#1
Nou ik heb net 4 dagen Fusion festival gehad. Dat festival is het aller leukste hippie techno festival wat er er. Een vrijstaat voor 70000 man met veel kunst en visuals. Geen beveiliging geen politie maar wel goed georganiseerd met walkietalkie mensen in graffiti auto’s uit het jaar 0. Het was zo overweldigend dat ik maar 1 2cb pil aandurfde van 11 mmg. Met alle lichtjes en psychedelische muziek was dat al heerlijk.
helemaal zen gevoel en 1 met de rest. De andere dagen beetje X gedaan en bio wijn. En geblowd maar dat deed weinig. Volgend jaar weer en dan misschien wat meer psychadelica zoals paddo’s of chocola. Dat festival is niet commercieel dus moeilijk om kaarten te krijgen maar echt,ik denk dat iedereen het geweldig zal vinden!
helemaal zen gevoel en 1 met de rest. De andere dagen beetje X gedaan en bio wijn. En geblowd maar dat deed weinig. Volgend jaar weer en dan misschien wat meer psychadelica zoals paddo’s of chocola. Dat festival is niet commercieel dus moeilijk om kaarten te krijgen maar echt,ik denk dat iedereen het geweldig zal vinden!