#1
Zonder de benzo (of elke andere) afkick te willen bagatelliseren,
Op het gebied van emoties voelen is er eigenlijk niet zoiets als een overdreven emotie. Het waardeoordeel dat je eraan geeft is eigenlijk irrelevant. Dat is namelijk de emotie die je hebt en die je moet voelen. Natuurlijk is deze wel overdreven vergeleken bij normaal, maar normaal is jouw werkelijkheid niet meer.
Wij mensen zijn denk ik wel in staat veel heftigere emoties te verwerken dan we vaak denken.
Op het gebied van emoties voelen is er eigenlijk niet zoiets als een overdreven emotie. Het waardeoordeel dat je eraan geeft is eigenlijk irrelevant. Dat is namelijk de emotie die je hebt en die je moet voelen. Natuurlijk is deze wel overdreven vergeleken bij normaal, maar normaal is jouw werkelijkheid niet meer.
Wij mensen zijn denk ik wel in staat veel heftigere emoties te verwerken dan we vaak denken.