewoon met de flualprazolam afbouwen als ik jou was, dat zou ik doen. Je kan al tijd afbouwen met 1 mg en dat voor een week. Zo doe je iedere week 1mg en moet je achter een maand clean ervan zijn. Weet wel dat je misschien wat slaaptekort zal hebben maar als je bezighoud, sporten, werk en etc... Zou je eigenlijk weinig tot geen last moeten hebben bij de afbouw. Cold turkey kan je doen, dat is toch wat ik doe maar dat kan misschien wat lastiger zijn. Maar ik zeg het je je bent nog maar 2 weken bezig dus eigenlijk gaat het niet zo moeilijk zijn om te stoppen. Klik om te vergroten... Bedankt voor je reactie, Ja heb voorheen ook wel veel benzos misbruikt maar heb wel een break gehad van een maand ofzo. Moet zeggen dat het volgens mij wel heel lang duurt voordat je tolerantie weer op baseline zit. Maar denk dat flu-alprazolam best een prima middel is om mee of te bouwen zou het niet? Het heeft volgens mij een redelijk lange halfwaardetijden tijd en heb ook nog wat etizolams liggen mocht ik het echt even zwaar hebben om die even te pakken, al zijn etizolams niet echt geschikt om mee af te bouwen volgens mij. Heb ook veel gehoord over diclazepam, is misschien ook het proberen waard. Heeft een hele lange halfwaardetijd volgens mij. mvg"
"transformated zei: Tolerance can be a bitch. Diclazepam zou de analoge versie zijn van Diazepam dacht ik. Die is wel het proberen waard maar zelf heb ik eigenlijk niet echt ervaring met afbouw met rc-benzo's dus veel advies kan ik niet echt geven. Maar mezelf kennende zou ik gewoon met flualprazolam afbouwen als ik nog maar 2 weken ver zou zitten of gewoon cold turkey. Maar dat kan wat problemen met zich brengen de cold turkey en zeker als je antidepressiva slikt. Klik om te vergroten... Thanks voor je reactie, ik denk dat cold turkey idd niet echt verstandig is. Bouw denk ik idd gwn met de flu-alprazolam af. Ben wel eerder van de benzos gegaan na een tijdje bingen, de ontwenning viel mee. Had het wel steeds koud maar van rebound Anxiety had ik gelukkig weinig last. Blijf toch altijd wel bang met die benzos, je pakt ze zo makkelijk en helpen vrijwel overal tegen zowat, toch hebben ze me ook goed geholpen in slechte tijden alleen ga er voorzichtig mee om. mvg"
"Dag mensen, Had voorheen een receptje voor dexamfetamine, nu helaas niet meer. Zijn er enkele goede research stimulants die qua werking enigszins lijken op die van dexamfetamine? Heb wel veel 4f-ritalin gebruikt alleen heeft die de eerste 2 uur een sterk en ook euforisch effect maar ervaar ik daarna al een lichte comedown maar de after-effects blijven wel weer heel lang hangen. Vind het een prima middel voor het stappen maar ben eigenlijk opzoek naar een ietswat subtieler middel, denk hierbij aan dat het niet teveel angsten geeft, geen hele lange halfwaardetijd heeft en waarbij de comedown ook niet al te heftig is. heeft iemand enig idee welk middel een beetje in dat plaatje past? mvg"
"Thx voor de berichten mensen, heb een dagje zonder pammetje ge probeert maar ging heel kut heeft wss ook met die antidepressiva te maken nog gok ik. Ja er is helaas nog niet veel bekend over flu-alprazolam, is het wel degelijk een middel wat lijkt op de echte xannies of heeft het een ietswat andere werking? Heb maar 1 keer xanax gehad."
"inner_search zei: Wat ik weet dat er bekend is dat ik via vrijwillige opname op 5 dagen omgezet ben van 6mg+ flualpra verspreid over de dag naar 4x10mg diazepam. Had enkel last van wat trillen , zweten en enorme moodswings. Dag 6 was alles weer beter behalve de moodswings. Nu paar maand later sta ik ik 8/8/10mg dia. Klik om te vergroten... Best flink benzotje dan vgm ja, hoor van vele dat ze van 1mg al flinke amnesia hebben al heb ik dat totaal niet meer, ook is de sederende werking heel wat minder. Tolerantie is wel echt een dingetje met die pammetjes, lastig om vanaf te komen man."
"Megadude zei: Flumazenil is toch handig als je wilt afkicken? Klik om te vergroten... Heb ik ook wat studies over gelezen, vervelende aan flumazenil is dat de roa lastig is. In ziekenhuizen gebruiken ze het als antidote voor een benzo overdosis maar dan krijg je het intraveneus. Weet niet of je het sublingual of Nasaal kan gebruiken. Het is echter ook wel lastig om aan te komen, volgens mij en mocht je het ergens kunnen vinden op het internet gok ik dat het voornamelijk in vloeibare vorm verkrijgbaar is. Het schijnt wel een hele snelle werking te hebben tegen ontwenningsverschijnselen. In Italië gebruiken enkele artsen flumazenil om van de benzos af te kicken. Pas wel op als je er zelf mee aan de haal gaat, ik weet niet zeker of het klopt maar het kan volgens mij epileptische aanvallen uitlokken. mvg"
"GoldenGrow zei: ik heb 50 etizolam pillen op gemaakt in 4 avonden ik blowde erbij en heb met benzos altijd dat ik heel snel meer pak, is dit normaal? heb echt enorme gaten in me geheugen van die 4 dagen Klik om te vergroten... Vrienden van mij hebben dit ook, met meerdere drugs combinaties. Ik vond het ook niet normaal maar het komt vaker voor gok ik. Heb het zelf wel in de hand met veel drugs, alleen met alcohol wil het nog wel eens uit de hand lopen"
"Ja gebruik het nu 2 weken achter elkaar, wel wat redelijke doseringen. Ong 4mg flualprazolam per dag. Zit met in een antidepressiva switch dus ben nogal instabiel vandaar dat het gebruik wat hoog ligt. Zou cold turkey ook mogelijk zijn of zou dat iets wat te heftig zijn?"
"Dag mensen, ik gebruik al een tijd benzos zo nu en dan, alleen nu ik net met een ander antidepressivum begonnen ben en met een andere gestart(had Mirtazapine 45mg, ben overgegaan op Venlafaxine 37,5mg op het moment) en slik dat nu ruim een week alleen zijn mijn angsten flink toegenomen(of het door het stoppen van de mirta komt of door het starten van de venlafaxine, durf ik niet te zeggen) maar merk dat mijn benzo tolerantie nogal hoog is, waarbij ik bij de eerste keer etizolam van 2mg al wankelend de trap op liep, doet dat nu vrijwel niks. Ik weet dat dit niet verstandig is om veel benzos te gebruiken en baal er ook wel een beetje van maar het weerhoud me wel een beetje van mijn suïcidale gedachtes en dat ik enigszins kan functioneren. Nu is mijn vraag of er mogelijkheden zijn om mijn benzo tolerantie wat te verminderen, nmda antagonisten staan bekend om zijn anti-tolerante werking op bepaalde middelen maar geld dit ook voor benzos? zijn er misschien ook andere middelen, supplementen of iets dergelijks die bekend zijn om de benzo tolerantie te verlagen? Wil sowieso een tolerantie break houden zodra de antidepressiva zijn werking(hopelijk) doet maar moet even door deze heftige weken heen. Heeft iemand toevallig tips of ervaringen? mvg"