Over wie heb je het nu, over jezelf?
Ja ook dan uiteraard.
Je kan jezelf wel voor de gek houden, maar mij niet. Je probeert gewoon je drugsmisbruik goed te praten, en wel op precies dezelfde manier die ik al meer ben tegen gekomen bij dissoliefhebbers.
Overigens komt je vergeetachtigheid door je drugsmisbruik en niet door jong dementie lol.
Nee man , was gwn een algemene vraag.
Ik heb geen jong dementie , gwn vergeetachtig door het blowen
![:grin:]()
Ik geef (of probeer toch als ik het zelf in zie) men probleem zeker niet op te lossen met drugs.
Met uitzondering van eens in de x aantal tijd een trip om terug met beide voeten op aarde te staan , als je dat ook vluchten vind.
Ja dan vlucht ik in drugs in jouw ogen.
Nogmaals , ben 3 weken clean van speed.
Benzo taper verkoopt redelijk, blow een pak minder.
En mijn emoties beginnen terug te komen , en die laat ik ook de vrije loop...
Ben ik pist off zoals nu, ga ik cardio of boksen.
Ben ik down zet ik uplifting muziek op en probeer me er door te trekken.
Ben ik nog leer down , barst ik in tranen uit bij men ouders of vrouw , schaam ik me niet voor hoor.
Hoort bij men afkickproces (en erna ook nog natuurlijk...)
Wat ik wel heb is terug nood aan een goed gesprek me een psycholoog of vakkundige om meer structuur te creëren in men leven , en niet van hier naar daar als kip zonder kop te gaan lopen.
+het overlijden van men grootvader blijft nog elke dag nagalmen in men kop.
Ik wou jullie mening hierover , de jouwe en
@Ganggang💯 Heb ik nu
![:wink:]()