Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrippen van Zolpidem

Trippen van Zolpidem

49 antwoorden
48 weergaven
18-5-2026
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#1
dat vind ik ze in praktijk ook niet. Behalve goed slapen krijg ik er niet echt een rush of vreemd gevoel van, + dat ik er van uit mijn mond ga stinken. Neem ze echt zo min mogelijk
e
engeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey,
Ik wou even vragen of je misschien weet of er iets is in dezelfde werking van zolpidem maar dan in vloeibare vorm?
Groetjes
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#3
denk dat vloeibare diazepam het meest in de richting komt, maar ook niet echt eigenlijk

waarom ??
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#4
ok...ik ken wel om te beginnen mensen die van 1 zolpidemmetje beetje visuals hebbe ofzo..
maar om nu van de trap te vallen na inname van 1tje lijkt me wat overdreven..
maar sommige mensen zijn er blijkbaar veel gevoeliger voor als anderen..ikzelf voel er NIETS van (buiten beetje suffer en warmte rond men hoofd) ook niet als ik wakker blijf ..ik had es een doosje van 30 pilletjes en het was leeg een 6-tal dagen later ..niets vreemd mee gedaan of meegemaakt gewoon een continu niet-volledig-nuchter zijnde toestand voor 6 dagen :)

wat betreft de diazepam vloeibaar als vervanging van zolpidem...daar doe je zolpidem toch iets te veel eer aan...
diazepam is stukken beter he...maar alsje iets wil wat ong even krachtig is als je zolpidem..euh..neem een xanax in tabletvorm ofzo...dat is nog zoiets dat maar 10 min opkomt en dan weer weg is :)
j
jokeLid
01-01-2024, 00:00
#5
heb het een paar jaar iedere dag geslikt, dus om het nou niet verslavend te noemen...
zelfs toen ze me op de remeron (AD met bijwerking slaapverwekkend--verschrikkelijke meds > ellende ten top) hadden gezet bleef ik ze slikken, omdat ik bang was niet in slaap te vallen.

maar ik heb er regelmatig (lichtelijk) op ziten hallicuneren. maar dan wel in combi met alcohol. ik dronk graag bier en dan vond ik het slaaptijd worden en nam dan een stilnoct. dan bleef ik door inetten en de letters kregen een veel mooiere vorm. de kleuren werden ook een stuk mooier.
meeste tijd had ik ook het gevoel dat er een stuk of 3 mensen van over mijn schouder mee zaten te kijken. was niet eng, vond ik wel grappig.

ik neem ze nu nog heel af en toe als ik er op tijd uit moet en dan val ik als ik nuchter ben binnen een kwartier zeker wel in slaap. laatst nog tijdens het online gamen binnen 6 mins, ik werd wakker midden in een spel alleen achter gelaten. ze hadden al begrepen dat ik nok in mijn stoel lag.

ik zou zelf ook denken dat je echt niet op 3 van die pillen op stap kan gaan, zou nml binnen de kortste keren nok liggen in een hoek --als ik de kroeg al zou halen. maar vriendin van me heeft ze tijdens party genomen en is goed uit haar dak gegaan. die had er toch minimaal 5 op die bewuste nacht.

in de tijd dat ik er zoveel bij dronk ben ik menige malen wakker geworden met een leeg bord naast mn bed. dan was het altijd raden wat ik die nacht nu weer had gekookt.
ben blij dat ik in die tijd de frituurpan het huis had uitgeschopt, want dat zou verkeerd af kunnen lopen. alhoewel dat broodje dat 12 uur in de oven had gelegen ook aardig zwart was geworden.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#6
Flunitrazespeed zei:
wat betreft de diazepam vloeibaar als vervanging van zolpidem...daar doe je zolpidem toch iets te veel eer aan...
Klik om te vergroten...

Dat snap ik ook wel, maar het enige wat vloeibaar is dat word gemaakt voor zover ik weet is dat, vandaar dat antwoord. Dat diazepam velen malen beter is als zolpidem of zopiclon hoef je mij als laatste te vertellen :wink:
B
BontkikkerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Van diazepam krijg je een kater/depressie als je die regelmatig neemt, ook al omdat je dan meer moet nemen om het gewenste effect te bereiken.

Ik vind zolpidem niet de moeite waard om daar meer van te nemen dan voorgeschreven is, je weet in dat geval de volgende dag niet meer hoe je naar bed gekomen bent. Voor diegenen die dan nog even een joint willen roken alvorens in te slapen, bestaat bij gebruik van zolpidem een behoorlijk gevaar dat die brandend en wel uit de hand van de slaper valt.
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb een tripreport over zolpidem geschreven:

viewtopic.php?f=21&t=22371
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#9
zwaar trippen zou ik het niet noemen maar is wel chill, je bent gewoon tam,wat wazig, je ziet daardoor wel sneller iets wat er niet is maar zwaar trippen, toch niet meteen,
mss als je er voldoende pakt dat je dan wel vette dingen begint te zien.
Z
ZolpietjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Graag wil ik mijn ervaring hier delen.
Al 18 jaar neem ik zolpidem.
In het begin zeer onschuldig... 1 tabletje in mijn bed en slapen.
Naarmate de jaren vorderden, nam ik zolpidem niet meer om te gaan slapen, eerder om me overeind te houden!

Ik lees dat velen hier (waaronder ook ik) vaak geconfronteerd worden/werden met black-outs van hier tot in Tokio... Inderdaad.
Ook ik spring makkelijk mijn wagen in en heb de tijd van mijn leven onder invloed van zolpidem!
MAAR... als ik thuis kom begint het... Dan word ik geconfronteerd met de best wel gevaarlijke dingen die ik heb uitgehaald en daar weet ik gewoon niks meer van, dat is en blijft beangstigend!
O.a mijn wagen geblutst en niet weten hoe dat komt, meerdere keren paaltjes geraakt en op dat moment vind je dat absoluut niet erg want je leeft in een roes...
Aan mijn wagen kom ik nog amper, het is idd onverantwoord de baan op te gaan!
Ik zal me eerder laten rijden want (en ik ga in op één van bovenstaande berichten) met 3 zolpidems kan je makkelijk uitgaan, maar vermijd alcohol :beer:

Kijk, het is nu 10.39u in de ochtend, ik heb reeds 4 zolpidems geslikt.
Eens hij is uitgewerkt, begin ik te beven. :cry:
Dus op naar de volgende. Al realiseer ik me dat ik mijn lichaam vreselijke dingen aandoe!

Een ander effect op mij is dat ik inderdaad héél sociaal word. Ik begin te sms'en, bellen, idd ook dingen online bestellen, mails te sturen (niet altijd weet ik daarna nog naar wie en wat ik schreef), maar ik word van zolpidem (zo lijkt het wel) helderder, nuchterder, de grootste poëet, dat neem je niet voor mogelijk.
Ik heb al gedichten geschreven waarvan ik achteraf dacht... "Is dàt van mij??"

Ik vraag me af of mensen ook deze ervaringen hebben...
Uitgaan met zolpidem kan perfect (maar blijft gevaarlijk)...
Ik val er niet van in slaap, integendeel.
Maar ik heb nog nooit 1 enkele keer gehallucineerd en ik ben niet dik of groot, eerder wat mager...
Zolpidem neemt remmen en angsten weg, waardoor je je beter gaat voelen.
Beetje hetzelfde effect als alcohol. Al zou ik ze niet meer combineren, daar komen ongelukken van! :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."