Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik had vaak hetzelfde probleem ik probeerde altijd niet nog te laat bij te pakken zodat ik niet helemaal kaak schaatsend thuis kwam en vaak kwam ik gewoon de woonkamer in en zei ik hey waarna me ouders vroegen hoe het was en ik dan zei ja was leuk maar ben wel moe dus ik ga slapen en daarna meteen door naar me kamer loop"