#1
Dat NAC is wel interessant, ik heb er op reddit ook meer over gelezen. Ik lees echter zowel positieve als negatieve verhalen. Ik denk eigenlijk dat pauze en kruistollerantie een grotere rol spelen.
De overdaad aan neurotransmitters in de synaps wordt tegengegaan door Monoamino-oxidase (MAO). Het probleem van die afbraak is dat er reactieve vrije radicale bij ontstaan zoals waterstofperoxide. Zulke reactieve stoffen botsen tegen de neuron, waardoor die gedeeltelijk sterft. Mede daardoor is er in diermodellen een significante afname geobserveerd van de hoeveelheid dendrieten (uitlopers van zenuwcellen waar veel receptoren zitten) is afgenomen.Dolgens mijn zijn je receptoren niet dood, enkel teruggetrokken en inactief. Maar zo ver reikt mijn kennis eigenlijk niet.
WasdaIk ga voor mijn volgende festival eens skip je dip testen
Een supplementmix voor na het gebruik van serotonineslurpersWasda
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."