Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk heb het idee dat benzos niet werken bij mij

Ik heb het idee dat benzos niet werken bij mij

45 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zonder de benzo (of elke andere) afkick te willen bagatelliseren,

Op het gebied van emoties voelen is er eigenlijk niet zoiets als een overdreven emotie. Het waardeoordeel dat je eraan geeft is eigenlijk irrelevant. Dat is namelijk de emotie die je hebt en die je moet voelen. Natuurlijk is deze wel overdreven vergeleken bij normaal, maar normaal is jouw werkelijkheid niet meer.

Wij mensen zijn denk ik wel in staat veel heftigere emoties te verwerken dan we vaak denken.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindless zei:
Wij mensen zijn denk ik wel in staat veel heftigere emoties te verwerken dan we vaak denken.
Klik om te vergroten...
Dit is het hem vooral met afkicken denk ik.
Emoties die je maanden of jarenlang niet gevoeld heb , komen ineens op En weet niet hoe je hiermee om kan..
Psychedelica heeft me vooral doen inzien dat ik een emotieloos wezen geworden was door de benzo's en het tijd was voor verandering.

Daarom neem ik van tijd tot tijd nog eens een goede puff dmt , een md lsd , of raar maar waar , een kleine dosis o-pce.
Helpt me enorm om te gaan en te verwerken wat ik jaren niet gevoeld heb.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
inner_search zei:
Dit is het hem vooral met afkicken denk ik.
Emoties die je maanden of jarenlang niet gevoeld heb , komen ineens op En weet niet hoe je hiermee om kan..
Psychedelica heeft me vooral doen inzien dat ik een emotieloos wezen geworden was door de benzo's en het tijd was voor verandering.

Daarom neem ik van tijd tot tijd nog eens een goede puff dmt , een md lsd , of raar maar waar , een kleine dosis o-pce.
Helpt me enorm om te gaan en te verwerken wat ik jaren niet gevoeld heb.
Klik om te vergroten...
Ik ben grootgebracht met het idee dat emoties tonen niet hoort. Sta daardoor ook niet echt in contact met mijn eigen gevoel, wat geresulteerd heeft in een burn-out. Nu gebruik ik net als jij soms psychidelica om meer in contact te komen met jezelf. Moet zeggen dat het goed werkt.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
inner_search zei:
Dit is het hem vooral met afkicken denk ik.
Emoties die je maanden of jarenlang niet gevoeld heb , komen ineens op En weet niet hoe je hiermee om kan..
Psychedelica heeft me vooral doen inzien dat ik een emotieloos wezen geworden was door de benzo's en het tijd was voor verandering.

Daarom neem ik van tijd tot tijd nog eens een goede puff dmt , een md lsd , of raar maar waar , een kleine dosis o-pce.
Helpt me enorm om te gaan en te verwerken wat ik jaren niet gevoeld heb.
Klik om te vergroten...
Ik wil niet weten hoe ik was geweest had ik nooit psychedelica ontdekt, ondanks dat het ook wel negatieve effecten op me heeft gehad. Ben super dankbaar dat het bestaat.

Zo ook nu, doe ik een psilo MD en leert het me hoe ik rustiger moet worden in mijn ademhaling. En dat heeft echt enorme positieve effecten op mijn gehele gezondheid. Zou jij ook niet over een tijdje psilo MD gaan doen?


Rivalrie zei:
Ik ben grootgebracht met het idee dat emoties tonen niet hoort. Sta daardoor ook niet echt in contact met mijn eigen gevoel, wat geresulteerd heeft in een burn-out. Nu gebruik ik net als jij soms psychidelica om meer in contact te komen met jezelf. Moet zeggen dat het goed werkt.
Klik om te vergroten...
Echt mooi man :blush::thumbsup:
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rivalrie zei:
Ik ben grootgebracht met het idee dat emoties tonen niet hoort. Sta daardoor ook niet echt in contact met mijn eigen gevoel, wat geresulteerd heeft in een burn-out. Nu gebruik ik net als jij soms psychidelica om meer in contact te komen met jezelf. Moet zeggen dat het goed werkt.
Klik om te vergroten...
Men vader was ook van dat principe toen ik jonger was , tot ik een eigen brein kreeg dat terug "vocht".
Ik heb een zeer goede band met men ouders , enorm goed zelfs.
En wil ze niet gaan slechtmaken , maar ik ben groot gebracht met een apotheek aan huis zeg maar.

Adhd, onhandelbaar , van de ene med naar de andere , stims , antipsychotica, depresiva , noem maar op.
Heeft ook veel van men emoties als kind onderdrukt.

Ben nu 3 weken clean van de speed.
Men taper lukt al 3 weken zeer goed (en moet goed blijven gaan!).
Mindless zei:
Zo ook nu, doe ik een psilo MD en leert het me hoe ik rustiger moet worden in mijn ademhaling.
Klik om te vergroten...
Binnen 2 maanden md ik ook met psilo !
Zit deze maand nog met men 1p md, die vandaag was :grin:
Ben nu samen aan het werk met men pa (zelfde bedrijf) en hij wil volgende week ook starten met een maandje microdosen.

Wat is jullie mening over disso's ivm depressiviteit en of verdrongen gedachten en emoties ?
Als ik o-pce heb gebruikt (max 15mg op een avond)
Voel ik me de dagen erna zelfs beter , meer focus en heb ik die extra trap onder men kont niet nodig om in actie te schieten.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#6
inner_search zei:
Men vader was ook van dat principe toen ik jonger was , tot ik een eigen brein kreeg dat terug "vocht".
Ik heb een zeer goede band met men ouders , enorm goed zelfs.
En wil ze niet gaan slechtmaken , maar ik ben groot gebracht met een apotheek aan huis zeg maar.

Adhd, onhandelbaar , van de ene med naar de andere , stims , antipsychotica, depresiva , noem maar op.
Heeft ook veel van men emoties als kind onderdrukt.

Ben nu 3 weken clean van de speed.
Men taper lukt al 3 weken zeer goed (en moet goed blijven gaan!).

Binnen 2 maanden md ik ook met psilo !
Zit deze maand nog met men 1p md, die vandaag was :grin:
Ben nu samen aan het werk met men pa (zelfde bedrijf) en hij wil volgende week ook starten met een maandje microdosen.

Wat is jullie mening over disso's ivm depressiviteit en of verdrongen gedachten en emoties ?
Als ik o-pce heb gebruikt (max 15mg op een avond)
Voel ik me de dagen erna zelfs beter , meer focus en heb ik die extra trap onder men kont niet nodig om in actie te schieten.
Klik om te vergroten...
www.medischcontact.nl

Snelle toelating van ketamine als antidepressivum in de VS

De Amerikaanse geneesmiddelenautoriteit heeft esketamine goedgekeurd voor de behandeling van therapieresistente depressies. Het middel is veelbelovend, zegt psychiater Robert Schoevers, maar er zijn nog veel vragen over met name langetermijneffecten en veiligheid.
www.medischcontact.nl www.medischcontact.nl

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."