Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsThuis komen na een feest wanneer je nog bij je ouders woont

Thuis komen na een feest wanneer je nog bij je ouders woont

17 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lezen en leren zei:
En een beetje mdma door de cornflakes 💕💕
Klik om te vergroten...

lijkt me een heerlijke combi met af en toe een interessant smaakje wat je dan proeft!

@julianschipper
Ik zou of ergens anders slapen, of gewoon wat eerder weggaan bij het feest, maarja dat is soms niet leuk..

dus de 3e oplossing;

Nu ga je een hele nacht doorhalen en voor veel mensen (en ouders) is het wel een beetje bekend dat dit op alleen alcohol over het algemeen een flinke opgave is. Verder staat ADE ook wel aardig bekend om de drugs. Ik zou gewoon binnenkomen, zeggen dat je compleet gesloopt bent en lekker je bed in duiken. Denk niet dat je ouders nog een heel gesprek en een gezellige ochtend verwachten van iemand die de hele nacht doorhaalde op een feest haha..

Als je echt nog met je kaak alle kanten op gaat en je ogen openstaan alsof je constant in koplampen kijkt, dan zou ik lekker wat later thuiskomen nog 😂

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#2
AlwaysTrying zei:
Als wie dan ook m'n woonkamer binnen zou komen lopen met z'n jas tot over z'n gezicht getrokken én daarbij ook nog een zonnebril op, dan zal ik van schrik met croissantjes én m'n bestek gaan smijten, omdat ik zou denken overvallen te worden. 😅😅

Ik zou die "vermomming" achterwege laten, dat wekt sowieso wel wat argwaan op denk ik. 😅
Klik om te vergroten...
Krijgen we ook nog bange eitjes...
A
AlwaysTryingLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mevrouw Pløp zei:
Krijgen we ook nog bange eitjes...
Klik om te vergroten...
Precies! En als je iets niet tegen je knar aan wil krijgen, zeker na een feest niet, zijn het bange eitjes! 😅
j
julianschipperLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hi, binnenkort heb ik met Amsterdam Dance Event een feest die tot 06:00 duurt. Bij dit feest wil ik XTC gebruiken. Mijn ouders zijn enorm tegen drugs. Alcohol vinden ze goed, maar zijn enorm tegen wiet en al helemaal XTC. Toch heb ik al meerdere malen XTC gebruikt, maar kwam ik thuis van het festival als mijn ouders al op bed lagen. Nu zal ik dus thuis komen wanneer zij wakker zijn en eventueel aan de ontbijt tafel zitten. Ik stress hier toch wel een beetje om, want straks kom ik ze tegen. Ik vroeg mij af wat jullie ervaringen waren en of jullie je er eventueel weg mee zijn gekomen.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
snap ik , ik had het vroeger ook,

volgewaused thuis komen en me pa wakker moeten bellen voor me sleutel om 4 uur snachtst terwijl die eigelijk in me broekzat zat hehe,

ik slaap meestal bij een vriend na z’n feest maar in december ben ik ook pas 8 uur thuis,

gewoon zo normaal mogelijk proberen te doen goedemorgen ‘ja was leuk of wat je ook had gedaan / niet geslapen je gaat slapen of wel al geslapen maar gaat verder slapen, maar inplv van beneden blijven en zitten te schaatsen zonder ijs zou ik zo snel mogelijk naar boven gaan
R
Rom123Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik had vaak hetzelfde probleem ik probeerde altijd niet nog te laat bij te pakken zodat ik niet helemaal kaak schaatsend thuis kwam en vaak kwam ik gewoon de woonkamer in en zei ik hey waarna me ouders vroegen hoe het was en ik dan zei ja was leuk maar ben wel moe dus ik ga slapen en daarna meteen door naar me kamer loop
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#7
Om 6 uur moet je pill al uitgewerkt zijn.
En toen ik weinig van drugs wist en was zelf anti drugs, zag ik nooit aan mijn zoon dat hij iets had gebruikt, achteraf bleek dat hij weleens xtc of keta gebruikte.
Tenzij je echt niet totaal high thuis komt is niets aan de hand.
We, naïve ouders , zijn blind. ( maar ik niet meer:wink:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Respecteer de wensen van je ouders. Dus slaap ergens anders of kom pas thuis als zij weg zijn, ik neem aan dat ze allebei werken?
h
hetgajulliegoedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vind ouders die al om 6u aan het ontbijten zijn, sowieso niet te doen.
j
julianschipperLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lezen en leren zei:
Ik vind ouders die al om 6u aan het ontbijten zijn, sowieso niet te doen.
Klik om te vergroten...
Haha, doen ze ook niet. Het feest is afgelopen om 06:00 maar ik moet ook nog naar huis reizen, dus rond 7:30-8:30 kom ik thuis. Dan zitten ze wel al te eten.
j
julianschipperLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rom123 zei:
Ik had vaak hetzelfde probleem ik probeerde altijd niet nog te laat bij te pakken zodat ik niet helemaal kaak schaatsend thuis kwam
Klik om te vergroten...
Zit daar zelf ook aan te denken. Mijne zijn 260mg en breek ze in kwartjes. Weeg zelf 75 kilo. Het feest is dus tot 06:00 en zal rond 08:00 thuis komen, denk dat ik dan na 04:00 wel moet stoppen met er bij nemen. Ook dacht ik er aan om mijn jas opgetrokken tot mijn neus te dragen ‘omdat ik het koud heb’ en mijn zonnebril op ‘omdat het licht pijn doet aan mn ogen’.
P
Pablo RabanneLid
01-01-2024, 00:00
#12
julianschipper zei:
Zit daar zelf ook aan te denken. Mijne zijn 260mg en breek ze in kwartjes. Weeg zelf 75 kilo. Het feest is dus tot 06:00 en zal rond 08:00 thuis komen, denk dat ik dan na 04:00 wel moet stoppen met er bij nemen. Ook dacht ik er aan om mijn jas opgetrokken tot mijn neus te dragen ‘omdat ik het koud heb’ en mijn zonnebril op ‘omdat het licht pijn doet aan mn ogen’.
Klik om te vergroten...
Ik weet niet hoe jouw ouders tegenover truffels staan, maar daar krijg je ook grote pupillen van.. dus altijd als mijn moeder het vraagt zijn heb ik gewoon truffels gehad🤣
P
Pablo RabanneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lezen en leren zei:
En een beetje mdma door de cornflakes 💕💕
Klik om te vergroten...
Dat lijkt me verschrikkelijk ranzig. Wel creatief
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hoe meer je ermee bezig bent hoe vreemder je, je gedraagt en hoe sneller je door de mand valt 😜.
j
julianschipperLid
01-01-2024, 00:00
#15
G30 zei:
Ik weet niet hoe jouw ouders tegenover truffels staan, maar daar krijg je ook grote pupillen van.. dus altijd als mijn moeder het vraagt zijn heb ik gewoon truffels gehad🤣
Klik om te vergroten...
Alle drugs is een no go, zelfs truffels. Het zit gewoon zo niet in hun systeem. Zelfs alcohol begonnen ze laat mee, mijn vader begon pas echt te drinken op zijn 25e en mijn moeder is (naar haar zeggen) nooit volledig dronken geweest.
P
Pablo RabanneLid
01-01-2024, 00:00
#16
julianschipper zei:
Alle drugs is een no go, zelfs truffels. Het zit gewoon zo niet in hun systeem. Zelfs alcohol begonnen ze laat mee, mijn vader begon pas echt te drinken op zijn 25e en mijn moeder is (naar haar zeggen) nooit volledig dronken geweest.
Klik om te vergroten...
Dan hebben ze er iig ook geen verstand van dus dat is wel een plus!


Druktemaker zei:
Hoe meer je ermee bezig bent hoe vreemder je, je gedraagt en hoe sneller je door de mand valt 😜.
Klik om te vergroten...
En idd wat @Druktemaker hier zegt.. Gewoon je ouders zo veel mogelijk proberen te vermijden en als je ze zien en vragen stellen het leggen op een: moe zijn, of hoofdpijn etc..
h
hetgajulliegoedLid
01-01-2024, 00:00
#17
En een beetje mdma door de cornflakes 💕💕
A
AlwaysTryingLid
01-01-2024, 00:00
#18
julianschipper zei:
Ook dacht ik er aan om mijn jas opgetrokken tot mijn neus te dragen ‘omdat ik het koud heb’ en mijn zonnebril op ‘omdat het licht pijn doet aan mn ogen
Klik om te vergroten...
Als wie dan ook m'n woonkamer binnen zou komen lopen met z'n jas tot over z'n gezicht getrokken én daarbij ook nog een zonnebril op, dan zal ik van schrik met croissantjes én m'n bestek gaan smijten, omdat ik zou denken overvallen te worden. 😅😅

Ik zou die "vermomming" achterwege laten, dat wekt sowieso wel wat argwaan op denk ik. 😅
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."