#1
Mits goed gedoseerd
😁trueMDMA is voor velen de favoriete drug omdat het een topgevoel geeft, je lijf voelt heerlijk, muziek komt anders binnen waardoor het bijna magisch voelt, je voelt een sterke verbondenheid met de mensen om je heen en je krijgt energie om lekker te dansen.
Als je teveel neemt kun je idd flink gaan kaakklemmen of -schaatsen ja, maar bij bescheiden doseringen valt dat mee. Je merkt dat zelf tijdens de rush niet zo, als het uitgewerkt is wel.
De eerste keer is het meest magisch, dus maak er iets moois van!
30 jaar geleden noemden ze dat; "de gekke bekken show", als je dat dan voor de spiegel ging bekijken en gekke bekken ging trekken, hoe je dan eruit zag. Dan is het wel echt teveel en genoeg geweest.Als je teveel neemt kun je idd flink gaan kaakklemmen of -schaatsen ja,
Haha mooi voorbeeld.Denk terug aan hoe je als 7 jarige kruisjes op de kalender aan het zetten was tot Sinterklaas. Eindelijk is het zover, je pakt de grootste doos… scheurt het papiertje eraf… en je ziet dat inderdaad die Nintendo is die je hebt gevraagd. Die euforie zal je voelen de eerste keer. Verder zijn bijna alle sociale remmingen weg en voel je je verbonden met de muziek.
tip: neem niet teveel en niet te vaak. Max eens per 2-3 maanden en hou t op 1,5mg per kg. Er zijn nog wat handige “regels” mbt water en voeding. Staan vastgepind. Oh en test je spul. Als je weet dat t geen rommel is, voel je zo veel meer comfortabel.
veel plezier
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."