#1
Tjee wat zijn jullie kattig.Ik als bejaarde kan het wel lezen,en begrijpen.Ja heb alprazolam gehad van de arts,nou het woord zegt het al werd zo lam als wat!
Bedankt voor deze waardevolle bijdrage.Tjee wat zijn jullie kattig.Ik als bejaarde kan het wel lezen,en begrijpen.Ja heb alprazolam gehad van de arts,nou het woord zegt het al werd zo lam als wat!
Nee maar ff serieus, ik krijg buporion van mijn psycholoog en dat werkt eerst tegen, dus ik kreeg alprazolam daarnaast... Dus vandaar de vraag over die diazepam. M'n psycholoog zegt dat ik na 3 maanden echt verbetering zie.. Maar ik wordt gek, voel me zo rot.. Dus vandaar dat ik dacht die diazepam zal miss die negatieve gevoelens minderen want die alprozolam werkt voor mij minuscuul .....Ik dacht dat er wat toetsen van je toetsenbord bleven kleven.
Ik vond het ook prima te volgen eigenlijk. Heb echt veel vagere dingen gelezen op DF haha.Oké, maar als je niet snapt of kan lezen wat daar getypt wordt ben je zelf ook niet zo snugger.
Eigenlijk het erge is, dit is maar op een forum hé.. Maar door die klote benzos klink ik ook int echt zo monotoon.. Je ben gewoon neutraal je voelt je nie blij, boos, verdrietig gewoon neutraal. Dead soul🐧Ik moest dit echt 3x lezen voor ik begreep wat er stond. Eigenlijk zie ik het nog niet.
Kun je het even vertalen?![]()
Dankjewel ik ben vaag ❤️Ik vond het ook prima te volgen eigenlijk. Heb echt veel vagere dingen gelezen op DF haha.
Verschrikkelijk kut spul..... Ff in gesprek met die psycholoog. Volgensmij weten ze zelf nie eens wa ze doen man. Ik loop al dagen deprimerend rond met een masker. Daarvoor was et wel beter zonder die medicatie najaaa we blijven hoop houden ff doorbijten dan.Bedankt voor deze waardevolle bijdrage.
Ja wist niet dat bejaarde hier op zaten dan hak wel rekening gehouden. Zo mijn excuses 🍻Jongens en ladies, het was een semi grap van me he, niks geen taal-gestapo actie. Het was vast straattaal of sms taal of zo. Ik als bejaarde snap dat niet.
Geen reden om zo door te hakken. Niet iedereen is een wonder der Nederlandsche taal.
Ja klopt wat je psych zegt een AD duurd wel drie maanden voor het gaat werkenJa wist niet dat bejaarde hier op zaten dan hak wel rekening gehouden. Zo mijn excuses 🍻
Jaaa en vind heeeel moeilijk voel me rot. Dus vandaar die dia's eventueel. Maar moet doorbijten ff.... Miss ff kijken met m'n psycholoog of iets anders werkt qua benzo's........Ja klopt wat je psych zegt een AD duurd wel drie maanden voor het gaat werken
Is dat een compliment voor mijTrouwens ik hou wel van die schrijftaal ,zie het wel vaker ook bij bejaarde.Kan er om lachen 😄
ja dat is een compliment.Ik zelf heb paroxetine.Kreeg eerst en nog lorazepam,toen alprazolam.nou ik kon er niet tegen was echt zombie.Had veel meegemaakt man kanker,dochter 23 jaar oud kreeg een hersenbloeding,hersens opgemaakt en een clip op een gesprongen bloedvat.Wonder vond de neuroloog dat ze nog leefde.Ben in een zwart gat gevallen,kreeg paroxetine.Duurde 4 maanden bij mij voor het werkteIs dat een compliment voor mij
Ja wat heftig zeg, wat erg dat je dit hébt moeten meemaken ❤️ pff en vier maanden pas?! ... M'n omgeving zegt dak moe stoppen, maar merk wel in zekere zin dat ik minder angstig ben op openbare plekken etc. Nou over drie weken evaluaren met de psycholoog dus... Ben benieuwd. Dankjewel voor je reactie.ja dat is een compliment.Ik zelf heb paroxetine.Kreeg eerst en nog lorazepam,toen alprazolam.nou ik kon er niet tegen was echt zombie.Had veel meegemaakt man kanker,dochter 23 jaar oud kreeg een hersenbloeding,hersens opgemaakt en een clip op een gesprongen bloedvat.Wonder vond de neuroloog dat ze nog leefde.Ben in een zwart gat gevallen,kreeg paroxetine.Duurde 4 maanden bij mij voor het werkte
LoooolTrouwens ik hou wel van die schrijftaal ,zie het wel vaker ook bij bejaarde.Kan er om lachen 😄
Pfffff......Ja klopt wat je psych zegt een AD duurd wel drie maanden voor het gaat werken
jaaaha pfftt geduld,maar daarna echt er gaat een wereld voor je open,zoder angst,en je krijgt lef.Nou ik lees het welPfffff......
Ik neem gewoon in de ochtend buporion en daarna 1 mg alprazolam en dan in de middag weer, omdat ik me dan weer zeer slecht ga voelen en in de avond dan twee dias van 20mg. Ja ik ga binnenkort ook in gesprek. Maar denk dat eerder de buporion deze negatieve effecten veroorzaakt. Psycholoog gaf aan dat het eerst flink tegen gaat werken zo ver dat sommige mensen zelfs sucidale gedachtes kunnen krijgen. Gelukkig ben ik nog niet zo ver, maar poeeeh....Ik denk dat je eerder even een goed gesprek met je arts moet hebben , met wat je allemaal neemt en combineert.
Zo te horen zit je in een cirkel waar je zelf niet uit zult geraken en wij je met enkel woorden via hier achter ons schermpje niet kunnen helpen.
Benzo's alleen is al zeer slecht , en met eender wat van combo is vragen om nog meer problemen.
Dat geldt alleen als je zelf je levensstijl ook aanpast. Alleen een pilletje lost uiteindelijk niets op.jaaaha pfftt geduld,maar daarna echt er gaat een wereld voor je open,zoder angst,en je krijgt lef.Nou ik lees het wel
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."