Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDiazepam en alprazolam combi

Diazepam en alprazolam combi

84 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tjee wat zijn jullie kattig.Ik als bejaarde kan het wel lezen,en begrijpen.Ja heb alprazolam gehad van de arts,nou het woord zegt het al werd zo lam als wat!
D
Donald41Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Volgens mij is het effect van verschillende soorten benzo's allemaal niet zo heel verschillend. De ene blijft langer in je lichaam dan de andere
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
joetsie zei:
Tjee wat zijn jullie kattig.Ik als bejaarde kan het wel lezen,en begrijpen.Ja heb alprazolam gehad van de arts,nou het woord zegt het al werd zo lam als wat!
Klik om te vergroten...
Bedankt voor deze waardevolle bijdrage.
M
McrazyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ganggang💯 zei:
Ik dacht dat er wat toetsen van je toetsenbord bleven kleven.
Klik om te vergroten...
Nee maar ff serieus, ik krijg buporion van mijn psycholoog en dat werkt eerst tegen, dus ik kreeg alprazolam daarnaast... Dus vandaar de vraag over die diazepam. M'n psycholoog zegt dat ik na 3 maanden echt verbetering zie.. Maar ik wordt gek, voel me zo rot.. Dus vandaar dat ik dacht die diazepam zal miss die negatieve gevoelens minderen want die alprozolam werkt voor mij minuscuul .....
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#5
Spyro zei:
Oké, maar als je niet snapt of kan lezen wat daar getypt wordt ben je zelf ook niet zo snugger.
Klik om te vergroten...
Ik vond het ook prima te volgen eigenlijk. Heb echt veel vagere dingen gelezen op DF haha.
M
McrazyLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Dunne zei:
Ik moest dit echt 3x lezen voor ik begreep wat er stond. Eigenlijk zie ik het nog niet.
Kun je het even vertalen? :thinking:
Klik om te vergroten...
Eigenlijk het erge is, dit is maar op een forum hé.. Maar door die klote benzos klink ik ook int echt zo monotoon.. Je ben gewoon neutraal je voelt je nie blij, boos, verdrietig gewoon neutraal. Dead soul🐧
M
McrazyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Salvia zei:
Ik vond het ook prima te volgen eigenlijk. Heb echt veel vagere dingen gelezen op DF haha.
Klik om te vergroten...
Dankjewel ik ben vaag ❤️
M
McrazyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ganggang💯 zei:
Bedankt voor deze waardevolle bijdrage.
Klik om te vergroten...
Verschrikkelijk kut spul..... Ff in gesprek met die psycholoog. Volgensmij weten ze zelf nie eens wa ze doen man. Ik loop al dagen deprimerend rond met een masker. Daarvoor was et wel beter zonder die medicatie najaaa we blijven hoop houden ff doorbijten dan.
M
McrazyLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Dunne zei:
Jongens en ladies, het was een semi grap van me he, niks geen taal-gestapo actie. Het was vast straattaal of sms taal of zo. Ik als bejaarde snap dat niet.
Geen reden om zo door te hakken. Niet iedereen is een wonder der Nederlandsche taal.
Klik om te vergroten...
Ja wist niet dat bejaarde hier op zaten dan hak wel rekening gehouden. Zo mijn excuses 🍻
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mcrazy zei:
Ja wist niet dat bejaarde hier op zaten dan hak wel rekening gehouden. Zo mijn excuses 🍻
Klik om te vergroten...
Ja klopt wat je psych zegt een AD duurd wel drie maanden voor het gaat werken
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Trouwens ik hou wel van die schrijftaal ,zie het wel vaker ook bij bejaarde.Kan er om lachen 😄
M
McrazyLid
01-01-2024, 00:00
#12
joetsie zei:
Ja klopt wat je psych zegt een AD duurd wel drie maanden voor het gaat werken
Klik om te vergroten...
Jaaa en vind heeeel moeilijk voel me rot. Dus vandaar die dia's eventueel. Maar moet doorbijten ff.... Miss ff kijken met m'n psycholoog of iets anders werkt qua benzo's........
M
McrazyLid
01-01-2024, 00:00
#13
joetsie zei:
Trouwens ik hou wel van die schrijftaal ,zie het wel vaker ook bij bejaarde.Kan er om lachen 😄
Klik om te vergroten...
Is dat een compliment voor mij
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mcrazy zei:
Is dat een compliment voor mij
Klik om te vergroten...
ja dat is een compliment.Ik zelf heb paroxetine.Kreeg eerst en nog lorazepam,toen alprazolam.nou ik kon er niet tegen was echt zombie.Had veel meegemaakt man kanker,dochter 23 jaar oud kreeg een hersenbloeding,hersens opgemaakt en een clip op een gesprongen bloedvat.Wonder vond de neuroloog dat ze nog leefde.Ben in een zwart gat gevallen,kreeg paroxetine.Duurde 4 maanden bij mij voor het werkte
M
McrazyLid
01-01-2024, 00:00
#15
joetsie zei:
ja dat is een compliment.Ik zelf heb paroxetine.Kreeg eerst en nog lorazepam,toen alprazolam.nou ik kon er niet tegen was echt zombie.Had veel meegemaakt man kanker,dochter 23 jaar oud kreeg een hersenbloeding,hersens opgemaakt en een clip op een gesprongen bloedvat.Wonder vond de neuroloog dat ze nog leefde.Ben in een zwart gat gevallen,kreeg paroxetine.Duurde 4 maanden bij mij voor het werkte
Klik om te vergroten...
Ja wat heftig zeg, wat erg dat je dit hébt moeten meemaken ❤️ pff en vier maanden pas?! ... M'n omgeving zegt dak moe stoppen, maar merk wel in zekere zin dat ik minder angstig ben op openbare plekken etc. Nou over drie weken evaluaren met de psycholoog dus... Ben benieuwd. Dankjewel voor je reactie.
M
McrazyLid
01-01-2024, 00:00
#16
joetsie zei:
Trouwens ik hou wel van die schrijftaal ,zie het wel vaker ook bij bejaarde.Kan er om lachen 😄
Klik om te vergroten...
Looool
M
McrazyLid
01-01-2024, 00:00
#17
joetsie zei:
Ja klopt wat je psych zegt een AD duurd wel drie maanden voor het gaat werken
Klik om te vergroten...
Pfffff......
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mcrazy zei:
Pfffff......
Klik om te vergroten...
jaaaha pfftt geduld,maar daarna echt er gaat een wereld voor je open,zoder angst,en je krijgt lef.Nou ik lees het wel
M
McrazyLid
01-01-2024, 00:00
#19
inner_search zei:
Ik denk dat je eerder even een goed gesprek met je arts moet hebben , met wat je allemaal neemt en combineert.
Zo te horen zit je in een cirkel waar je zelf niet uit zult geraken en wij je met enkel woorden via hier achter ons schermpje niet kunnen helpen.

Benzo's alleen is al zeer slecht , en met eender wat van combo is vragen om nog meer problemen.
Klik om te vergroten...
Ik neem gewoon in de ochtend buporion en daarna 1 mg alprazolam en dan in de middag weer, omdat ik me dan weer zeer slecht ga voelen en in de avond dan twee dias van 20mg. Ja ik ga binnenkort ook in gesprek. Maar denk dat eerder de buporion deze negatieve effecten veroorzaakt. Psycholoog gaf aan dat het eerst flink tegen gaat werken zo ver dat sommige mensen zelfs sucidale gedachtes kunnen krijgen. Gelukkig ben ik nog niet zo ver, maar poeeeh....
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
joetsie zei:
jaaaha pfftt geduld,maar daarna echt er gaat een wereld voor je open,zoder angst,en je krijgt lef.Nou ik lees het wel
Klik om te vergroten...
Dat geldt alleen als je zelf je levensstijl ook aanpast. Alleen een pilletje lost uiteindelijk niets op.
Gezond leven, aanvullende therapie/psych, niet zelf bij-kloten met andere drugs of “zelfmedicatie” is ook van belang als je beter wil worden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."