#1
Je kunt juist beter pas xtc gebruiken op de after of op het eind van het festival, dat zal de ervaring zoveel beter maken en overdag op het festival aan de speed/coke met wat alcohol, that's the remedy to party
Ik vind speed na X eigenlijk best chill. Vermindert de come down heel erg voor mij, en houd wel de energie om door te gaan. Ik zou wel accepteren dat je X op een gegeven moment uitgewerkt is, en niet proberen dat gevoel nog te zoeken want dat gaat niet meer lukken. Ook echt niet meer bijpakken, 0 effect en 2x ergere kater.
Rond het uitwerken van de X iets van 80-100mg speed pakken, liefst oraal want dat spreidt het effect wat meer uit. En dus accepteren dat je wss niet meer gaat pitten die nacht x)
Disclaimer: Dit alles o.b.v. mijn eigen ervaringen
Na speed of coke overdag zal de xtc tegenvallen later.Je kunt juist beter pas xtc gebruiken op de after of op het eind van het festival, dat zal de ervaring zoveel beter maken en overdag op het festival aan de speed/coke met wat alcohol, that's the remedy to party
Hoezo dan? Had ik nooit last van😨Na speed of coke overdag zal de xtc tegenvallen later.
Ik zelf nooit gedaan maar ik hoor van anderen dat ze echt minder van de mdma voelen na speed. Is ook logisch wel. Plus dat het natuurlijk een heel slechte combi is.Hoezo dan? Had ik nooit last van😨
Ik gebruikte altijd een klein beetje speed voor de energie om te kunnen feesten en dan tegen het einde aan ging ik pas wauzen
Het voelt misschien lekker bij jou maar het is echt rete slecht advies. Het is echt vele malen belastender en slechter voor je brein en vasculaire systeem. Zei ik in dat andere topic ook al.
Op een festival coke gebruiken vind ik juist het allerkutst. Je loopt continu te snuiven en je (ik iig) wordt er veel afstandelijker van, itt coke gebruik in thuissettingop het festival aan de speed/coke met wat alcohol,
Dan kan ik hier wellicht ook mijn vraag kwijt. Ik gebruik om de 6 weken keurig 180 mmg puur M en heb nog nooit iets anders geprobeerd. Wel interesse behalve in coke. Nu ga ik naar Fusion van de zomer. Super veel zin in ! Maar dat betekend 4 dagen en nachten festivallen. Natuurlijk duik ik m’n tent in af en toe maar hoe ga ik dit aanpakken wat drugs betreft ? Zijn er psych drugs waar je ook lekker op kunt dansen ? Het zal waarschijnlijk 1a 2 x m zijn ,maar de rest? Blowen ? Paddo’s ? Lsd? Ik ben geïnteresseerd in jullie ervaringen. Groetjes me ( 52) 😇😃Lieve liefhebbers van festivals en pillen,
Aankomende zaterdag ga ik met een paar maten naar een festival. Het duurt van 12-23 en om 12 uur ‘s nachts is een van die maten jarig en gaan we nog afteren. Ik wil dus aan de X maar als ik om 2 uur ‘s middags begin zal ik rond 12en wel aardig inkakken en bijnemen heeft dan geen meer. Zat dus te denken om daarna over te stappen op coke, pep of keta maar heb geen ervaring met die drugs na xtc en weet dus niet of dat mn xtc ervaring een beetje verpest
Tips voor een lekkere combi waar ik de avond een beetje mee kan verlengen?
De groeten!
Dan kan ik hier wellicht ook mijn vraag kwijt. Ik gebruik om de 6 weken keurig 180 mmg puur M en heb nog nooit iets anders geprobeerd. Wel interesse behalve in coke. Nu ga ik naar Fusion van de zomer. Super veel zin in ! Maar dat betekend 4 dagen en nachten festivallen. Natuurlijk duik ik m’n tent in af en toe maar hoe ga ik dit aanpakken wat drugs betreft ? Zijn er psych drugs waar je ook lekker op kunt dansen ? Het zal waarschijnlijk 1a 2 x m zijn ,maar de rest? Blowen ? Paddo’s ? Lsd? Ik ben geïnteresseerd in jullie ervaringen. Groetjes me ( 52) 😇😃
2C-B kan heel leuk zijn op een festival maar zorg wel dat je het al minstens 2 keer eerder in een thuissetting hebt gedaan. Het kan nogal overweldigend zijn op een festival en dat geldt nog meer voor paddo's of LSD. Die laatste twee zou ik toch niet aanraden op een festival tenzij je er al meerdere tientallen keren ervaring mee hebtBedankt voor je reactie. Ik heb mij al ingelezen wat 2 cb betreft en dat spreekt mij wel aan. Heel informatief dit forum! Eerst MDMA en daarna 2cb kan ook. Ik heb nooit hoofdpijn of een dip van M overigens,ook omdat ik geen alcohol erbij drink denk ik. Ik ben idd niet meer de jongste maar dit soort dingen doen houden me wel jong van geest🙈🧚♀️
Ik zou wel wat eten van te voren. Festivals kosten veel energie.Hier nog een vraag over 2-cb. Ik lees wel dat je er ook misselijk van kan worden. Is het nou handig om van tevoren wel iets te eten? Of is op je nuchtere maag beter. Ik haat kotsen🤮. Ik heb van die gele van 11 mmg,is dan 1 nemen voor de eerste keer prima ? Het wordt toch pas bij Fusion festival hoor,ben er niet aan toe gekomen het uit te proberen.
In Duitsland toch?Nou ik heb net 4 dagen Fusion festival gehad. Dat festival is het aller leukste hippie techno festival wat er er. Een vrijstaat voor 70000 man met veel kunst en visuals. Geen beveiliging geen politie maar wel goed georganiseerd met walkietalkie mensen in graffiti auto’s uit het jaar 0. Het was zo overweldigend dat ik maar 1 2cb pil aandurfde van 11 mmg. Met alle lichtjes en psychedelische muziek was dat al heerlijk.
helemaal zen gevoel en 1 met de rest. De andere dagen beetje X gedaan en bio wijn. En geblowd maar dat deed weinig. Volgend jaar weer en dan misschien wat meer psychadelica zoals paddo’s of chocola. Dat festival is niet commercieel dus moeilijk om kaarten te krijgen maar echt,ik denk dat iedereen het geweldig zal vinden!
Dat klinkt als een leuk festival! Alleen techno? Daar hou ik dan weer niet zo van.Nou ik heb net 4 dagen Fusion festival gehad. Dat festival is het aller leukste hippie techno festival wat er er. Een vrijstaat voor 70000 man met veel kunst en visuals. Geen beveiliging geen politie maar wel goed georganiseerd met walkietalkie mensen in graffiti auto’s uit het jaar 0. Het was zo overweldigend dat ik maar 1 2cb pil aandurfde van 11 mmg. Met alle lichtjes en psychedelische muziek was dat al heerlijk.
helemaal zen gevoel en 1 met de rest. De andere dagen beetje X gedaan en bio wijn. En geblowd maar dat deed weinig. Volgend jaar weer en dan misschien wat meer psychadelica zoals paddo’s of chocola. Dat festival is niet commercieel dus moeilijk om kaarten te krijgen maar echt,ik denk dat iedereen het geweldig zal vinden!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."