#1
ik snap wat je zegt. Bij testen komt er een totaal uit van de pil echter dit zegt natuurlijk niets over hoe de verdeling is binnen die pil. Hierdoor kan je een kwartje hebben met veel inhoud en een kwartje zonder.. De batch die wij hebben is toch wel goed verdeeld waardoor ik bij deze wel kan inschatten van het effect.Ik heb dit ook gehad, de laatste en eerste keer dat ik XTC deed voelde ik van het eerste kwartje niks. Beetje blijheid, beetje hoofdpijn, meer niks. Daar staat tegenover dat ik ook een aantal keer heb gehad dat mijn eerste kwartje als een bom insloeg, direct 5e versnelling, helemaal geweldig. Dit waren allemaal pillen van dezelfde batch, dus er zal wel wat onderling verschil zitten, maar de onbetrouwbaarheid qua eerst dosis is echt een shock voor mij. Ik ben ook een beetje bang om een keer met een halfje te beginnen, mede omdat ik niet weet wat er gaat komen
De opkomst is gewoon heel erg traag bij haar. Ze heeft wel eens 1,5 uur voor mij iets gepakt maar uiteindelijk kickte die eerder bij mij in dan bij haar. Dus nu pakt ze een kwartje en daarna dan de M. Na nemen van de M kickt die binnen 15 min in en dan is het goed. Door de M beperkt te houden gaat ze ook niet specifiek heel hard. Haar broer heeft vorig jaar voor het eerst wat gepakt. Een keer in een thuiszetting met een mellow sfeer en toe gebeurde er helemaal niets. Hij begreep de ophef dan ook niet. We hebben hier uitvoerig over gesproken en bij festival vorig jaar hebben we hem wat hoger laten starten. Het duurde even maar uiteindelijk kickte die gewoon wel in. Hij heeft de dag van zijn leven gehad en wil nu steeds naar festivals toe haha. Misschien is ook genetisch bepaald dat het effect eerder of later optreedt.Grappig, mijn partner heeft dit ook. Als zij mij bijhoudt gaat ze te hard of krijgt ze paniekaanvallen, dus ik geef haar altijd net wat minder om haar rustiger te laten trippen, deels ook vanwege haar gewicht, natuurlijk, maar ook net iets minder percentueel gezien. Zou dat halfje bij uw vrouw komen dat ze dan zo hard gaat dat ze het mogelijk niet meer kan bevatten, of is het echt totaal geen reactie?
Ik denk dat je hier een valide punt hebt. Als je lekker in vel zit, goed uitgerust bent en in een leuke aangename omgeving verkeerd dan heb je de tijd van leven.Blijft denk ik de grootste conclusie voor mij in dit topic, set en setting zijn van groter belang dan de gekozen doseringstijden of techniek